[HUN] Aero Vodochody / HSC Aerojet Zrt (Hu, 80%) + Omnipol (Cz, 20%)

Az Aero Vodochody az F-20-as terveit megvehetné. Még mindig van perspektíva abban a kis gépben.
De nem értek én hozzá, csak wistful thinging.
 
A cseh tulaj elégedett és optimista.
2 milliárd cseh korona meg az apró eddig a progi.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Maďaři mohou koupit Aero Vodochody, rozhodl antimonopolní úřad
2020.10.20. - A magyarok megvásárolhatják az Aero Vodochody-t, erről a monopóliumellenes hivatal döntött
A Versenyvédelmi Hivatal (ÚOHS) engedélyezte az Aero Vodochody repülőgépgyártó cég eladását az Omnipol Csoport és Tombor András magyar üzletember tulajdonában lévő magyar Aero cégnek. A monopóliumellenes hivatal hétfői döntése végleges - mondta Martin Švanda, a hivatal szóvivője.
https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a...-vodochody-rozhodl-antimonopolni-urad-1374337

Szerintem ezért se lehetet még magyar bejelentés L-39NG-t illetoen. ;) Várhassák a "papírozás" befejezését.
 
Ha NER es foszer vette meg az Aero Vodochody felét tuti veszünk ha kell ha nem. Ámbár ha tovább izmozunk az Unióval lehet hogy csak a nagy semi lesz a Zrinyiből is mert mindenki kilép és csak mi maradunk a lengyelekkel Ők meg csinálnak egy másikat ahogy a Holland pali célozgatott rá
 
Ha NER es foszer vette meg az Aero Vodochody felét tuti veszünk ha kell ha nem. Ámbár ha tovább izmozunk az Unióval lehet hogy csak a nagy semi lesz a Zrinyiből is mert mindenki kilép és csak mi maradunk a lengyelekkel Ők meg csinálnak egy másikat ahogy a Holland pali célozgatott rá
Megmondtuk hogy lesz magyar narancs,és lett magyar narancs?
 
Ha NER es foszer vette meg az Aero Vodochody felét tuti veszünk ha kell ha nem. Ámbár ha tovább izmozunk az Unióval lehet hogy csak a nagy semi lesz a Zrinyiből is mert mindenki kilép és csak mi maradunk a lengyelekkel Ők meg csinálnak egy másikat ahogy a Holland pali célozgatott rá


Ez nem izmozás az unióval hanem az érdekeink védelme ! Nagy különbség !
 
Ez a te véleményed én másként látom de lehet hogy csak azért mert én jóval régeben éltem át dolgokat és rémisztően ismerős a retorika
 
Már ehhez is ertesz vagy csak azért járkálsz témáról tamara mert mindenhol terjeszteni akarod a nézeteidet? Örülsz, mert tálalsz valami hasonszőrű, hozzád hasonló hülyét és mar írsz is.
( talán úgy érzde mindenki szembe jön az autópályán? van ez így.
Talán ha vagdalkozáson, kívül valami mással is igazolnád, hogy miért jó Magyaroszágnak a Albatros NG ki számú rendzeresítése, az esetleges "nemzetty pilótaképző" a kanadai képzés szerint, akkor fejtsd ki kérlek.
Ha már brazil, repgépárakban nem vagyok otthon de a Super Tucano, alap ára kevesebb mint a cseh gépé, jóval több helyen

alkalmazzák, folyamatos a megrendelés, harci tapasztalat is van vele, épp emiatt is veszik.

Az afgán hadsereg 6 db Super Tucanója 2017- Amerikában módosított, ha jól emlékszem szenzorok, etc képes pld pótalkatrészek, karbantartás helyszínre szállítás, - került vastagon fogó amerikai kormányzati ceruzával 175 millió dollárba, ami tényleg sok, de ugye nekünk nem kell amerikai civil karbantartókat fizetni... ergo neünk nem ilyen összegekbe fájna:
https://www.thedrive.com/the-war-zo...stan-to-fly-a-couple-dozen-a-29-attack-planes

