[HUN] Leopard 2

dsc_0085.JPG

Na lehet színeken marakodni.
A Leo messzebb van, azért néz ki teljesen másképp a festése.... Amúgy tök ugyanaz. :)
 
A Leo messzebb van, azért néz ki teljesen másképp a festése.... Amúgy tök ugyanaz. :)
Ez nem igaz. A bal oldalon a zöld alapszínen van sárga, sötétbarna és fekete/nagyon sötét szürke/nagyon sötét zöld. Az utóbbit a fényviszonyok miatt nem tudom megmondani. A jobb oldalon biztos, hogy nincs sötétbarna, de az utolsó szín is hiányzik. Ez rögtön 2 eltérés, de szerintem az alapszíne is világosabb a Leónak, bár ez lehet csalóka szintén a fényviszonyok miatt.
 
Ez nem igaz. A bal oldalon a zöld alapszínen van sárga, sötétbarna és fekete/nagyon sötét szürke/nagyon sötét zöld. Az utóbbit a fényviszonyok miatt nem tudom megmondani. A jobb oldalon biztos, hogy nincs sötétbarna, de az utolsó szín is hiányzik. Ez rögtön 2 eltérés, de szerintem az alapszíne is világosabb a Leónak, bár ez lehet csalóka szintén a fényviszonyok miatt.
Röviden teljesen más.
 
Egy kicsit alakítgattam a képeken. Elsőnek egymás mellé szerkesztettem egy ugyanazon képen lévő Leo-t és Gidránt. Így biztos, hogy nem a kamera két külön beállítása miatt eltérő a szín.
Utána kerestem külön a Leopardról és a Gidránról képeket, nagyjából olyat, amin megegyezik a színhőmérséklet. Majd rámásoltam a Gidrán okker színét a Leopard sárga foltjaira. Természetesen még így sem pontos az összehasonlítás, de a különbség azért látszik.
És... itt jött el a pont, hogy nem tudom ide feltölteni a képet. :( Az összes szín más, igen, de a Gidrán okkersárgájával egész jól néz ki a Leo.
 
  • Tetszik
Reactions: krisss
Egy kicsit alakítgattam a képeken. Elsőnek egymás mellé szerkesztettem egy ugyanazon képen lévő Leo-t és Gidránt. Így biztos, hogy nem a kamera két külön beállítása miatt eltérő a szín.
Utána kerestem külön a Leopardról és a Gidránról képeket, nagyjából olyat, amin megegyezik a színhőmérséklet. Majd rámásoltam a Gidrán okker színét a Leopard sárga foltjaira. Természetesen még így sem pontos az összehasonlítás, de a különbség azért látszik.
És... itt jött el a pont, hogy nem tudom ide feltölteni a képet. :( Az összes szín más, igen, de a Gidrán okkersárgájával egész jól néz ki a Leo.




A Leopardon a csőfar tövében direkt meghagytam az eredeti színt az összehasonlítás kedvéért.
 
Nem lefestett, felűjított tartaléktorony, még rajt a a BW jelzés. szóval nyakamat rá, hogy a propagandaszöveggel ellentétben kannibalizálásra.
Használd már egy kicsit a fejedet!
A KMW feladata az A4-ek rendben tartása a lízing teljes ideje alatt.
(Szerinted miért van a mobilhangáron, konténereken kurv@ nagy KMW logó?

Szerinted a KMW rá van kényszerülve a kannibalizálásra?
 
Használd már egy kicsit a fejedet!
A KMW feladata az A4-ek rendben tartása a lízing teljes ideje alatt.
(Szerinted miért van a mobilhangáron, konténereken kurv@ nagy KMW logó?

Szerinted a KMW rá van kényszerülve a kannibalizálásra?
Nem feltétlenül, de mivel egy cégről beszélünk, költséghatékonyabb a számára, mint új alkatrészt gyártani.
 
Nem feltétlenül, de mivel egy cégről beszélünk, költséghatékonyabb a számára, mint új alkatrészt gyártani.
Igen ám, de a tornyok idehozása kb. 2-3x annyiba kerül, mint az elromlásra hajlamos alkatrészek szállítása.
Ha megfigyelted, 1 kamion max. 1 tornyot tudott idehozni. Azaz 4 kamion kell hizzá. A berendezéseket kiszerelve ledobozolva simán 1 v. 2 kamionon elhozhatták volna. Páncéllemezt minek cipeltek volna ide, hacsak nem azonnal hotswap -re akarnák őket felhasználni?
 
  • Tetszik
Reactions: borisz
Használd már egy kicsit a fejedet!
A KMW feladata az A4-ek rendben tartása a lízing teljes ideje alatt.
(Szerinted miért van a mobilhangáron, konténereken kurv@ nagy KMW logó?

