Hát igen. Mondjuk úgy, nyomokban Szu-27-est is tartalmaz.Egy kis légi balett 27-el
https://vpk.name/news/411373_v_kita...i_j-10c_v_trenirovochnom_vozdushnom_boyu.html
A kínaiak összemérték a j-10C és a szu-35 gépet .BVR harcban legyőzték az szu-35-ket de közelharcban helyt álltak a j-10C-vel szemben .
Még jó hogy a 21. században a BVR harcászat a lényeg.
Mennyit fizetsz egy oldalért?Sebaj azért jo hogy itt vagy es leforditod nekünk![]()

.Egy riport a belorusz Szu-30SzM gépek kiképzési repüléseiről. A közeli felvételek tanúsága szerint kifejezetten igényes a gépek kidolgozottsága, az Irkut-nál tényleg más a minőség szintje, mint a KnAAZ-nál, vagy a NAPO-nál:
6:50-től.
A Szu-35Sz jelenlegi hajtóművének teljesítménye azért akkora, amekkora, mert ez is csak egy komplex mátrix szerint alakult ki.
Fejlesztési költség - bekerülési költség - várható darabszám - harcászati érték - nettó teljesítmény - élettartam
A Szu-35Sz normál felszállótömege kb 2 tonnával nagyobb, mint a Szu-27-esé volt, miközben a repülési jellemzők terén rontani azt semmiképp sem akartak.
Ugyanakkor a nagyobb tolóerő az a teljes repülési időtartam során a nagyobb üzemanyagfelhasználás irányába viszi el a fogyasztást, hacsak az utánégetős rezsim műveleti idejét nem tudják redukálni.
Erre, csak hogy egy kiragadott példát hozzak, ott van a MiG-23M (nálunk MiG-23MF) kontra MiG-23ML esete. Még egy komplett (4-es) tüzelőanyag tartályt is kivettek, hogy azzal is csökkentsék a szerkezeti tömeget, amivel a tüzelőanyag mennyisége is csökkent, a hatótáv mégis nőtt. Egyszerűen megemelték a forszázs nélküli tolóerőt, a gép normál felszállótömegét pedig csökkentették, a kettő relációjából meg az jött ki, hogy a fel és leszállás között eltelt időben a hajtóművet kevesebbszer kellett a legnagyobb fogyasztási rezsimen járatni.
A Szu-35Sz jelenlegi, szériában gyártott hajtóműve pont elég erős, de erősebb is lehetne, ha a turbina előtti gázhőt még tovább emelnék. Akkor még kevesebbszer kellene az utánégetőt járatni.
Emelték azt már így is eleget, ezért is drágább a AL-41F-1Sz, mint az AL-31F, de ugyanakkor az élettartama is nagyobb. További tolóerő már csak úgy emelhető, ha a hajtómű élettartamát csökkentik. Ami drága hajtóműnél nem szerencsés állapot.
Nyilván, ha elég tapasztalat és legyártott példány összegyűlik, akkor megint lehet tornászni a tolóerőn és az élettartamon is egyszerre, de ahhoz megint kell pénz és megrendelés.
)Ezt fogja tudni elviekben a Szu-57-es.Ugyanarról beszélünk.
X költségvetésbe ennyi hajtóműerő fér be anélkül, hogy a többi kárára menne. Ha több pénz lenne, abból is több lenne, meg más aspektusból is. Az össz balance ennyit enged.
(Az már más kérdés pilótaszemmel nyílván sportgépként imádnád a legjobban - 1:1+ tolóerő tömeg arány tengerszinten és 16km-en egyaránt)
Azért azt szögezzük le, hogy nem az AESA radar lövi le az ellenséges gépet és nem is az zavarja a másik radarját.
Az igazi potenciál a fegyverzetben

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..