A magyar haderő lehetséges fejlesztési irányai

Bírom ezt,mikor elsőre egyeseknek csak az jut eszébe mennyit lehet lopni... Van egy kósza kacsa, egyesek meg már rég megettèk ellopták... Nehéz lehet így élni... Nincs semmink, ha van akkor meg nerezunk, haveri körözünk stb. Még szerencse, hogy a nokiás dobozok elfogytak. Legalább azt várjátok meg, hogy mi lesz... Aztán beszéljünk lopásról.
 
Aha,És ki fog fejleszteni?És mit?Ha meg nincs itt a gyártás,akkor hol a magyar hadiipar?

Semennyire.
Elsonek a gyar tapasztalt mernokei tapasztalatai altal tanitsak ki a hazi gardat. Ha ez megvan johet egy karbantarto nagyjavito muhely magyarorszagra. /miert ne johetne./ anyaceg felugyeletevel. Ha mind ez megvan bizonyos elem gyartasa koltozhet magyarorszagra...
Hogy ki fejleszt hat a ceg. Igen allami tamogatassal akar... Ha a bmw es elelmiszerforgalmazolk kaphatnak allami tamogatast a hazankba telepitett termelesre ez a ceg miert ne kaphatna miert ordogtol valo csak mert magyar erdekeltseg???? Nem kulfoldi?
 
Az meg hogy jol beadhato lopas lenne mar csak azert is furcsa es visszas mert a magyar sajtoba sot a magyqr koztudatba ezen a forumon kivul mashol meg nem jelent meg a hir... Maskulonben 100x hogy elo lett volna keszitve ha ilyen terveik vannak es mar az elokeszuleteknel hangos lett volna a sajto es magasztos irasok szulettek volna e targyba. De nem
 
Egyebkent aki bele lat aki ide kommental azert belelat az lathatja hogy haddiiparral kapcsolatba amitoa Benkő van nincs lopas. Mimdent szinte "aron allul" vasarlunk masokhoz kepest. Es a penz okosan van elkoltve nem draga semmitero dolgokra.
 
  • Tetszik
Reactions: zeal
De még mennyire hogy az, hiszen ez egy eléggé kétséges jövőjű cég az ilyen cégekbe lehet csak jó sok állami pénzt beletólni,hogy aztán a "befektetők" azt mondják sorry így jártunk a cég becsődölt,de semmi gond a magyar adófizetők majd állják a cehet.
Nem tudom mennyire stabil anyagilag, új zsé biztos jól jön, de legutóbb megduplázták az árbevételük. Persze ez nem garancia a nyeresegre, de munkái bőven vannak.
 
Mimden alkalommal megy a ragalmazas de mindig pozitiv csalodas a vege mert kiderul hogy a dolgok ugy alakulnak amire legmereszebb almaimkba sem gondoltunk volna

A hadero nem politika. Nem veletlen nem politikus lett a honvedelmi miniszter. Olyan nehez megerteni hogy igenis legalabb egy ember van aki kivalloan vegzi a dolgat? Ennek semmi koze a partszinpatiahoz vagy unszinpatiahoz. Honvedelem teren jelenleg ezt felre kell tenni!!!

Ugyhogy politikabol szarmazo ellenerzelmeket kerem tessenek felretenni... /ha eddig nem esett volna le itt nem jatszik./ nem a politikai hatalomert valalta el Benkő a miniszterseget nem a jacmakert vagy a meggazdagodasert. Tehat nem kell felni ami honvedelem ott nem lessz lopas ameddig ő irányít.
 
Egyebkent aki bele lat aki ide kommental azert belelat az lathatja hogy haddiiparral kapcsolatba amitoa Benkő van nincs lopas. Mimdent szinte "aron allul" vasarlunk masokhoz kepest. Es a penz okosan van elkoltve nem draga semmitero dolgokra.
Én elfogult vagyok, de ez nem Benkő asztala. Lopás vagy egy újraélesztett hadiiparban pozíciókat elfoglalni csak kommunikáció kérdése. Nem sirok, ha beleállnak és lesznek magyar tulajdonú hadiipari cégek. És igen ebből mki kiveszi a maga hasznát. Ha ésszerű keretek közt marad és a honvédség is jelentősen profitál belőle, engem qrvára nem zavar, ha Csányi zsebét tömjük ki, vagy a Rheinmetall-Airbus tulajdonosi körét.
A Z2026 előnye, hogy beszálltunk egy olyan játékba, ahol eddig csak a morzsákat szedegethettük a földről, most meg lassan székünk lesz asztalnál.
 
