Ebben lehet túloztam bevallom, de arra emlékszem, hogy akkor is azt írtam, hogy lesz atgm és be is lesz jelentve előbb utóbb.Én speciel olyat hogy a H145 ön soha nem ATGM nem mondtam (ha tálász ilyet, nosza, linkeld be)
Ebben lehet túloztam bevallom, de arra emlékszem, hogy akkor is azt írtam, hogy lesz atgm és be is lesz jelentve előbb utóbb.Én speciel olyat hogy a H145 ön soha nem ATGM nem mondtam (ha tálász ilyet, nosza, linkeld be)
Mindenki nagyon várja már, hogy ki lehessen beszélni.Ebben lehet túloztam bevallom, de arra emlékszem, hogy akkor is azt írtam, hogy lesz atgm és be is lesz jelentve előbb utóbb.
Igen, tudjuk hogy néhány dologot fejlesztenek (MUM-T) és néhány dolog integrálását tervezik, vagy már hozzá is kedtek.Ahogy mondtam integrálas alatt van elég sok minden és mivel a harckész szint elérése mind a pilótáknak mind a gépeknek mind a műszakiaknak még kb 2 év az, hogy most nincs rajt nagyon nem azt jelenti, hogy nem lesz mire el kell érni a készültséget.
Nem kell ezt kibeszélni...meg kell venni, fel kell szerelni és akkor mindenki tudni fogja mi van, akinek van szeme.Mindenki nagyon várja már, hogy ki lehessen beszélni.
Szerintem ennek itt is van létjogosultsága.Szabályozták a katonák Stratégiai Vészhelyzeti Kivonásának rendjét:
https://jogalappal.hu/szabalyoztak-a-katonak-strategiai-veszhelyzeti-kivonasanak-rendjet/
Alig van kint emberünk mióta bezárt az OMLT, meg a PRT szóval nem sok minden van kint. Kontingensünk sincs kint. Szóval nem olyan húzós onnan hazacuccolni.Szerintem ennek itt is van létjogosultsága.
Egyrészt ez a magyar vonatkozású dolgoknak a legszéleskörűbb ömlesztőhelye, másrészt ez a rendelet megágyaz az Afganisztáni villámgyors kivonásnak.
A fő probléma, hogy nem nagyon marad más lehetőségünk, mint a vészhelyzeti kivonás, mivel ha sokáig húzzuk, akkor lassan a mi katonáinknak kell lekapcsolni a villanyt. Szóval egy elég érzékeny helyzet lesz amikor elrendelik a kivonást. És akkor éppen ez alkalommal fog számításba jönni, hogy mi az amit hazahozunk, és mindezt milyen repülőkkel fogjuk megoldani. A rendelet is azt sugallja, hogy maga a kivonás nem biztos, hogy direkt hazaszállítást jelent, hanem fel kell készülni, hogy egy barátságos, de közeli ország területére vonják ki a csapatokat. Onnan meg már a katonák jöhetnek az A319-esekkel. A fegyverek, felszerelések meg szállítógépekkel.
Nem lehetséges, hogy nem véletlenül a Logisztikai ezred adja a - várhatóan utolsó - kontingenst? Gondolom, hogy már javában megy a csomagolás.
És jelenleg még a Mazar-i repteret használhatják az A319-esek?Alig van kint emberünk mióta bezárt az OMLT, meg a PRT szóval nem sok minden van kint. Kontingensünk sincs kint. Szóval nem olyan húzós onnan hazacuccolni.
Vajon mennyire valós szám ez a 250 db kebabos kocsi? Esetleg mire fogjuk őket használni? Ezekkel fogunk missziózni a btr-ek helyett?
Kebabos kocsi = Maxxpro? vagy mire gondltokHat ha annal jobban vedettek, akkor en nem banom... a kebabosokrol az a hir jarja, hogy arban a BTR szintjen vannak, viszont *elvileg* Stanag L4 vs BTR L2-3, nem...?
Meg a 6 millió éves soft hmwv-k a BalkánonKebabos kocsi = Maxxpro? vagy mire gondltok
Kebabos kocsi = Maxxpro? vagy mire gondltok
Van olyan újságíró, aki azt mondja hogy az Airbus szerint lehetséges a szenzortornyot a rotor felé szerelni a H145M-nél is...
Ha jól emlékszem sehol nem említették még, hogy a MUM és Schiebel Camcopter érdekelné a Honvédséget... úgy tűnik jelenleg a lézerirányítású rakéta és az automata rakétaindításjelző-zavarótöltetkivető bűvöletében élnek. Remélem a szerződésben szereplő több éves támogatás sok mindenre kiterjed majd...
Az MK3 upgrade hivatott rendbe tenni nem?
Ez már régóta - a kiírás óta - nyilvánvaló, hogy itt beleszólt az ügybe a nagypolitika.de igazából így se terveznek vele, hosszabb távon. Túlélésért küzd: https://www.flightglobal.com/helico...-in-australian-arh-competition/140432.article
Az US Army fel millió dollárért kapta a Maxxprokat radió es minden nelkül 2010-12-ben. Attól ma csak dragabb lehet, a török járgány is ennek többszöröse lesz szerintem.Hat ha annal jobban vedettek, akkor en nem banom... a kebabosokrol az a hir jarja, hogy arban a BTR szintjen vannak, viszont *elvileg* Stanag L4 vs BTR L2-3, nem...?
Tervezünk.Lehet tudni arról valamit, hogy tervezünk-e átfogó, egységes C4I rendszert, Battlefield Management System-et? (Nem tudom mi a magyar szakkifejezés, és nem akarok hülyeséget írni)
Valahol valaki találkozott ilyen infomorzsával?
Egyszerűen harcvezető rendszer magyarul.Battlefield Management System
Ez már régóta - a kiírás óta - nyilvánvaló, hogy itt beleszólt az ügybe a nagypolitika.
	ha már. Reklám. H+145m repülő command post. https://www.airbus.com/newsroom/stories/H145M-the-flying-command-post.htmlTervezünk.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..