Az idén leszállított 6 ST a fülüp szigetekre a szerződést 2017-ben írták alá, most szeptember idén február helyett szeptemberben érkeztek meg -ha jól emléxem elsőre négy példány, a szerződés aláíráskor a féltucat gép ára 6 milliárd fülöp-szigeteki peso volt , egy ilyen pénz most hat és fél forint. Lehet számolni, mikor lesz az Albatosz az árával versenyképes a nemzetközi piacon, amikor a brazil cég az Albatrosz alap áráért jóval többet ad, olcsóbb üzemeltetés mellett...
https://whitefleet.net/2017/12/13/embraers-super-tucano-capabilities-and-recent-export-successes/
 
  • Tetszik
Reactions: alfa74
( talán úgy érzde mindenki szembe jön az autópályán? van ez így.
Talán ha vagdalkozáson, kívül valami mással is igazolnád, hogy miért jó Magyaroszágnak a Albatros NG ki számú rendzeresítése, az esetleges "nemzetty pilótaképző" a kanadai képzés szerint, akkor fejtsd ki kérlek.
Ha már brazil, repgépárakban nem vagyok otthon de a Super Tucano, alap ára kevesebb mint a cseh gépé, jóval több helyen

alkalmazzák, folyamatos a megrendelés, harci tapasztalat is van vele, épp emiatt is veszik.

Az afgán hadsereg 6 db Super Tucanója 2017- Amerikában módosított, ha jól emlékszem szenzorok, etc képes pld pótalkatrészek, karbantartás helyszínre szállítás, - került vastagon fogó amerikai kormányzati ceruzával 175 millió dollárba, ami tényleg sok, de ugye nekünk nem kell amerikai civil karbantartókat fizetni... ergo neünk nem ilyen összegekbe fájna:
https://www.thedrive.com/the-war-zo...stan-to-fly-a-couple-dozen-a-29-attack-planes

Az idén leszállított 6 ST a fülüp szigetekre a szerződést 2017-ben írták alá, most szeptember idén február helyett szeptemberben érkeztek meg -ha jól emléxem elsőre négy példány, a szerződés aláíráskor a féltucat gép ára 6 milliárd fülöp-szigeteki peso volt , egy ilyen pénz most hat és fél forint. Lehet számolni, mikor lesz az Albatosz az árával versenyképes a nemzetközi piacon, amikor a brazil cég az Albatrosz alap áráért jóval többet ad, olcsóbb üzemeltetés mellett...
https://whitefleet.net/2017/12/13/embraers-super-tucano-capabilities-and-recent-export-successes/
Persze hogy olcsóbb a Super Tucano mint az Alba, de hát nem is sugárhajtású. Tök jók a turbo-prop gépek, nekem semmi bajom nincs velük, de most ezzel érvelni hogy olcsóbb mint egy jet, hát azért na... Valóban olcsóbb, igen. Nem is egy kategória a két gép repteljesítményben sem, max sebesség, emelkedőképesség számokban benne van egy 40% plusz az Albatrosznak. Azért mikor BFM-et kell gyakorolni, az azt jelenti hogy ég és föld a kettő, maradjunk annyiban!
 
Ennek az lesz a vége, hogy lesz félig magyar/félig cseh L-39NG és brazil Super Tucano is.
Ahogy lesz A330, C-17 slot és mellé az A400M vegyes felvágott.
Lesz itt kérem minden.

Hat, az az LN-39NG azert az inkabb cseh, semmi nem magyar benne, legalabbis egyelore. A Tucano nem lesz szerintem, en azt egyertelmuen kizarom.

A C-17 oraszam szinte elhanyagolhato, az Atlasos kepesseg szerintem tokeletes lesz misszios ki- meg bevonulasokhoz (37 tonna azert nem keves, azzal mar sok minident el lehet vinni, ugyanakkor ott eleg, ha napokra-hetekre elore be kell tablazni a hasznalatot), mig a brazilokkal meg sajat magunk rendelkezunk, ugy, ahogy eppen jolesik.
Ha eljutunk az uj Gripen szazadig es az 50 ezres seregig, akkor szerintem lesz harmadik Millenium es melle egy-ket kisebb turboprop is majd.
 
  • Tetszik
Reactions: alfa74
( talán úgy érzde mindenki szembe jön az autópályán? van ez így.
Talán ha vagdalkozáson, kívül valami mással is igazolnád, hogy miért jó Magyaroszágnak a Albatros NG ki számú rendzeresítése, az esetleges "nemzetty pilótaképző" a kanadai képzés szerint, akkor fejtsd ki kérlek.
Ha már brazil, repgépárakban nem vagyok otthon de a Super Tucano, alap ára kevesebb mint a cseh gépé, jóval több helyen

alkalmazzák, folyamatos a megrendelés, harci tapasztalat is van vele, épp emiatt is veszik.

