A klasszikus átváltási hiba. Az F-15-ösöknél teoretikus Mach 2.5 végsebesség a legelfogadottabb számítások szerint kb 3000km/h.
Egyszerűbb lelkeknek az már egyenlő a háromszoros hangsebességgel...
Illetve tartja magát a legenda, hogy az F-15-ös az valójában képes a Mach 3-ra is, csak nem merik megpróbálni
Nem képes, a Mach 2.5 volt a design limit. Ennek megfelelő torlónyomást, súrlódási hőt, légerőket bír elviselni a sárkány anyaga, maximálisan. A Mach 3.0 az már nagyon tervezési határértéken túli terület ennél a gépnél.
Egyszerűbb lelkeknek az már egyenlő a háromszoros hangsebességgel...
Illetve tartja magát a legenda, hogy az F-15-ös az valójában képes a Mach 3-ra is, csak nem merik megpróbálni
Nem képes, a Mach 2.5 volt a design limit. Ennek megfelelő torlónyomást, súrlódási hőt, légerőket bír elviselni a sárkány anyaga, maximálisan. A Mach 3.0 az már nagyon tervezési határértéken túli terület ennél a gépnél.