Ezt találtam.Attól még - legalábbis Magyarországon - a beszámolót le kell adni. Annak része a kieg melléklet. Mivel ezek nemzetközi számviteli standardok, ezért Náluk sem hinném hogy máshogy van.
Ezt találtam.Attól még - legalábbis Magyarországon - a beszámolót le kell adni. Annak része a kieg melléklet. Mivel ezek nemzetközi számviteli standardok, ezért Náluk sem hinném hogy máshogy van.
A beszámoló az előző évről szól. Azok csak pusztán pénzügyi, esetleg HR információkat tartalmaznak. Mi ezeket az elcsípett infókat a RM, részvényeseknek készített, nyilvános, negyedéves önfényező prezentációiból, valamint a részvényeseknek tartott, negyedéves videokonferenciáinak leiratából vadásztuk össze.Attól még - legalábbis Magyarországon - a beszámolót le kell adni. Annak része a kieg melléklet. Mivel ezek nemzetközi számviteli standardok, ezért Náluk sem hinném hogy máshogy van.
Mint sokminden másnak,a Kfir Block 60 ajánlatnak sem nézztél utána.30év/8000 repült óra,nagyon modern harcelektromika (a Gripen E éri el a szintjét-EW konténer különben ahoz is izraeli....amit már a kefirhez is ajánlottak),6 tonna fegyverterhelés,legmodernebb izraeli fegyverrendszerek(és lehetőség bármilyen NATO szabvány,de korlátozottan keleti fegyverek integrációjára is),egy viszonylag olcsón üzemeltethető és beszerezhető platformon (maga a gép mint vas különben elavult,csak éppen annak nincs különösebb jelentősége-készséggel elhiszem,hogy nem érted,miért nincs).És akkor egyszerűen nem volt ilyen kvalitású gép másik ilyen olcsón beszerezhető (30milka).Most van,a svédek alig használt Gripen C-i,és van lehetőség a harcelektronika modernizálására is.(Molniék összerakták azt a HTÖ-t,de baxátok elolvasni.Pedig szépen leirják benne,hogy mekkora harcászati fölényben van egy AESA radaros vadász egy hagyományos mechanikai legyezésű radarossal szemben-és ehez nem kell a rádiótechnikai finomságokat érteni,különben én sem értem,sikerűlt úgy leirnijuk) Addig kéne lecsapni rájuk,mig a svédek meg nem gondolják magukat (már vannak ilyen hirek,hogy mégis megtartják őket)-mert akkor megint csak a vén zsidó marad......A gombokért az szállóige lett, olyan mint a kefír.
(Mivel új vagy: kfir, negan agymenése volt, amit most úgy néz ki az L39 kezd átvenni, mindenféle drón és egyébb konfigban)
Édes faszom, már megint kezdődik!a KIFLI Block 60 ajánlatnak
A Gripenen nativ fejlesztes van, a svedek evtizedek ota elol jarnak ebben (a Saab egyebek mellett az Ericssont kebelezte be ehhez), nincs kontener, modularis alrendszer, hetek alatt upgdradelheto uj kepessegekkel a sw. A zsidok egy epkezlab gepet nem tudtak meg maguk osszerakni, az EW pont egy egyszerubb dolog, abban altalaban jok is (a sok normalis matematikan felnott szovjet-orosz zsido bevadorlasa latvanyosan megdobta az addig katasztrofalisan fos izraeli oktatast a hetvenes evek vege otaMint sokminden másnak,a Kfir Block 60 ajánlatnak sem nézztél utána.30év/8000 repült óra,nagyon modern harcelektromika (a Gripen E éri el a szintjét-EW konténer különben ahoz is izraeli....amit már a kefirhez is ajánlottak)
Nem,tényleg nem járnak a közelükben-messze elöttük járnak.....A Gripenen nativ fejlesztes van, a svedek evtizedek ota elol jarnak ebben (a Saab egyebek mellett az Ericssont kebelezte be ehhez), nincs kontener, modularis alrendszer, hetek alatt upgdradelheto uj kepessegekkel a sw. A zsidok egy epkezlab gepet nem tudtak meg maguk osszerakni, az EW pont egy egyszerubb dolog, abban altalaban jok is (a sok normalis matematikan felnott szovjet-orosz zsido bevadorlasa latvanyosan megdobta az addig katasztrofalisan fos izraeli oktatast a hetvenes evek vege ota), de azt ketlem, hogy a svedek kozeleben jarnanak EW temaban.
Persze, tudom, a misztikus zsido technologiai foleny. Titkos.Nem,tényleg nem járnak a közelükben-messze elöttük járnak.....
Kezd unics lenne ennek a szarnak a posztolása.Tegyétek át, mert nem ide való esetleg, csak mint kapcsolódás a Gripen váltáshoz, érdekes lehet. Az amerikaiak lehet kidobják az F-35-öst. Nem jó, ha jól olvastam a lényeget.
