Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:
Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.
Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.
Hogy ezt hogyan fogják multira balanszolni, hogy ne legyen totál skizofrén az egész...
Hogy ezt hogyan fogják multira balanszolni, hogy ne legyen totál skizofrén az egész...
- A filmekben hiába volt pajzs az X-Wing vagy más lázadó vadásznak kb. csak azon pilóták gépe nem esett szét egy lövésre, akit a plot armor védett.
- A Tie vadászok, egy találat, -1 vadász.
Szép koherens világos alkottak meg eddig...
- Ezzel szemben a X-Wing, T-F és X-WA játékban meg olyan pajzsokat tudtál feltolni, hogy erős túlzással kávézni mehettél és nem lőttek szét...
Jól működött...? Egy szem X-Wing általam vezetve kilőtte egy Csillagromboló összes vadászgépét és a Csillagrombolót is...Szerintem a balance terén nem kell magukat annyira megerőltetni, hiszen ahogy mondod ott vannak a régi Lucasarts féle X-Wing / TIE fighter, X-Wing Alliance stb. űr "szimulátor", ott ez egész jól működött, és viszonylag jól volt szerintem balancolva hogy melyik gép mire volt jó. Kivéve persze az Y-Wing, mert az egy nagy rakás szar.
Miután belejött az ember meglepő módon a TIE vadászokkal is eégsz jól ment, pedig a sima TIE Fighterben ha kettőt bekaptál már szét is esett a gép - ellenben olyan rohadt kicsit volt és annyira jól fordult, hogy ha folyton mozogtál csak néztek a mocskos lázadók.
Ha jól emlékszem a későbbi változatokban olyan komoly "Advanced Flight Modell" volt hogy ha levetted a gázkart (bocsánat, ionkart) 2/3-ra akkor fordult legjobban a gép.
Volt egy alap "energiamendzsment" is, állítgathattad hogy a kakaó a lézerekre, pajzsra vagy a hajtóműre menjen, vagy átirányíthattad pl. a lézerben tárolt energiát a pajzsokra és viszont vészhelyzet esetén. Descent Freespaceben kb. ugyanez a rendszer. Valami ilyesmire van utalás a trailerben is, szóval fingers crossed.
Ha ezt a régi sorozatot egy az egyben lemásolják modern grafikával én sikítani fogok örömömben. Inkább attól félek hogy ez is ilyen Battlefield szerű lebutítás lesz.
????Na látod, ez a realizmus! A filmekben is pontosan így történt.
A cím alapján nincs ebben semmi új.Nem fizetett review.
A cím alapján nincs ebben semmi új.
Én pl. az agyonhypolt Divinity Original 2-őt szenvedtem végig 150 óra alatt...
..amit a többség istenít, hogy ez aztán az RPG-k királynőja. Az első része nagyon bejött. Tactician módon toltam végig.
A 2. részét ugyanezen kezdtem el. És a végén legszívesebben egy nagy 1/10-est adtam volna rá. Sikerült benne szinte minden elkúrni.
Még egy a játékosok által 90% imádott játék sem jön be mindenkinek...
Azért a videót megnézem, ha nem spoliers. Spolieres?
Egyáltalán nem. Nézd meg bátran.A cím alapján nincs ebben semmi új.
Én pl. az agyonhypolt Divinity Original 2-őt szenvedtem végig 150 óra alatt...
..amit a többség istenít, hogy ez aztán az RPG-k királynőja. Az első része nagyon bejött. Tactician módon toltam végig.
A 2. részét ugyanezen kezdtem el. És a végén legszívesebben egy nagy 1/10-est adtam volna rá. Sikerült benne szinte minden elkúrni.
Még egy a játékosok által 90% imádott játék sem jön be mindenkinek...
Azért a videót megnézem, ha nem spoliers. Spolieres?
