OK de ehhez nem feltétlenül kellene egy kötelékben menniük...
Igazad van. Sokkal egyszerübb lett volna, ha egyenként össze-vissza repültek volna. Helyt kell adni a spontaneitâsnak.
Felesleges a túlzott kényszer.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
OK de ehhez nem feltétlenül kellene egy kötelékben menniük...
Vitt bizony a Tupoljev az átadó küldöttségen és műszakiakon kívül "némi" dokumentációt is. Minden géphez tartozik átadás-átvételi jegyzőkönyv, egy kb. bőröndnyi műszaki dokumentáció, pl. minden olyan fedélzeti berendezéshez, aminek önállóan vezetni kell az üzemidejét tartozik saját üzemeltetési könyv (paszport). Ilyen a hajtómű (üzemidőt kell - üzemmódonként - dokumentálni), futóművek, fékagyak (leszállások száma szerint), kormányszervók, hidraulika-szivattyúk, hidraulikus vezérlő-csapok, szűrők, katapult és fegyverrendszer pirotöltetei, gépágyú (a garancia/élettartam lövésszám szerint), generátorok, stb., szóval volt ott "pár" kiló dokumentáció is - gépenként! Meg némi földi üzemeltetési felszerelés, ami minden egyes gép földi tartozéka, pl. féktuskók, emelők (ezek nélkül még egyszerű kerékcserét se lehetne végrehajtani), vontatóvillák, takarók a szívócsatorna, fúvócső, kabintető védelmére, szóval volt mit becuccolni a Tu-154 teherterébe. Együtt repülni és navigálni laza kötelékben meg sokkal egyszerűbb, mintha mindenki szólóban repülne idegen ország légterében, pláne mert le is kellett szállni tankolni, vagyis rádiózni kellett valószínűleg angolul!Lehet, hogy hozott valami személyzetet az átadáshoz. Meg szerinted a pilóták hogy mennek haza, busszal?
Vitt bizony a Tupoljev az átadó küldöttségen és műszakiakon kívül "némi" dokumentációt is. Minden géphez tartozik átadás-átvételi jegyzőkönyv, egy kb. bőröndnyi műszaki dokumentáció, pl. minden olyan fedélzeti berendezéshez, aminek önállóan vezetni kell az üzemidejét tartozik saját üzemeltetési könyv (paszport). Ilyen a hajtómű (üzemidőt kell - üzemmódonként - dokumentálni), futóművek, fékagyak (leszállások száma szerint), kormányszervók, hidraulika-szivattyúk, hidraulikus vezérlő-csapok, szűrők, katapult és fegyverrendszer pirotöltetei, gépágyú (a garancia/élettartam lövésszám szerint), generátorok, stb., szóval volt ott "pár" kiló dokumentáció is - gépenként! Meg némi földi üzemeltetési felszerelés, ami minden egyes gép földi tartozéka, pl. féktuskók, emelők (ezek nélkül még egyszerű kerékcserét se lehetne végrehajtani), vontatóvillák, takarók a szívócsatorna, fúvócső, kabintető védelmére, szóval volt mit becuccolni a Tu-154 teherterébe. Együtt repülni és navigálni laza kötelékben meg sokkal egyszerűbb, mintha mindenki szólóban repülne idegen ország légterében, pláne mert le is kellett szállni tankolni, vagyis rádiózni kellett valószínűleg angolul!
Ez szerintem nem annyira tipustól, mint inkább légierőtől függ. Hiába adna a gyártó cég bármilyen géphez full digitális alapú dokut, ha a vevő légierő nincs erre felkészülve akkor papír-alapon kell megoldani. Szíria meg szerintem nem az az ország amelyik a minden területen fullosan felépített számítógépes rendszerekről lenne híres!Nem tudom át QUOTE - zni másik témában, kb mennyi egy mostani 29-esnek a papír doksija, és mennyi a digitális?
Ez szerintem nem annyira tipustól, mint inkább légierőtől függ. Hiába adna a gyártó cég bármilyen géphez full digitális alapú dokut, ha a vevő légierő nincs erre felkészülve akkor papír-alapon kell megoldani. Szíria meg szerintem nem az az ország amelyik a minden területen fullosan felépített számítógépes rendszerekről lenne híres!
Ez szerintem nem annyira tipustól, mint inkább légierőtől függ. Hiába adna a gyártó cég bármilyen géphez full digitális alapú dokut, ha a vevő légierő nincs erre felkészülve akkor papír-alapon kell megoldani. Szíria meg szerintem nem az az ország amelyik a minden területen fullosan felépített számítógépes rendszerekről lenne híres!
Pontosabban: a MEGSZÁLLÓ török csapatokat védelmező rakéták Idlibben ... merthogy Idlib Szíriához tartozik.Török MIM-23 Hawk légvédelem Idlibben.