M
molnibalage
Guest
A Szu-34 a Szu-24 váltótípusa. Semmiféle csatarepülőgépről nincs szó itten.Kedvelem a repülést, a jó megoldásokat, de "szegény" Szu-34-t "nem értem":
- az egymás melletti ülések miatt áttervezni egy -amúgy kiváló- konstrukciót???
- "csatarepülőgépnek", légi támogatónak használják, amikor a 10-20 évvel ezelőtti modernizált GRAD/BM-21 tudja azt, amit a "buta-bombák", és 60-100 km-re ér el???
- ha pedig precíziós csapás kell, arra töredék idő és töredék pénz "okossá" teszi pl. a Grad/BM-21-t.
- egy precíziós változatú Grad/BM-21 a Szu-34-hez képest "korlátlan" őrjáratozási idejű...
- és sok érv van oda-vissza a két megoldás híveinél,
de én igazán a Szuhoj lobby-csoport ügyességén kívül nem találok komoly érvet. Különösen az oroszok anyagi lehetőségeit figyelembe véve hibásnak tartom ezt a megoldást/fejlesztést.
Amit nyertek a réven, azt elveszítették a vámon.
u.i:...talán a szakember gárda megtartása -kritikus időkben- indokol ilyen húzást, de erre nekem nincs rálátásom. Valaki másnak?
- Egy Grad/BM21 mióta mély 1000 km+ mélységben csapást bármire is...?
- Mióta ASM platformok...?