Néhány embernél.
De az tény, hogy elég sűrűn utaztak harckocsin a németek, '44 végén volt egy rövid ideig élt "páncélos-gránátos hadosztály" is a nyugati fronton, ahol a páncélgránátosok párducokat használtak szállítójárműként félhernyó hiány miatt.
A támogató stug-okat is elég gyakran használta gyalogság szállítójárműként, a lapos teteje kiváló volt erre a célra.
Amcsikról is maradt van kép/videó ahogy Sherman-en ülve száguldanak a csatába.
Olyan szinten, mint a szovjetek senki se űzte a sportot, az összes világháborús harckocsijuk tele volt kapaszkodókkal, direkt gyalogság szállításának céljára.
Ami kevés lövészpáncélosuk volt lendlease-ből azt a rohamutászok vagy gárda hadosztályok kapták, teherautó is ritka kincs volt.
Ezért is tartott olyan sokáig eljutniuk Moszkvától Berlinig, hiába omlott többször is össze a front német oldalon, nem akarták elkövetni ugyanazt a hibát amit ők, ezért 400km volt a maximum amit 1-1 előretöréssel megtettek, ennyit bírt a logisztika, utána hónapokra volt szükségük míg kiépült a hadtáp és feltöltötték a csapatokat egy újabb offenzívához.
Futár célra valszeg inkább használtak lovakat, motort, jeep-et, páncélautót, esetleg 1-1 még üzemképes könnyűpáncélost... Mint mindenki más.