Vitt bizony a Tupoljev az átadó küldöttségen és műszakiakon kívül "némi" dokumentációt is. Minden géphez tartozik átadás-átvételi jegyzőkönyv, egy kb. bőröndnyi műszaki dokumentáció, pl. minden olyan fedélzeti berendezéshez, aminek önállóan vezetni kell az üzemidejét tartozik saját üzemeltetési könyv (paszport). Ilyen a hajtómű (üzemidőt kell - üzemmódonként - dokumentálni), futóművek, fékagyak (leszállások száma szerint), kormányszervók, hidraulika-szivattyúk, hidraulikus vezérlő-csapok, szűrők, katapult és fegyverrendszer pirotöltetei, gépágyú (a garancia/élettartam lövésszám szerint), generátorok, stb., szóval volt ott "pár" kiló dokumentáció is - gépenként! Meg némi földi üzemeltetési felszerelés, ami minden egyes gép földi tartozéka, pl. féktuskók, emelők (ezek nélkül még egyszerű kerékcserét se lehetne végrehajtani), vontatóvillák, takarók a szívócsatorna, fúvócső, kabintető védelmére, szóval volt mit becuccolni a Tu-154 teherterébe. Együtt repülni és navigálni laza kötelékben meg sokkal egyszerűbb, mintha mindenki szólóban repülne idegen ország légterében, pláne mert le is kellett szállni tankolni, vagyis rádiózni kellett valószínűleg angolul!