M
molnibalage
Guest
Azért oravezt nóra féle bölcsességekkel se szórjuk tele az oldalt...
A durva az egyébként, hogy az új típusok mindig nagy dirrel dúrral jönnek... Ehhez képest az F-14 kivonását leszámítva gyakorlatilag egyesek számára totál csendben tűnnek el típusok, döbbenetes, hogy telik az idő.Értelmetlen lett volna Szu-24-et felújítani, hiszen már 1990-re elkészült a váltótípusa a Szu-34 és április 13-án elvégezte első repülését ekkor még a SZU volt. Utána már az OF-ban, mint utódállamban a pénztelenség miatt 15 évig stagnált a program, így nem indult be a gép szériagyártása. 2006-ban adták át az első két gépet majd két szerződés értelmében 32+92 darabot gyártottak le és adtak át az orosz légierőnek. Tehát összesen van nekik 124 + 8 darab repülési protó/előszériás gép(-veszteségek) A gép ára 1 milliárd Rubel/darab (1USD/74Rubel) Tehát sehogy sem jön ki az általad írt 3,5 milliárd USD. Ahogy jöttek az új Szu-34-sek úgy vonták ki a Szu-24-seket-amik már morálisan és müszakilag teljesen elavultak(változtatható nyilazású szárny) 4 éve kivonásra került az utolsó (sima) Szu-24. Napjainkban már csak néhány század Szu-24M és néhány század Szu-24MR van aktív szolgálatban.
- Az az F/A-18C, amit még kipróbált Rácz Zsolt (asszem ő is) Varga 1997 táján, az már nem repül a US Navynél. Kuka.
- EA-6B kuka.
- Az oroszoknál is olyan szép csendben halt ki lényegében a MiG-29 9.12/13 és a Szu-27(Sz), hogy a hozzáértők többségén kívül észre sem vették. Na, a Szu-24 is ilyen. Szépen csendben, de kihal(t).