Rheinmetall Lynx

Mert egy kopesre vannak, es CEO-kent magyarazd el a Board-nak hogy miert kell ugyanarra 500km-enkent uj gyarakat(gyartosort) felhuzni.
Nagyon egyszerű:az olaszok a saját érdekeiket nézik nem az RM érdekeit.Semmi érdekük nem fűződik ahoz,hogy ne otthon gyártsanak mindent,hisz az olasz hadiipar képes 100%-ban mindent legyártani.Jobban belegondolva sokkal valószínűbb,hogy pl a páncélt tőlük fogjuk venni,mert ők tudnak páncélt gyártani mi nem.
 
RM erdek > olasz(magyar, cseh,...) erdek ebben a hazassagban.

En csak valami apro kis bizbaszra gondoltam, nem fo komponensekre.
 
Legyartunk nekik pár száz Lynxet és elbarteloljuk egy század A129 Mongúzra.... Úgyis pár év múlva cserélni kell a Mi24 eket...... Vajon lesz folytatása a harci helikoptereknek itthon?? A Csehek Cobraznak... Mi mit fogunk?
 
  • Tetszik
Reactions: kamm
Lynx az olasz Dardo utódjaként?

"A járművek gyártásával kapcsolatos munka mintegy 70% -át olasz vállalatok végeznék..."

Akkor ehhez nem sok köze lesz Magyarországnak.


Google fordítóval kicsit zagyvaságnak tűnik a cikk. Meg kellene keresni az eredeti olasz írást, amiből fordították, hátha abból más is kiderül. De jó találat volt!


Igen, az olasz ipar kb. mindent tud gyártani. A saját PZH 2000-eiket ők gyárthatták le.
Ha lesz ebből valami, a zalai gyárnak kevés juthat, talán az első példányok vagy csak alkatrész, vagy a próbapálya. Düsseldorfban eldöntik.
 
  • Tetszik
Reactions: PavolR
Na itt kéne beavatkozni, hogy mi gyártsuk le a Lnyxeket, cserébe OM 76-os löveggel rendelnénk őket.
De ekkora kreativitást nem feltételezek az illetékesektől...
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
RM-érdek?Az RM érdeke az eladás,az olaszok nem 200db-ot vennének...Remélem így már érted.
Háát nem hinném, hogy sokkal többet. Jelenleg is kb. annyi Dardo-juk van. Ők még mindig a kerekes platformot tartják fő csapásiránynak. Most rendeltek Cantauro II-t, meg a Freccia-t rendelik 30-asával folyamatosan.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and kamm
Háát nem hinném, hogy sokkal többet. Jelenleg is kb. annyi Dardo-juk van. Ők még mindig a kerekes platformot tartják fő csapásiránynak. Most rendeltek Cantauro II-t, meg a Freccia-t rendelik 30-asával folyamatosan.
200 IFV az olasz hadseregnek kevés, teljesen pénzkidobás.
 
Régen, ha jól emlékszem egyfajta kiváltság volt talán a helyi gyártás, akárkinek nem adták. Manapság mintha már ez is csak az üzlet része lenne.
 
Régen, ha jól emlékszem egyfajta kiváltság volt talán a helyi gyártás, akárkinek nem adták. Manapság mintha már ez is csak az üzlet része lenne.
Mások a prioritások. Most van fenygetettség, ami érinti a saját ellátás igényét illetve a több üzem létét és annyira drágává váltak már a hadieszközök, hogy szülségszerű ellentételezi folyamatok léptek be az üzleti terébe a hadiiparnak.
 
Legyartunk nekik pár száz Lynxet és elbarteloljuk egy század A129 Mongúzra.... Úgyis pár év múlva cserélni kell a Mi24 eket...... Vajon lesz folytatása a harci helikoptereknek itthon?? A Csehek Cobraznak... Mi mit fogunk?

Az A129 kb. minden paraméterben rosszabb mint a Airbus Tiger, de olcsóbb is... a javított változatáról, az AW-249-ről meg nem nagyon jönnek a hírek, hogy haladnak a fejlesztéssel. Ha egyszer elkészül, az meg már nem lesz annyira olcsó. Az Airbus marketingesei azt mondják hogy a HForce-os helikopterek mellé nem kell már semmi más. Ezt szépen kitalálták mentőövként, ha már így megbukott a Tiger gyártása, de valamiért mégsem kapkodnak a megoldásért a hadseregek és a légierők.
 
Háát nem hinném, hogy sokkal többet. Jelenleg is kb. annyi Dardo-juk van. Ők még mindig a kerekes platformot tartják fő csapásiránynak. Most rendeltek Cantauro II-t, meg a Freccia-t rendelik 30-asával folyamatosan.
Azt írja, több mint 400 jármű kell nekik.
l’EI ha un requisito per oltre 400 veicoli
 
Nagyon egyszerű:az olaszok a saját érdekeiket nézik nem az RM érdekeit.Semmi érdekük nem fűződik ahoz,hogy ne otthon gyártsanak mindent,hisz az olasz hadiipar képes 100%-ban mindent legyártani.Jobban belegondolva sokkal valószínűbb,hogy pl a páncélt tőlük fogjuk venni,mert ők tudnak páncélt gyártani mi nem.
Nem ígér az RM 100%-ék olasz gyártást, de még 70%-ot sem, hanem a rendelés értékének 70%-os ellentételezését. Ez lehet akár a toronygyártása es annak exportja is, valamint mellé a hazai végső összeszerelés.

2023-ra ígérnek pár bemutatő darabot, gondolom a magyar 45 mellé ez belefér a német kapacitásokba.

Egyébként mivel a zalai vegyesvállalat, így a németek érdeke is a magyar cég nyerességessége és kapacitáskihasználtsága. Ezért is fasza, hogy ilyen szerződést kötöttünk.
400 olasz IFV rendelésről lenne szó. Zala ide 100%, hogy bekapcsolódna és máris visszatérülne a befektetett pénz. Annyi hátránya van, hogy csúszhatna a hazai darabszám legyártása vagy bővíteni kellene az üzemet.
Egyértelmű, hogy nem mi adnánk a a kész Lynxet, de komoly exportbevételt jelentene.

Ahogy értelmezem az olaszok inkább a német - francia új MBT projektbe szeretnének bekapcsolódni és onnan egy zsírosabb falatot kiszakítani.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and L.O.B
Nem ígér az RM 100%-ék olasz gyártást, de még 70%-ot sem, hanem a rendelés értékének 70%-os ellentételezését. Ez lehet akár a toronygyártása es annak exportja is, valamint mellé a hazai végső összeszerelés.

2023-ra ígérnek pár bemutatő darabot, gondolom a magyar 45 mellé ez belefér a német kapacitásokba.

Egyébként mivel a zalai vegyesvállalat, így a németek érdeke is a magyar cég nyerességessége és kapacitáskihasználtsága. Ezért is fasza, hogy ilyen szerződést kötöttünk.
400 olasz IFV rendelésről lenne szó. Zala ide 100%, hogy bekapcsolódna és máris visszatérülne a befektetett pénz. Annyi hátránya van, hogy csúszhatna a hazai darabszám legyártása vagy bővíteni kellene az üzemet.
Egyértelmű, hogy nem mi adnánk a a kész Lynxet, de komoly exportbevételt jelentene.

Ahogy értelmezem az olaszok inkább a német - francia új MBT projektbe szeretnének bekapcsolódni és onnan egy zsírosabb falatot kiszakítani.

Soká lesz még vége annak a tendernek.
 
  • Tetszik
Reactions: Terminator
"A járművek gyártásával kapcsolatos munka mintegy 70% -át olasz vállalatok végeznék..."

Akkor ehhez nem sok köze lesz Magyarországnak.


Google fordítóval kicsit zagyvaságnak tűnik a cikk. Meg kellene keresni az eredeti olasz írást, amiből fordították, hátha abból más is kiderül. De jó találat volt!
70%-os ellentételezést ígérnek, nem gyártást.

Nem ígér az RM 100%-ék olasz gyártást, de még 70%-ot sem, hanem a rendelés értékének 70%-os ellentételezését. Ez lehet akár a toronygyártása es annak exportja is, valamint mellé a hazai végső összeszerelés.

2023-ra ígérnek pár bemutatő darabot, gondolom a magyar 45 mellé ez belefér a német kapacitásokba.

Egyébként mivel a zalai vegyesvállalat, így a németek érdeke is a magyar cég nyerességessége és kapacitáskihasználtsága. Ezért is fasza, hogy ilyen szerződést kötöttünk.
400 olasz IFV rendelésről lenne szó. Zala ide 100%, hogy bekapcsolódna és máris visszatérülne a befektetett pénz. Annyi hátránya van, hogy csúszhatna a hazai darabszám legyártása vagy bővíteni kellene az üzemet.
Egyértelmű, hogy nem mi adnánk a a kész Lynxet, de komoly exportbevételt jelentene.

Ahogy értelmezem az olaszok inkább a német - francia új MBT projektbe szeretnének bekapcsolódni és onnan egy zsírosabb falatot kiszakítani.
 
Nem ígér az RM 100%-ék olasz gyártást, de még 70%-ot sem, hanem a rendelés értékének 70%-os ellentételezését. Ez lehet akár a toronygyártása es annak exportja is, valamint mellé a hazai végső összeszerelés.

2023-ra ígérnek pár bemutatő darabot, gondolom a magyar 45 mellé ez belefér a német kapacitásokba.

Egyébként mivel a zalai vegyesvállalat, így a németek érdeke is a magyar cég nyerességessége és kapacitáskihasználtsága. Ezért is fasza, hogy ilyen szerződést kötöttünk.
400 olasz IFV rendelésről lenne szó. Zala ide 100%, hogy bekapcsolódna és máris visszatérülne a befektetett pénz. Annyi hátránya van, hogy csúszhatna a hazai darabszám legyártása vagy bővíteni kellene az üzemet.
Egyértelmű, hogy nem mi adnánk a a kész Lynxet, de komoly exportbevételt jelentene.

Ahogy értelmezem az olaszok inkább a német - francia új MBT projektbe szeretnének bekapcsolódni és onnan egy zsírosabb falatot kiszakítani.

Attól függ hogy mit ígértek, hogy melyik írást fordítod le. Jó lenne egy hivatalos forrás.
Ha a csehek mégis rendelnek 220+ db-ot, akkor azt ki és hol fogja legyártani?

A német autóipari cégek mind úgy jöttek Magyarországra, hogy előre terveztek és akkora telket vettek hogy volt lehetőség a gyártási terület megduplázására. Itt számoltak-e ezzel ha véletlenül mégis beüt egy "nagy biznisz"?