A kérdés/téma a kiképzésre vonatkozott...Ízlelgessük: Az F-35 repült órája valahol 35.000USD körül van!
Mindenkinek van kiegészítő gépe!
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A kérdés/téma a kiképzésre vonatkozott...Ízlelgessük: Az F-35 repült órája valahol 35.000USD körül van!
Mindenkinek van kiegészítő gépe!
Sorry, de jelenleg a NATO közös pilótaképzés nem több mint egy memorandum:Sehol, de már sok Kelet-Európai ország az F-16-hoz szükséges amerikai képzés ára láttán is húzza a száját. Éppen ezért közösen tervezi több ország a pilótaképzést.
Európai pilótakiképző program indításáról döntött a NATO tizenegy védelmi minisztere
Ezen sztem nincs vita, de ha folyamatosan bővítünk 2 Gripen századig akkor 6-8 L-39 elfér képzésre, szinten tartásra. A bérképzés pedig netto haszon, amit vissza lehet pörgetni a rendszerbe. Sztem a térségben nagy igény lesz megfizethető áru pilotaképzésre. A csehek farvizén ebbe simán beszállhatunk.
Alapvetően a sugárhajtású kiképzőgép beszerzés 2016 óta a Zrínyi 2026 céljai közt szerepel. Kevés dolog volt ennyire konkrétan megfogalmazva, de ez igen. Nem kell meglepődni, amikor bekopogtat az ablakon.
És ez csak a direkt összefüggés. Indirekt módon még több mindenre is van lehetőség, főleg a légierőhöz kapcsolódó hazai hadiipari kapacitások megteremtéséhez. Ehhez lehet ez a megrendelés a belépő.
Mivel rendszerben gondolkodik a Zrínyi, így itt sem önmagában az kiképzőgép beszerzést kell nézni.
Ízlelgessük, ez olcsóbb, mint az USAF F-15E-é, ami töredékét tudja az F-35A-nak...Ízlelgessük: Az F-35 repült órája valahol 35.000USD körül van!
Mindenkinek van kiegészítő gépe!
Ebben bízom én is, nyugi, ha már,... de (külön) véleményem azért csak lehet.... Indirekt módon még több mindenre is van lehetőség, főleg a légierőhöz kapcsolódó hazai hadiipari kapacitások megteremtéséhez. Ehhez lehet ez a megrendelés a belépő.
Mivel rendszerben gondolkodik a Zrínyi, így itt sem önmagában az kiképzőgép beszerzést kell nézni.
Ízlelgessük, ez olcsóbb, mint az USAF F-15E-é, ami töredékét tudja az F-35A-nak...
Már jópárszor leírtam, hogy a lengyelekkel közös üzemeltetés esetén preferálnám csak végső megoldásként a saját kiképzőgépet.akkor most gondold végig, hogy mi lenne, ha a minimum 3x annyiba kerülő M346-ot melegítené ránk @blogen De bármelyik nagysebességű kiképzőgép, amelyik az F-35-höz elengedhetetlen (Pl.: KAI T-50, T-7 Red hawk, M346 Mater) minimum a duplájába kerül, és a fenntartása sem annyi...
Gondolom a Molnár Balázs arról próbál meggyözni bennünket, hogy ne vegyünk F-15E-t.Ez hogy jon ide?
Már jópárszor leírtam, hogy a lengyelekkel közös üzemeltetés esetén preferálnám csak végső megoldásként a saját kiképzőgépet.
- Tehát a legjobb megoldás valamilyen nemzetközi programba becsatlakozni és itthon max Zlin +valamilyen turbopropból féltucat, hogy ne teljesen hülye/alkalmatlan növendékeket küldjünk ki!
- Ha ez nem járható, akkor itthon Zlin +valamilyen turboproból féltucat és emellé hat darab M346 Master a lengyelekkel közösen üzemeltetve Deblinben.
Ha vennünk kell, akkor a legszükségesebb minimálmennyiségben, de azt a típust kell válasszuk, ami képes az F-35-re, teljes értékű harci pilótát kibácsájtani, hogy semmilyen meglepetés ne érje ott az újjoncokat, ne a százötvenmillió dolláros technikát zúzzák le. És ebből a szempontból tök mindegy, hogy lesz e magyar F-35 vagy sem, a kaput ne zárjuk be, hogy a légierőnk kényszerűen háztáji pilótaképzése alkalmas legyen erre!
Én aztán nem stresszelek csak a szomszéd miatt.Ebben bízom én is, nyugi, ha már,... de (külön) véleményem azért csak lehet...
Asszem már nem az a kérdés, hogy mikor, hanem hogy majd melyik bolygóra.Rendben, és mikorra érkeznének az magyar F-35-ök?
A vicc, hogy én is Pumát akartam ... de az avatarom nem adom!Én aztán nem stresszelek csak a szomszéd miatt.
Persze. Én is Pumát akartam 1 éve, aztán nézd hova züllött az avatarom...
A lengyel program szerint az első század hat éven belül válik bevethetővé (2026), míg a második négy évvel később (2030). Nagyjából ebből lehet kiindulni. De az egészben ott van, hogy el lehet e adni Biden bandájának, hogy mégiscsak szövetségesek vagyunk, a NATO szétmarcangolása helyett a jó viszonyra törekvésre kellene fordítani az energiákat és azzal mindkét fél jól jár. Ha nem sikerül, akkor nyilván soha, ha sikerül, akkor szerintem 2027-28 lehet amikor F-35 ad először készültséget Kecskeméten.Rendben, és mikorra érkeznének az magyar F-35-ök?
Mielőtt ide költöztek a Griffek már volt szó 6 darabról. Meglátjuk...
Egyébként meg a szlovákoknak még értelmetlenebb lenne,viszont ha ide járnának "vezetni tanulni"... Jut eszembe,nekik szóba jöhetnek a Zlinjeink?
Nem úgy van az! A cseheknél tudtommal a már képzett Gripen pilóták is vissza-vissza/át-átülnek az ALCA-kar. Mindha ilyet olvastam volna. De pl. a BW is azért fog H145M-eket még beszerezni, hogy pl. a Tiger piloták olcsóbban tegyenek "magukba" repült órákat...A kérdés/téma a kiképzésre vonatkozott...
Sorry, de jelenleg a NATO közös pilótaképzés nem több mint egy memorandum:
https://aero-space.eu/2020/09/08/ne...litary-pilots-and-conditions-for-its-success/
Fizetett reklám Az Alb, NG-t tolja.
Megj:
Arohadtak! 2 hónap és még nincs vizsgázott pilóta! Röhely!Sorry, de jelenleg a NATO közös pilótaképzés nem több mint egy memorandum:
https://aero-space.eu/2020/09/08/ne...litary-pilots-and-conditions-for-its-success/
Fizetett reklám Az Alb, NG-t tolja.
Megj:
Megint nem tudod, hogy mibe dumálsz bele, igaz?Ízlelgessük, ez olcsóbb, mint az USAF F-15E-é, ami töredékét tudja az F-35A-nak...