Bírom ezt,mikor elsőre egyeseknek csak az jut eszébe mennyit lehet lopni... Van egy kósza kacsa, egyesek meg már rég megettèk ellopták... Nehéz lehet így élni... Nincs semmink, ha van akkor meg nerezunk, haveri körözünk stb. Még szerencse, hogy a nokiás dobozok elfogytak. Legalább azt várjátok meg, hogy mi lesz... Aztán beszéljünk lopásról.

Nézd elősször is én feltételes módban fogalmaztam "ha megveszik"másodszor ha hirtelen napvilágot lát,hogy egy magyar befektetői csoport amely a NER köthető,megvenne egy olyan hadiipari céget amely masszívan veszteséges és több mint kétséges a jövője,és igazából nekünk csak minimális hasznunk származna belőle,akkor bizony leszükulnek a lehetőségek.
 
  • Tetszik
Reactions: Nemerson
Az meg hogy jol beadhato lopas lenne mar csak azert is furcsa es visszas mert a magyar sajtoba sot a magyqr koztudatba ezen a forumon kivul mashol meg nem jelent meg a hir... Maskulonben 100x hogy elo lett volna keszitve ha ilyen terveik vannak es mar az elokeszuleteknel hangos lett volna a sajto es magasztos irasok szulettek volna e targyba. De nem

Valószínűleg a közvélemény ingerküszöbét nem lépi át ez a lehetséges vásárlás,de ha mégis már kész is a magyarázat.
 
Nézd elősször is én feltételes módban fogalmaztam "ha megveszik"másodszor ha hirtelen napvilágot lát,hogy egy magyar befektetői csoport amely a NER köthető,megvenne egy olyan hadiipari céget amely masszívan veszteséges és több mint kétséges a jövője,és igazából nekünk csak minimális hasznunk származna belőle,akkor bizony leszükulnek a lehetőségek.
Az aknavetogyar is vesztesegesnek volt kikialtva ezen az oldalon aztan kiderult hogy megsem. Aztan a jovokep nelkuliseg lett raaggatva aztan kiderult hogy tobb evre elorre le vannak szerzodve nagy tetelek szallotasara...utanna hogy nincs benne innovacio aztan kiderult hogy de van...
 
Nézd elősször is én feltételes módban fogalmaztam "ha megveszik"másodszor ha hirtelen napvilágot lát,hogy egy magyar befektetői csoport amely a NER köthető,megvenne egy olyan hadiipari céget amely masszívan veszteséges és több mint kétséges a jövője,és igazából nekünk csak minimális hasznunk származna belőle,akkor bizony leszükulnek a lehetőségek.
Ezt azért olvasd el a cégről amit @pöcshuszár belinkelt.
https://www.edrmagazine.eu/►-aero-vodochody-will-double-its-revenues-this-year
Az Aero Vodochody megduplázza bevételét ebben az évben

A legnagyobb cseh repülőgépgyártó, az AERO Vodochody AEROSPACE bevételei ebben az évben majdnem megkétszereződnek, 5-6 milliárd CZK-ra (200–240 millió euróra) növekedve 2019. évhez képest. Az Aero bevételeinek ilyen növekedését erőteljesen fogják hajtani az új Az MRO-vállalkozások felveszik az A220 programot, és megkezdik az L-39NG új sugárhajtású oktató és könnyű támadású repülőgépek iparosítását.

Az elmúlt évben az Aero számos szerződést írt alá a jelenlegi L-39 Albatros üzemeltetőkkel általános átalakítások és korszerűsítések céljából, többséget stratégiai partnerének, az OMNIPOL támogatásával. Jelenleg az Aero egyedülálló megrendelési felárral rendelkezik 35 repülőgép MRO-ján Közép-Ázsia és Afrika ügyfeleinktől az L-39-ös járműveken, és a cseh légierőtől az L-159-ös járműveken.

„Az aláírt szerződések alapján az MRO és a frissítési üzletág megduplázódik ebben az évben, és több mint 2 milliárd CZK bevételt (80 millió eurót) eredményez. Aerostruktúra-üzletágunkban is felgyorsulunk, elsősorban az Airbus A220 rögzített élvonalának termelésének 50% -os növekedésével 73 repülőgép-hajókészlethez. A részvényesünkkel megállapodott 2020-as költségvetésünkben az Aero ebben az évben visszatér a fekete számhoz ”- mondta Dieter John, a cég elnöke és vezérigazgatója.

Az AERO Vodochody sikeresen folytatja fő beruházási projektjét, az új sugárhajtású edzőt és az L-39NG könnyű támadású repülőgépet.

„A földi és repülési tesztprogramunk teljes sebességgel fut, és a teljes tréner tanúsítását 2020 harmadik negyedévére célozzák meg. Készült az L-39NG iparosítási koncepció, idén sorozatgyártást indítunk és folytatjuk értékesítési kampányainkat, amelyek szintén hozzájárulnak a bevételek növekedéséhez ”- tette hozzá Dieter John.

