BRDM -1, -2, -3

Szép a kárpit. Az vajon extra? :) Érdekes így látni, egy halom rakasz van benn eredetileg a PKT -hoz meg a KPVT-hez. Itt meg 4 db pont ott ahol régen hátra tudtál jutni. Ha jól rémlik akkor volt 2 kicsi ülés elöl kettő oldalt hátul, a másik felén meg a fegyverkezelő helye. Szerintem ez egy értelmes fejlesztés, főleg ha a motor repült. Valamennyivel stabilabb is így a jármű, a KPVT meg amúgy is sok volt neki. Erre felhúzhatnák azt a +200db brdm-et ami elvileg itthon volt még nemrég.
Ez nem felujitáás-átépités,hanem új gyártás
 
A motor teljesen új disel. Elvileg 170 lóerős. De 200+ is választható hozzá ha jól értelmeztem a gyári honlapot. A lényeg teljes új disel motort és hajtást kapott.
Egyébként a régieket akarták először felturbozni. De időközben teljes új kontsrukció született. Tehát nem maradtak a régiek foldozgatásánál. Csináltak egy használható újat. Hát nem tudom. Én ezt itthon is licencbe (gyártásba) simán el tudnám képzelni. Ránézésre egyszerű,használható konstrukciónak tűnik. Őszeszerelde beindítására,tapasztalat szerzésre ideális lehetne.
Á, hány év múlva? Kicsoda eszetlenkedjen vele? Minszkben átkalapálják egy éven belül, cserébe olcsóbb lesz az MTZ.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Már Afrikába eddig 140 db exportáltak??[/MEDIA]

Ha nem is 140 darabot, de 8-at már biztosan eladtak Elefántcsontpartnak, meg saját maguknak is gyártják. A 140 inkább a tervezők nevéből jöhetett (140 Repair Plant). :)

Nekem azzal a 170LE motorral elég alulmotorizáltnak hangzik 7 tonnás tömeghez, de még a 200 is necces ma már. Meg élvezetes lehet benne háttal ülni, főleg terepen.
 
a kajman panceltoroknek biztos jo lenne /gondolom panceltoro valtozaton minden integralva van ami kell /meg valami olcso hazai./ ... Ha elvonalba nem is a panceltoro zaszloaljba de dd szintre nem lenne rossz. Par db plane ha repeszrombolo iramyitott raketa is lenne hozza mondjuk a bolgaroktol vagy termobar. Geppuskafeszek eroditesek ellen tokeletes a panceltoroknek ezeknek a semlegesitese is feladata ahogy a bunkerek felszamolasa is.. /kerdes mennyibe fajna? De gondolom a konkurenciahoz kepest nem sokba./ mert ugye nyugati oldalon ez a kategoria nem igen van./ jobban mondva van csak egy inditos panceltoro fejjel vagy sokkal sokkal dragabb raketaval es inditoval. De a mi panceltoroinknek azert szelesebb a spektruma... /a zaszloalje mimdenkepp./ a csapat tamogatoknal inkabb a jarmu elleni kuzdelem van sullyozottan hangsulyozva...
/szerintem dd szinten nem artana par termobar es repeszrombolo atgm lehetoleg tobb raketas inditasi kepesseggel. Jarmure telepitve./
 
  • Tetszik
Reactions: Törppapa and tonyo
Ha nem is 140 darabot, de 8-at már biztosan eladtak Elefántcsontpartnak, meg saját maguknak is gyártják. A 140 inkább a tervezők nevéből jöhetett (140 Repair Plant). :)

Nekem azzal a 170LE motorral elég alulmotorizáltnak hangzik 7 tonnás tömeghez, de még a 200 is necces ma már. Meg élvezetes lehet benne háttal ülni, főleg terepen.
Szerintem olyan motort raknának bele amit a vevő kérne. Ahogy nézzem van azért motortér rendesen a nagyobb motorokhoz. Viszont igazad van. Azért ahhoz a tömeghez nem ártana egy 200-240 pacis motor.
 