Szerinted a KMW rá van kényszerülve a kannibalizálásra?
sóhaj.. Elhiszem, hogyha megkérik, a cégek legyártják újra az A4-hez szükséges részegységeket, alkatrészeket. Ha szépen kéred, akár Leo 1hez is,ld traktoros Prorsche reklám:) Na de menni idő alatt , és mennyiért. (ez német részről az izraelit is tudja verni, pedig ott is voltak durva esetek..) Na szerinted, hogyan tudja garantálni a német cég a szerződésben garantált rendelkezésre állási mutatót?
 
Igen ám, de a tornyok idehozása kb. 2-3x annyiba kerül, mint az elromlásra hajlamos alkatrészek szállítása.
Ha megfigyelted, 1 kamion max. 1 tornyot tudott idehozni. Azaz 4 kamion kell hizzá. A berendezéseket kiszerelve ledobozolva simán 1 v. 2 kamionon elhozhatták volna. Páncéllemezt minek cipeltek volna ide, hacsak nem azonnal hotswap -re akarnák őket felhasználni?
Egyszer. Ami extra költség volt ezen az úton, az a túlsúlyos szerelvény útvonalengedélyeztetése. A gépnek erőlködést sem jelentett idehozni a tornyot, nem zabálta meg az Isten üzemanyagát is. Így megvan a lehetőség a komplett és azonnali toronycserére és megvan a lehetőség az azonnali kannibalizálásra is. Azért nem a színeinkre fújva érkeztek, szóval ez csak alkatrész. Még a felségjelzést sem kaparták le róluk.
 
dsc_0085.JPG

Na lehet színeken marakodni.

Még ehhez tedd hozzá a beérkezett 4 db tornyot, ami eredeti német álcázószínekben pompázik. Amennyiben nem festik át őket, csak felrakják rájuk a nemzeti színű éket, akkor érdekes kavalkád lesz egy toronycsere esetén.
 
Még ehhez tedd hozzá a beérkezett 4 db tornyot, ami eredeti német álcázószínekben pompázik. Amennyiben nem festik át őket, csak felrakják rájuk a nemzeti színű éket, akkor érdekes kavalkád lesz egy toronycsere esetén.
Erre megoldás lehet a festő "képesség" kialakítása. Valamint a 21. századi, modern, a kor kihívásainal megfelelő, egységes, magyar festésminta létrehozása.
 
sóhaj.. Elhiszem, hogyha megkérik, a cégek legyártják újra az A4-hez szükséges részegységeket, alkatrészeket. Ha szépen kéred, akár Leo 1hez is,ld traktoros Prorsche reklám:) Na de menni idő alatt , és mennyiért. (ez német részről az izraelit is tudja verni, pedig ott is voltak durva esetek..) Na szerinted, hogyan tudja garantálni a német cég a szerződésben garantált rendelkezésre állási mutatót?
Akkor most mi is a bajod?
Leírod, hogy csak így tudják biztosítani a rendelkezésre állást. A két szép ujjacskáddal.
Azaz felesleges kannibalizálni, ha azonnal ott a quality checked kész torony. Kiképzési szinten nem mindegy, hogy milyen a festése az ideiglenesen betett toronynak?
De azon sem árt elgondolkodnod, hogy szervezési szinten melyik jelent egyszerűbb üzemet.
Ha azonnal van a "polcon" Egy tartalék torony (jelen esetben 4), akkor a németnek sem kell annyi technikust, szerelőt itt tartania.
Ebben az esetben nem kell rohanni a rossz torony megjavításával. Még kannibalizált alkatrészeknél is sokkal egyszerűbb egy új tornyot betenni, majd később meg szépen nyugiban tervszerűen javítani a hibás berendezést. A sürgős dolog mindig sokkal több ember igényel.
Arról, meg ne felejtkezz el, hogy valószínűleg elég sok A4-es alkatrész áll rendelkezésre a KMW-nél, ugyanis nem csak minket kell támogatniuk, ráadásul egy csomót folyamatosan szerelnek ki, az éppen A7V-re való upgrade-en lévő német A4-esekből!

Igazság szerint a kannibalizálás ilyen formája esetünkben irgalmatlan mellényúlás lenne.(pedig számomra különben nem elítélendő dolog) Ha valamilyen alkatrész kellene egy hibás toronyba, akkor ott meg kellene várni, amíg először kiszerelik, és majd csak utána lehet visszaszerelni a "magyar festésű" toronyba...
 
Igen ám, de a tornyok idehozása kb. 2-3x annyiba kerül, mint az elromlásra hajlamos alkatrészek szállítása.
Ha megfigyelted, 1 kamion max. 1 tornyot tudott idehozni. Azaz 4 kamion kell hizzá. A berendezéseket kiszerelve ledobozolva simán 1 v. 2 kamionon elhozhatták volna. Páncéllemezt minek cipeltek volna ide, hacsak nem azonnal hotswap -re akarnák őket felhasználni?
ilyenkor egyszerre itt van mindenből négy teljes készlet, nem kell várni, amíg ott kiszerelik, elelnőrzik, csomagolják, ideér.