Az osztrákoknak akartak eladni?Az NG-ről van valahol egy részletes leírás?
Egy ilyen érdekességet találtam:
https://slideplayer.org/slide/10535595/
Nem biztos, hogy rossz lenne.
Az osztrákoknak akartak eladni?Az NG-ről van valahol egy részletes leírás?
Egy ilyen érdekességet találtam:
https://slideplayer.org/slide/10535595/
Nem biztos, hogy rossz lenne.
Off
Dél-Amerikai Magyar Hírlap....
Nem tudtam, hogy ilyen is van, de cool
Jól van, megvan az esti progim, várom az adáskezdést....
![]()

"A részleteiben finomított, hatékonyabbá tett sárkányszerkezetet összeházasították egy korszerű, alacsony fogyasztású és hosszú élettartamú hajtóművel, és a napjaink igényeit kielégítő fedélzeti elektronikával. Mivel ma már széleskörűen elterjedtek a digitalizált technológiák a katonai repülőgépeken, ezért a kiképzésnek is lépést kell ezzel tartania. A néhány éve fejlesztés alatt álló L-39 NG (Next Generation) maradéktalanul teljesíti a korszerű elvárásokat, gyakorlatilag teljesen megújult, és csak külső vonalaiban emlékeztet a régi Albatros-ra.
2020.november 17-én az új típus negyedik, a későbbi szériával már csaknem azonos példánya érkezett Kecskemétre, ahol azt közelebbről is megismerhették a magyar katonák, néhány pilóta pedig a levegőben is.
![]()
Nem akarlak elkeseriteni, de ralatsz a megfelelo muholdra?
![]()



Igen, nekünk védett löveg kell.Inkabb ne, maradjunk csak meg a vedett lovegeknel, no meg logisztikailag ill supportra sokkal jobban jarunk masik 24 PzHval plusz esetleg tovabbi AGM modulok MAN-Rabakra rakva.
Szerintem ez már deal.Na ez az eléggé marketing szagú cikk és a látogatás számomra nagyon azt sejteti,hogy veszünk belőle párat
(ne legyen igazam),amit én nettó pénz kidobásnak tartok(sokkal jobb helye is lenne annak a pénznek az MH-l).Ha így lesz remélem sikerül azt kibótolniuk,hogy a horvátoktól kezdve alsó Szváziföldig lesznek partner országok akik beszálnak a pilóta kiképzősdibe.
Az osztrákok nézelődnek a régi Saabok helyett.Az osztrákoknak akartak eladni?
Szerintem ez már deal.

Ez már 2016-ban eldőlt, hogy akarunk kiképzőgépet. Legkésőbb tavaly óta meg a típus is eldőlt. A mennyiségen, meg a további együttmúködésen mennek csak az egyeztetések.Na ez az eléggé marketing szagú cikk és a látogatás számomra nagyon azt sejteti,hogy veszünk belőle párat
(ne legyen igazam),amit én nettó pénz kidobásnak tartok(sokkal jobb helye is lenne annak a pénznek az MH-l).Ha így lesz remélem sikerül azt kibótolniuk,hogy a horvátoktól kezdve alsó Szváziföldig lesznek partner országok akik beszálnak a pilóta kiképzősdibe.
Az osztrákok nézelődnek a régi Saabok helyett.
6 db egy század kb.?Ha nem lennenk eppen a leprasok szintjen az europai politikaban, akkor talan meg a svedekkel egyutt is lehetne nekik uzletet ajanlani (uj Gripenek plusz 39NG), szamokkal bizonyitva, hogy joval olcsobban kijonnek igy, mintha F-16ra valtananak avagy EF eroltetnenek ujra.
Ez már 2016-ban eldőlt, hogy akarunk kiképzőgépet. Legkésőbb tavaly óta meg a típus is eldőlt. A mennyiségen, meg a további együttmúködésen mennek csak az egyeztetések.
Az egy század az egy darabtól úgy huszonnégy darabig terjedhet. A repülőraj az négy-hat gépet tartalmaz, egy század több rajból áll. Hat darab kiképzőgép ugyanúgy egy századot alkotna, mint tizenhat.6 db egy század kb.?
Akit nft c re kikuldesz az marad a vegeig megha koznen kiderul hogy nem is a legjobb sot...Ez a gond számomra mivel semmi szükségünk rájuk.
Ez kurvára nem így működik, eleve baromi szigorú követelmények vannak, hogy egyáltalán a közelébe kerülj bármilyen pilótaképzésnek itthon. Kurva sok vizsga van elméletből és vizsgarepülések is, NFTC-n is vannak vizsgarepülések és ha nem megy hazazavarnak a picsába és mehet helikopterre max.Akit nft c re kikuldesz az marad a vegeig megha koznen kiderul hogy nem is a legjobb sot...
Ha x evet repul egy jovendobeli vadaszpilota kikepzogepen mielott ki lenne kuldve komolyabb kepzesre. Sokat jelent.
Jelenleg az a felallas van hogy aki fizikalisan es pszihikailag alakalmas az lehet vadaszpilota. Ha kikepzogepen felmerik oket rendesen az lessz vadaszpilota aki nem csak hogy alkalmas hanem a legjobb...
Ez szerintem meg er annyit mint ez a par gep hisz lehet a legmodernebb gep is akar a birtokunkba ha a pilotak nagyresze az elozetes felmeres hianyaba nem biztos hogy a legjobbak...
Ne feledjuk meg mindig nagyon sok minden mullik a pilotan.
De ehhez reptetni kell...
Tehat aki ellenzi az azt ellenzi hogy a leheto legjobbak legyenek vadaszpilotak es tamogatja a zsakbamacskat ... A sok kozul akad igazan jo is ha szerencse van.
Akit nft c re kikuldesz az marad a vegeig megha koznen kiderul hogy nem is a legjobb sot...
Ha x evet repul egy jovendobeli vadaszpilota kikepzogepen mielott ki lenne kuldve komolyabb kepzesre. Sokat jelent.
Jelenleg az a felallas van hogy aki fizikalisan es pszihikailag alakalmas az lehet vadaszpilota. Ha kikepzogepen felmerik oket rendesen az lessz vadaszpilota aki nem csak hogy alkalmas hanem a legjobb...
Ez szerintem meg er annyit mint ez a par gep hisz lehet a legmodernebb gep is akar a birtokunkba ha a pilotak nagyresze az elozetes felmeres hianyaba nem biztos hogy a legjobbak...
Ne feledjuk meg mindig nagyon sok minden mullik a pilotan.
De ehhez reptetni kell...
Tehat aki ellenzi az azt ellenzi hogy a leheto legjobbak legyenek vadaszpilotak es tamogatja a zsakbamacskat ... A sok kozul akad igazan jo is ha szerencse van.
Lehet tudni mennyi is az annyi?
Akarták, de nekik ez nem jó. Ők a EF-ek kiváltására akarnak valamit. (Valószínűleg M346-lesz) Ehhez meg hangsebesség feletti gép kell, mert a légirendészethez nem elég a hangsebesség alatti.Az osztrákok nézelődnek a régi Saabok helyett.
Akit nft c re kikuldesz az marad a vegeig megha koznen kiderul hogy nem is a legjobb sot...
Igen de uj pilotat nem kuldhetsz helyette. Tehat kifizetted a vadaszkepzeset de nem lessz vadaszpilotadHa kiderül kint, hogy nem jó vadásznak, akkor még mehet szállítóra vagy helire. Nem nyomják végig és lesz vadászpilóta...
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..