Nem ígér az RM 100%-ék olasz gyártást, de még 70%-ot sem, hanem a rendelés értékének 70%-os ellentételezését. Ez lehet akár a toronygyártása es annak exportja is, valamint mellé a hazai végső összeszerelés.
2023-ra ígérnek pár bemutatő darabot, gondolom a magyar 45 mellé ez belefér a német kapacitásokba.
Egyébként mivel a zalai vegyesvállalat, így a németek érdeke is a magyar cég nyerességessége és kapacitáskihasználtsága. Ezért is fasza, hogy ilyen szerződést kötöttünk.
400 olasz IFV rendelésről lenne szó. Zala ide 100%, hogy bekapcsolódna és máris visszatérülne a befektetett pénz. Annyi hátránya van, hogy csúszhatna a hazai darabszám legyártása vagy bővíteni kellene az üzemet.
Egyértelmű, hogy nem mi adnánk a a kész Lynxet, de komoly exportbevételt jelentene.
Ahogy értelmezem az olaszok inkább a német - francia új MBT projektbe szeretnének bekapcsolódni és onnan egy zsírosabb falatot kiszakítani.