Nincs enmek temaja?A Kfir az igencsak szerteágazó Mirage gépcsalád egyik ágának vége.A másik a Mirage 2000 volt.Valójában francia-amerikai.izraeli közös fejlesztés eredménye,amibe belefolytak a dél afrikaiak is.Zsidók alig gyártottak bele valamit,francia sárkányfődarabok és amcsi hajtómű összelegózása.Közvetlen elődje a Mirage V,és eredetileg támadógép,az IAF nem is használta soha légiharc szerepkörben.Francia változata a Mirage III NG,viszont vadászgépnek készült.Sorozatgyártásra nem került,de a technológiájával több ország is újitott fel Mirage III/V gépeket.Pl Svájc,Belgium,Chile,Dél Afrika
![]()
Szóval maga a gép egy régi,de ezzel együtt jol kiforrott technika.Nem,nem azonos a Mirage IIIC-vel.Kb annyi köze van hozzá,mint a MiG21BISZnek (vagy inkább már a Bisont változatának) a MiG21F-13hoz.Vagy a Gripen Anak a Gripen Ehez.Más hajtómű,fejlesztett sárkány,lecserélt harcelektronika.
Viszont a gép régi technikája már nemnagyon rejteget kellemetlen meglepetéseket.Magának a gépnek az üzemeltetése kb MiG21 szintű kihivás-ami nekünk egész jol ment a 21ek kivonásának pillanatáig.És olcsón,a harci gépek viszonylatában.Igen valószinű,hogy ez a tejtermékkel is igy volna.
Az alapterv régi volta persze több hátránnyal is jár,mire később kitérek (@molnibalage meg az andakszin bevétele után bőszen kiegészit).Meglepő módon azonban előnye is van.Egyik példul a tábori reptérről való üzemeltethetőség.(Kenyerin ismét sivithatnak nosztalgikus módon a turbinák).Ezt viszont harci körülmények között ugymond "rendes" légibázison is ki lehet használni.Ha feltéve,de meg nem engedve,gaz mordori ATACMS rakéták szaggatják fel a kecsói betont-hát a Kefir fel tud szállni a beton mellól is a gyepröl...(ezt 67ben és 73ban gyakorlatban is csinálták az egyiptomi MiG21ek,az IDF felszállómezőt romboló látogatásai után)
Folyt,köv.
A modern technológiákkal 30 perc alatt befoltozol egy bombatölcsért(igen,ennyi idő alatt meg is köt a beton teljesen).A Kfir az igencsak szerteágazó Mirage gépcsalád egyik ágának vége.A másik a Mirage 2000 volt.Valójában francia-amerikai.izraeli közös fejlesztés eredménye,amibe belefolytak a dél afrikaiak is.Zsidók alig gyártottak bele valamit,francia sárkányfődarabok és amcsi hajtómű összelegózása.Közvetlen elődje a Mirage V,és eredetileg támadógép,az IAF nem is használta soha légiharc szerepkörben.Francia változata a Mirage III NG,viszont vadászgépnek készült.Sorozatgyártásra nem került,de a technológiájával több ország is újitott fel Mirage III/V gépeket.Pl Svájc,Belgium,Chile,Dél Afrika
![]()
Szóval maga a gép egy régi,de ezzel együtt jol kiforrott technika.Nem,nem azonos a Mirage IIIC-vel.Kb annyi köze van hozzá,mint a MiG21BISZnek (vagy inkább már a Bisont változatának) a MiG21F-13hoz.Vagy a Gripen Anak a Gripen Ehez.Más hajtómű,fejlesztett sárkány,lecserélt harcelektronika.
Viszont a gép régi technikája már nemnagyon rejteget kellemetlen meglepetéseket.Magának a gépnek az üzemeltetése kb MiG21 szintű kihivás-ami nekünk egész jol ment a 21ek kivonásának pillanatáig.És olcsón,a harci gépek viszonylatában.Igen valószinű,hogy ez a tejtermékkel is igy volna.
Az alapterv régi volta persze több hátránnyal is jár,mire később kitérek (@molnibalage meg az andakszin bevétele után bőszen kiegészit).Meglepő módon azonban előnye is van.Egyik példul a tábori reptérről való üzemeltethetőség.(Kenyerin ismét sivithatnak nosztalgikus módon a turbinák).Ezt viszont harci körülmények között ugymond "rendes" légibázison is ki lehet használni.Ha feltéve,de meg nem engedve,gaz mordori ATACMS rakéták szaggatják fel a kecsói betont-hát a Kefir fel tud szállni a beton mellól is a gyepröl...(ezt 67ben és 73ban gyakorlatban is csinálták az egyiptomi MiG21ek,az IDF felszállómezőt romboló látogatásai után)
Folyt,köv.
Írtad volna közelharcnak, vagy kis távolságú légiharcnak.Ez a helyzet pedig a kutyaharc
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..