Az afgán hadsereg 6 db Super Tucanója 2017- Amerikában módosított, ha jól emlékszem szenzorok, etc képes pld pótalkatrészek, karbantartás helyszínre szállítás, - került vastagon fogó amerikai kormányzati ceruzával 175 millió dollárba, ami tényleg sok, de ugye nekünk nem kell amerikai civil karbantartókat fizetni... ergo neünk nem ilyen összegekbe fájna:
https://www.thedrive.com/the-war-zo...stan-to-fly-a-couple-dozen-a-29-attack-planes

Az idén leszállított 6 ST a fülüp szigetekre a szerződést 2017-ben írták alá, most szeptember idén február helyett szeptemberben érkeztek meg -ha jól emléxem elsőre négy példány, a szerződés aláíráskor a féltucat gép ára 6 milliárd fülöp-szigeteki peso volt , egy ilyen pénz most hat és fél forint. Lehet számolni, mikor lesz az Albatosz az árával versenyképes a nemzetközi piacon, amikor a brazil cég az Albatrosz alap áráért jóval többet ad, olcsóbb üzemeltetés mellett...
https://whitefleet.net/2017/12/13/embraers-super-tucano-capabilities-and-recent-export-successes/
Javasolnám, hogy ezeknek azért menj utána kicsit alaposabban! :rolleyes:
 
Persze hogy olcsóbb a Super Tucano mint az Alba, de hát nem is sugárhajtású. Tök jók a turbo-prop gépek, nekem semmi bajom nincs velük, de most ezzel érvelni hogy olcsóbb mint egy jet, hát azért na... Valóban olcsóbb, igen. Nem is egy kategória a két gép repteljesítményben sem, max sebesség, emelkedőképesség számokban benne van egy 40% plusz az Albatrosznak. Azért mikor BFM-et kell gyakorolni, az azt jelenti hogy ég és föld a kettő, maradjunk annyiban!

?
oké.
Javasolnám azért, hogy ezeknek azért menj utána kicsit alaposabban! :rolleyes:
mik a valós adatok?
 
Embraer has announced a firm order for six A-29 Super Tucano light attack and training aircraft from the Philippines Air Force (PAF). The Brazilian turboprop aircraft was the only one shortlisted after it was identified last June as the sole compliant bidder for the PAF’s Close Air Support program. The unsuccessful contenders were the Aero Vodochody L-39NG jet and the Textron Beechcraft AT-6 turboprop. Local reports estimate the deal to be worth 4.9 billion pesos ($97.4 million). A pesoárfolyamot meg mpst néztem meg:)
 
Ennek az lesz a vége, hogy lesz félig magyar/félig cseh L-39NG és brazil Super Tucano is.
Ahogy lesz A330, C-17 slot és mellé az A400M vegyes felvágott.
Lesz itt kérem minden.
Hazamentek már az Embraeres kollégák??? Vagy maradnak péntekig a kiképzőgép bejelentésig? o_O
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: alfa74
Ha ezt nem tudod, akkor eddig honnan és vett milyen adatokkal vagdalóztál??!! Legalább te ne égesd már saját magadat ...
link feljebb, másik link lejjebb
A libanoni hat gép, ugyanúgy USA cégen keresztül szintén több mint 400 millióba fájt, de azt ugye szaudiak fizették. Az albatrosz árára 12 milliót találtam, (becsült)
 
Embraer has announced a firm order for six A-29 Super Tucano light attack and training aircraft from the Philippines Air Force (PAF). The Brazilian turboprop aircraft was the only one shortlisted after it was identified last June as the sole compliant bidder for the PAF’s Close Air Support program. The unsuccessful contenders were the Aero Vodochody L-39NG jet and the Textron Beechcraft AT-6 turboprop. Local reports estimate the deal to be worth 4.9 billion pesos ($97.4 million). A pesoárfolyamot meg mpst néztem meg:)
Na látod?!
Az NG ára meg valahol 12-14M USD között lesz.