Szerintem egészen jó. Gondolom a mankókerekek sokkal kevésbé fontosak, mint a jármű gyors elhagyásának a lehetősége.
 
Nem friss hírek de legyen meg itt.
https://www.magyarszo.rs/hu/4051/kozelet_politika/205730/Bemutatták-az-orosz-páncélosokat.htm
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Azok a páncéllemezek jó 6 centire elállnak a kocsi testétől.
Ha azokat és a hat centit összeépítik egy milis vaslemezzel egy zárt üreges testté (mint egy lapradiátor), a kocsi úszóképessége még javul is. A súlya meg nem feltétlenül nő, mert a 10 milis páncéllemezt is ketté lehet osztani. 9 mili kívül, 1 belül.
 
Szerintem egészen jó. Gondolom a mankókerekek sokkal kevésbé fontosak, mint a jármű gyors elhagyásának a lehetősége.

Szerintem egy nagyon bátortalan próbálkozás. Persze nem tudom milyen szerepet szánnak neki, simán lehet, hogy csak konvojkísérés lesz a dolguk, de a cseh széles ablakos változat arra is jobb megoldás.
M97 Zbik

BRDM-2A_Zbik_MSPO_2007_Defence_Exhibition_Polish_army_001.jpg


Ha kicsit bátrabbak vagyunk a plazmavágóval. BRDM-KZ
brdm-kz-3.jpg

Wolf
kutjak-3.jpg

Cseh, láttam katonai festéssel, rácsozott ablakokkal, meg toronnyal, de nem találok róla képet.
69260040.jpg

csak meglett
lotb2.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: tonyo and anonim999
Nem is tudom? Eddig az orosz verzió ami még bejön. Utánna a cseh. Egyébként az ukrán változaton a felújítási garancia meddig szól :)
 
Szerintem egy nagyon bátortalan próbálkozás. Persze nem tudom milyen szerepet szánnak neki, simán lehet, hogy csak konvojkísérés lesz a dolguk, de a cseh széles ablakos változat arra is jobb megoldás.
M97 Zbik

BRDM-2A_Zbik_MSPO_2007_Defence_Exhibition_Polish_army_001.jpg


Ha kicsit bátrabbak vagyunk a plazmavágóval. BRDM-KZ
brdm-kz-3.jpg

Wolf
kutjak-3.jpg

Cseh, láttam katonai festéssel, rácsozott ablakokkal, meg toronnyal, de nem találok róla képet.
69260040.jpg

csak meglett
lotb2.jpg
A régi cuccok felujításával az a szitu, hogy egy bizonyos szint fölött már értelmetlen. Akkor már inkább rendszeresítesz egy újat. Általában azok a felujítások sikeresek, melyek nem túlságosan ambíviózusak. Az ukrán meg pont ez a kategória.
Nem kell élvonalban használni és akkor jó ez is.
 
  • Tetszik
Reactions: nyugger
BRDM-1 "БРДМ-1" (1957 - 5.600kg, 90LE, 80/9km/h, 500km, 7,62mm SzGBM gpu.) Hibái: Gyenge terepjáró, és úszóképesség a II.VH. előtti benzin motor miatt. A fegyverzet és annak elhelyezése nem volt megfelelő.
brdm1.jpg

brmd11.jpg


BRDM-2 "БРДМ-2" Beceneve: Bardak "Бардак" (1963 - 1989 7.000kg, 140LE, 100/8-10km/h, 750km, 7,62mm PKT, vagy 14,5mm KPVT gpu.) GAZ-66
brdm1.gif

brdm6-1024x449.jpg

brdm5.jpg

brdm12.jpg

brdm10-1024x768.jpg

BRDM-2M
brdm8.jpg

BRDM-2DI Hazar "БРДМ-2ДИ Хазар" IVECO diesel motorral
brdm9.jpg