Félreértesz. A WIII minden idők egyik legjobb játéka úgy, hogy ha felosztanám 8 nagy részre a játékot és pontoznám, akkor ott is legalább 2 terület 0 pontot kapna. Csak ezzel is világbajnok. Az egyik a harcrendszer és szintezés, a másik a crafting +UIÉn mindig lone wolfban toltam saját karival, nem szeretem az előre megírt karaktereket. Igazából minden úgy van ahogy írod. Trükkös questek nekem se nagyon rémlenek, de csak azért nincsenek benne szerintem mert rengeteg apróság volt elrejtve amiket megtalálhattál és akkor új útvonalakon folytathattad. De nem mint egy quest része, hanem csak úgy szanaszét a világban. Szóval vannak benne a harcot néha kikerülhetővé tévő apróságok csak nagyon el vannak dugva. Engem a harcrendszere amúgy hidegen hagyott, inkább a játék részletessége, a választások fontossága fogott meg. Nem játszottam még ki egyszer sem, de a sztori végéről néztem spoilereket YT-n, nekem egyáltalán nem jött be a fő történet. A Witcher 3 nekem se jött be.
Félreértesz. A WIII minden idők egyik legjobb játéka úgy, hogy ha felosztanám 8 nagy részre a játékot és pontoznám, akkor ott is legalább 2 terület 0 pontot kapna. Csak ezzel is világbajnok. Az egyik a harcrendszer és szintezés, a másik a crafting +UI
Mi nem tetszett benne?Igen akkor félreértettelek. Eddig úgy tűnik egyedüli vagyok akinek túlzottan nem tetszett a Witcher 3.
Mi nem tetszett benne?
Játszottál az első két résszel? Mert, ha nem, akkor túl sokat nem érthettél belőle finoman szólva, ami igencsak alávág az élvezetnek.
Sőt, sajnos egyes apróságokat úgy érteni meg benne csak igazán, ha aki olvasta a könyvek legalább egy részét, elmesélni. Nem túl sok helyen, de fontos. Mert, ha még az első két résszel is játszottál, akkor az, hogy kicsoda Ciri és hogyan kerül oda, az bizony egy WTF. Lényegében maga a játék meséli el neked és tudod meg, hogy karakter mennyire kötődik hozzá, mert az első két részben lényegében nem volt róla szó.
Nekem életem játéka. Soha semmilyen 100+ órás játékot nem toltam ki egynél többször. A W III-at igen. Csak az alapjátékot, a két kieget már nem.
A B&W, ahogy kinézett, az kb. seggreülős volt. Meg Novigrad is. Néha csak úgy sétáltam a városban és hallgattam ahogy a civilek dumálgattak...
Még egy ilyenre is futotta erőmből.
https://www.youtube.com/playlist?list=PLDagzYVDVUgJvKgHjiZ7VC0r2RF2HMJH4
Ez lehet a baj. Mert így semmiféle kötődésed nincs azon karakterekhez, akik Geralttal együtt alkotják a történet egészét. Csak úgy vannak, de nem tudod kik és mik...Nem, nem játszottam az első kettővel, és a könyvet sem olvastam.
A LotR egy túlhypolt valami. Anno buszon olvastam melóba menet és vissza, semmit extra. Konkrétan az első könyv eleje annyira vérunalmas, hogy fájdalmas volt olvasni és semmi jelentősége nincs annak, ami benne van.A gondom az, hogy évek óta tervezem, hogy elkezdek fantasyt olvasni, de egyszerűen nem tudok választani a gyűrűk ura, sötét elf trilógia, a vaják és a wow könyvek világa között.
Messze az egyik legjobb környezet, amit valaha láttam eddig. A világban levő szörnyek és fura szerzetek háttere az, hogy a szférák együttállása idején összekapcsolódtak a különböző síkok és így került át mágia és mindenféle lény, ahol eddig nem volt.Őszintén szólva a vaják világa az ami a legkevésbé vonz, de szerintem csak azért mert arról tudok a legkevesebbet.
Nincs mit szépíteni az egész alibizás. Egyszerű, kihívás semmi benne. Csak ezzel nincs egyedül.Ami nem tetszett a W3-ban az harcrendszer. Simán mouse look, vagy action look ki hogyan nevezi, módszerrel kellett volna megoldani, mint pl a Neverwinter-ben, ami egy gagyi MMO, de a harcrendszere szerintem a legjobb mind közül. Amerre néz a "crosshair" arra mozogsz, arra vágsz és arra használod el a skilleket. Witcherben ha jól rémlik valahol a tab target és a mouselook között volt félúton a harci mechanikája. Ki kellett jelölni a célpontot és akkor a karaktered csak rá fókuszált. Kicsit olyan vontatott volt nekem emiatt a harc.
