Rheinmetall Lynx

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

rudi

Well-Known Member
2015. november 30.
5 767
11 319
113
Ha jól látom a trophy-nak volt korábban kihagyva a hely a toronypáncélon. És nincs atgm integrálva.
Trophy az egy db. sincs rajta viszont van Iron Fist.
Annak a 4 radarja és optkiai érzékelői mostmár jó helyen vannak
Plusz - ha jól látom - a a torony tetején a parancsnoki EO / IR műszer mellé is szereltek egy radart.
 

geseft

Well-Known Member
2019. február 20.
307
876
93
Trophy az egy db. sincs rajta viszont van Iron Fist.
Annak a 4 radarja és optkiai érzékelői mostmár jó helyen vannak
Plusz - ha jól látom - a a torony tetején a parancsnoki EO / IR műszer mellé is szereltek egy radart.
S az ember azt gondolná, hogy a saját aps-üket fogják rárakni. Vagy ezzel kérték direkt az aussie-k? Vagy még az nincs olyan fejlesztési stádiumban?
 

Hummen23

Well-Known Member
2019. március 5.
619
1 093
93
Trophy az egy db. sincs rajta viszont van Iron Fist.
Annak a 4 radarja és optkiai érzékelői mostmár jó helyen vannak
Plusz - ha jól látom - a a torony tetején a parancsnoki EO / IR műszer mellé is szereltek egy radart.
Igazad van. Kösz a kiigazítást.
 

tacticool

Well-Known Member
2015. január 12.
513
1 068
93
És nincs atgm integrálva.
Van rajta. Felfelé nyílik a saját ausztrál fejlesztésű dupla Spike indító.

Kis méretbeli összehasonlítás: Lynx vs Redback
 

tacticool

Well-Known Member
2015. január 12.
513
1 068
93

Melyiknek van nagyobb sansza? Kiváló konstrukciónak tartom a redbacket is, de az ausztrál boxer miatt nagy hátrányból kellett indulnia.
A sok rendszerében azonos Boxer (+ több ezer MAN az elmúlt 10 évben) és a Rheinmetall ausztrál leányvállalata egyéb bevont ausztrál partnerei és persze lobbi ereje miatt elég eldöntöttnek látszik a dolog.

Persze, ettől még lehet nagy meglepetés a végén. Önjáró taracknál a K9-et választották, ami szintén Hanwha termék, mint a Redback.
 
  • Tetszik
Reactions: alfa74

rudi

Well-Known Member
2015. november 30.
5 767
11 319
113
Van rajta. Felfelé nyílik a saját ausztrál fejlesztésű dupla Spike indító.
Elvileg a jobb oldalt a bekarikázott részen elférhet a Spike indító, csak akkor az a kérdés hogy hol a gépágyú lőszere?
Merthogy a bal oldalt már nem igen van hely neki, a torony végén lévő konténer meg ölég kicsinek tűnik...
 

krisss

Well-Known Member
2014. február 21.
11 749
30 095
113
Elvileg a jobb oldalt a bekarikázott részen elférhet a Spike indító, csak akkor az a kérdés hogy hol a gépágyú lőszere?
Merthogy a bal oldalt már nem igen van hely neki, a torony végén lévő konténer meg ölég kicsinek tűnik...
Pedig a bekarikázott rész pont az ATGM indító.
Valószíüleg alatta van a lőszer belül a toronykosárban.
 

Terminator

Well-Known Member
2010. április 19.
15 859
21 808
113
Ausztrál Lynx adattábla burgonyával fényképezve:



Érdekes, hogy a szélességet 3,4 méterre adták meg, szemben 3,6 méterrel, amit kb mindenhol máshol írnak a KF41-re. 6 fő deszant, 75km/h végbe.

Pedig még kiálló tükröket is kapott... tolatókamera, virtuális valóság sisak és egyéb csodák helyett.

(Az ausztrálok át tudják számolni a metrikus rendszerben megadott adatokat?)
 

mindenen kívül

Well-Known Member
2019. szeptember 18.
2 285
4 813
113
Ausztrál Lynx adattábla burgonyával fényképezve:



Érdekes, hogy a szélességet 3,4 méterre adták meg, szemben 3,6 méterrel, amit kb mindenhol máshol írnak a KF41-re. 6 fő deszant, 75km/h végbe.

A Liebherr D976 motorját írja erőforrásnak, igaz 620 helyett 850 KW teljesítménnyel. Ezek szerint egy fejlesztett, felhúzott változat lenne a motorja a sorozat gyártott változatnak. Reméljük nem csak elírták a LE-t (PS vagy HP) KW helyett, mert pont 1,36 a váltószám a kettő között. Forgatónyomaték maximumnak 4308 Nm-t ír az eredeti 3650 helyett, talán nem hibáztak, tényleg erősebb motor lesz.
Jó nagy dög, 1850 kg, 1,55 x 0,99 x 1,22 m.
Ránézésre nem száraz karteres, hisz nem harcjárműhöz tervezték. Ez a tartós oldaldőlést, emelkedőn való üzemelést korlátozhatja, de reméljük, hogy ezt is megoldják. ;)


Pikk-pakk és indul a magyar változat gyártása Németországban. Jó lenne látni egy magyar prototípust is, mielőtt megindul a szériagyártás idén év végén. :rolleyes: