Nézd elősször is én feltételes módban fogalmaztam "ha megveszik"másodszor ha hirtelen napvilágot lát,hogy egy magyar befektetői csoport amely a NER köthető,megvenne egy olyan hadiipari céget amely masszívan veszteséges és több mint kétséges a jövője,és igazából nekünk csak minimális hasznunk származna belőle,akkor bizony leszükulnek a lehetőségek.
Ezt azért olvasd el a cégről amit
@pöcshuszár belinkelt.
https://www.edrmagazine.eu/►-aero-vodochody-will-double-its-revenues-this-year
Az Aero Vodochody megduplázza bevételét ebben az évben
A legnagyobb cseh repülőgépgyártó, az AERO Vodochody AEROSPACE bevételei ebben az évben majdnem megkétszereződnek, 5-6 milliárd CZK-ra (200–240 millió euróra) növekedve 2019. évhez képest. Az Aero bevételeinek ilyen növekedését erőteljesen fogják hajtani az új Az MRO-vállalkozások felveszik az A220 programot, és megkezdik az L-39NG új sugárhajtású oktató és könnyű támadású repülőgépek iparosítását.
Az elmúlt évben az Aero számos szerződést írt alá a jelenlegi L-39 Albatros üzemeltetőkkel általános átalakítások és korszerűsítések céljából, többséget stratégiai partnerének, az OMNIPOL támogatásával. Jelenleg az Aero egyedülálló megrendelési felárral rendelkezik 35 repülőgép MRO-ján Közép-Ázsia és Afrika ügyfeleinktől az L-39-ös járműveken, és a cseh légierőtől az L-159-ös járműveken.
„Az aláírt szerződések alapján az MRO és a frissítési üzletág megduplázódik ebben az évben, és több mint 2 milliárd CZK bevételt (80 millió eurót) eredményez. Aerostruktúra-üzletágunkban is felgyorsulunk, elsősorban az Airbus A220 rögzített élvonalának termelésének 50% -os növekedésével 73 repülőgép-hajókészlethez. A részvényesünkkel megállapodott 2020-as költségvetésünkben az Aero ebben az évben visszatér a fekete számhoz ”- mondta Dieter John, a cég elnöke és vezérigazgatója.
Az AERO Vodochody sikeresen folytatja fő beruházási projektjét, az új sugárhajtású edzőt és az L-39NG könnyű támadású repülőgépet.
„A földi és repülési tesztprogramunk teljes sebességgel fut, és a teljes tréner tanúsítását 2020 harmadik negyedévére célozzák meg. Készült az L-39NG iparosítási koncepció, idén sorozatgyártást indítunk és folytatjuk értékesítési kampányainkat, amelyek szintén hozzájárulnak a bevételek növekedéséhez ”- tette hozzá Dieter John.
2019 elején az Aero elindította a Aero Fit For Future (A3F) középtávú átalakítási projektjét, amely optimalizálja az Aero működését és az ellátási láncot, növeli a vállalat hatékonyságát és felkészíti az erős növekedésre. Ennek részét képezi a munkaerő korszerűsítése és a költségbázis megfelelő méretezése. Az Aero 2019-ben mintegy 250 alkalmazottat bocsátott ki az összes funkció során, amely tavaly májusban fejeződött be. Az Aero új alkalmazottakat toboroz egy meghatározott repülési kulcsfontosságú szakmához. Az elmúlt három hónapban a vállalat 30 új alkalmazottat toborzott és jelenleg több mint 50 nyitott pozícióval rendelkezik.