2019 elején az Aero elindította a Aero Fit For Future (A3F) középtávú átalakítási projektjét, amely optimalizálja az Aero működését és az ellátási láncot, növeli a vállalat hatékonyságát és felkészíti az erős növekedésre. Ennek részét képezi a munkaerő korszerűsítése és a költségbázis megfelelő méretezése. Az Aero 2019-ben mintegy 250 alkalmazottat bocsátott ki az összes funkció során, amely tavaly májusban fejeződött be. Az Aero új alkalmazottakat toboroz egy meghatározott repülési kulcsfontosságú szakmához. Az elmúlt három hónapban a vállalat 30 új alkalmazottat toborzott és jelenleg több mint 50 nyitott pozícióval rendelkezik.
 
Csak én érzem úgy, hogy a haderőfejlesztéssel úgy elkéstünk mint anno a győri programmal? Eléggé vegyes képet mutat a mai geopolitikai helyzet.
 
  • Tetszik
Reactions: Nemerson
Bírom ezt,mikor elsőre egyeseknek csak az jut eszébe mennyit lehet lopni... Van egy kósza kacsa, egyesek meg már rég megettèk ellopták... Nehéz lehet így élni... Nincs semmink, ha van akkor meg nerezunk, haveri körözünk stb. Még szerencse, hogy a nokiás dobozok elfogytak. Legalább azt várjátok meg, hogy mi lesz... Aztán beszéljünk lopásról.

Gondolom nem olyan helyen dolgozol, ahol túlárazott, gyengébb képességű vackokat kell használni, mert sógor-koma nagyot akart szakítani.
Teljesen politikától függetlenül többször is belefutottam ebbe itthon.
Láttam a 13 000 forintos telefont 40 ezerért árajánlatozni, Aliexpressen 50 centért vett szarokat 900 forintos beszerárral kínálni, a "mesteremberek" pofátlan túlárazásai miatt karbantartórészleget létrehozni és felszerszámozni.
Bármilyen magyar gyártás/összeszerelés/közvetítő esetén sajnos vastagon benne van annak az esélye, hogy a valós értékénél sokkal drágábban kapsz valamit. Legyen szó fakanálról, munkavédelmi ruháról vagy IFV-ről.
 
  • Tetszik
Reactions: borisz
.
Gondolom nem olyan helyen dolgozol, ahol túlárazott, gyengébb képességű vackokat kell használni, mert sógor-koma nagyot akart szakítani.
Teljesen politikától függetlenül többször is belefutottam ebbe itthon.
Láttam a 13 000 forintos telefont 40 ezerért árajánlatozni, Aliexpressen 50 centért vett szarokat 900 forintos beszerárral kínálni, a "mesteremberek" pofátlan túlárazásai miatt karbantartórészleget létrehozni és felszerszámozni.
Bármilyen magyar gyártás/összeszerelés/közvetítő esetén sajnos vastagon benne van annak az esélye, hogy a valós értékénél sokkal drágábban kapsz valamit. Legyen szó fakanálról, munkavédelmi ruháról vagy IFV-ről.
Epp ezert irtam Benkőt a fentebbi hozaszoólasomba... Ha tularazzak nem veszi meg. Es nem fognak rajta nyomast gyakorolni hogy mar pedig meg kell mert nem politikus hanem katona. Tisztaba van vele hogy amiert o tartja a hatat abba o dont senki mas... Es ezzel a tobbiek is tisztaba vannak. A honvedelem nem politika .
 
A cseheket nem erdemes lenezni hisz a koltsegvetesuk sokkal nagyobb, szerintem az o fo problemajuk hogy nem nagyon akarnak semmi nemetet venni, igy peldaul a helikopterek eseteben jott az amerikai, tankok eseteben meg marad a T72 tuning(hacsak nem vesznek koreait)
Miért nem akarnak németet venni? Tudtommal a német cseh határhoz közel élők inkább németben dolgoznak, az iparuk is közelebb áll a német érdekszférához mint a szlovákhoz vagy a lengyelhez, kvázi szatellit állam.
 
A legnagyobb cseh repülőgépgyártó, az AERO Vodochody AEROSPACE bevételei ebben az évben majdnem megkétszereződnek, 5-6 milliárd CZK-ra (200–240 millió euróra)
- Szeretném látni a 2019 es auditált éves beazámolót. Majd abban lesznek a hivatalos számok a 2019 es évről. Ma 2020 Jún. 5. van. Szerintem hamarosan kijön...
- Várom a számokat hogy mennyi nyereséget produkált a cégnek az új üzlet. Ez is a beszámolóból fog kiderülni. Francot se ér a plusz sales ha nics rajta elég profit.
- Kicsit gyanús hogy ha annyira rózsás a helyzet akkor a jelenlegi tulajdonos miért adja el a céget?