Ezt nem értem. A Withe Orchardba is bármikor vissza lehet menni. Nincs "következő zóna". Szabadon lehet mozogni közöttük. A játék legeslegvége felé van, amikor figyelmeztet, hogy ha mész, akkor a sidequestek ott lezáródnak. De ez iszonyatosan a játék vége felé van ám.A másik dolog a fő küldetés és a mellékküldetések. A gondom az volt velük, hogy szerettem volna megcsinálni adott területen a mellékküldetéseket is amik tetszettek is, jók voltak, és úgy egyébként szerettem volna az adott helyen minden lehetséges kis apróságot teljesíteni. Teljesen jól elvoltam a dologgal éveztem is addig amíg nem folytatódott a fő küldetés és át nem értem a következő zónába. Addig pepecseltem a side questekkel, hogy ez rontotta a fő küldetés játékélményét.
Bevallom ebből egy kukkot sem értek, hogy mi az, ami nem jó. A fő küldetés mentén igencsak be kell járni a térképet. Minmium a felét. A side questeknél van az, hogy ettől én az első végigjátszás miatt a térkép egyik harmadába alig mentem el és nem töltöttem ott időt. A második végigjátszásra felcseréltem, hogy hol töltöttem az időt.A játékban a fő küldetést rengeteg átvezető animáció vezeti. Kicsit olyan volt nekem benne a sztori mint valami rövid filmet néznék. Na most szerintem élvezhetőbb lenne, ha a fő küldetés keretein belül kellett volna bejárni a világot és nem csak opcionális side questek lettek volna benne, mert akkor egy folyamatos sztorit kaptunk volna. Így most volt egy történés a main questből mondjuk hétfő este, én mondjuk vasárnapig elvoltam a side questekkel, aztán következő hétfőn folytattam a fő küldetést megint. De így már nekem vontatott, nem jó.
Akkor marhaságot írtak. Kb. a játékidő 90-92%-nál jön el az a pont, ahol nem resetelődik, hanem lezárja a sidequesteket, mert onnantól fogva lényegében a főszál eseményei mennek már csak.Egy idő után újrakezdtem, és úgy akartam kijátszani, hogy előbb csak a fő küldetést csinálom meg, és csak a sztorival foglalkozok. De azt olvastam a neten, hogy az sem jó, mert amikor befejezed a játékot a map valahogy resetelődik, és minden addig meg nem csinált kis küldit stb, "elbuksz", valamit érdemes az adott zónában sidequesteket is csinálni, hogy legyen jó lootod.
Pedig pont amiatt + grafika és voice acting miatt *5 a játék. Mert játékmechanikailag pont olyan semmilyen, mint minden más. Kihívás semmi. A legnehezebb szinten játszva, úgy, hogy csak a természetből és romokból lootoltam sem kell craftolni és nincs hiány egy olyan területen semmiből, amit a setting szerint letarolt a háború...Mindenki azt mondja, hogy milyen fasza a W3 sztorija, én nem mondom, hogy nem az csak nekem a tálalása nem tetszik.
Sosem toltam. De te vagy az első, aki vontatottnak írta le a W III-at, akivel beszéltem róla. Konkrétan a sidequestek egy része annyira integráns, hogy ha nem jelölné (jelöli?) akkor nem tudtam, hogy akkor az főszál vagy sem.A másik oldalon ott van a SWTOR ami egy sokat szidott MMORPG, abban a történetmesélés valami isteni, pedig ott is vannak mellékküldetések, sőt párhuzamosan minden helyszínen 2 fő questline fut, de többé-kevésbé összefüggnek és valahogy nagyon jól ráéreztek, hogy oldják meg, hogy folyamatos legyen és ne tűnjön vontatottnak.