A magyar haderő lehetséges fejlesztési irányai

Háát a KF-21 majd csak valamikor '22 -ben (rosszabb esetben '23-ban ) fog egyáltalán repülni. A bevethetőség még messze van. Hja meg a fegyver integráció.
Az kétségtelen, hogy itt az elején nagyon olcsón lehetne beszállni.
Én ugy gondolom ez maximum B terv. Tud olyat ajánlani a Saab, hogy nem váltunk. Ezek a látogatások segitenek, hogy a Saab megfelelő terveket mutasson be. Ha minket is buknak az nekik óriási blama!!!
 
Szerintetek illogikátlan lenne?! :rolleyes:
A jelen látogatásnak semmi köze ehhez,...de az időhorizonton végignézve a "piackutatás" évében a Gripen váltótipusaként évek múltán simán benne lehet a kalapban akár ez a gépmadár is...

Mindenesetre amikor a Saabal tárgyalsz, akkor ott fog motoszkálni a svédek fejében a kisördög, hogy lehet fel kellene turbózni az ajánlatot magyaroknak, mert ezek képesek minden prototípusra lecsapni. :D

Mikorra tervezik a szeriagyártást? Tippre 3-4 év múlva, nekünk ideális papiron.
Nem, biztosan nem lesz KF-21 Boramae.
1. Nem előrelépés a Gripenhez képest. Mindkettő 4++ gen, sőt elektronikalilag valszeg fejletlenebb, összességében kiforratlanabb és az alacsony szériaszám miatt drágább.
2. 26 után indul be a sorozatgyártás. Ha a koreai és indonéz igények után gyártják le akkor abból 31-32 körül lesz gép.

Szóval hacsaknem van 3-4 ország a környéken akinek el lehet adni és úgy megkapjuk a gyártást és a karbantartást egyaltalán nincs rá esély, hogy a Gripeneket Boramaere cseréljük.
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
A következő lépcsőfok...

Az „Acélkocka” Általános Repülőműszaki Altiszt szakmai tanfolyam után, kétéves légijármű-szerelő és légijármű-műszerész szakirányokon kezdte meg tanulmányait tizenöt fiatal őrmester az MH 86. Szolnok Helikopter Bázison.


x6075927d18d34829387191.JPG.pagespeed.ic.R00i_GZpLZ.webp


x6075927c7987c985684432.JPG.pagespeed.ic.ahavAjw4LQ.webp


x6075927c8d705003274799.JPG.pagespeed.ic.z-wBRvnUE0.webp
 
Nem, biztosan nem lesz KF-21 Boramae.
1. Nem előrelépés a Gripenhez képest. Mindkettő 4++ gen, sőt elektronikalilag valszeg fejletlenebb, összességében kiforratlanabb és az alacsony szériaszám miatt drágább.
2. 26 után indul be a sorozatgyártás. Ha a koreai és indonéz igények után gyártják le akkor abból 31-32 körül lesz gép.

Szóval hacsaknem van 3-4 ország a környéken akinek el lehet adni és úgy megkapjuk a gyártást és a karbantartást egyaltalán nincs rá esély, hogy a Gripeneket Boramaere cseréljük.

Visszont a KF-21-be nem nagyon dolgoztak bele az indonézek , így szerintem nagyobb a nyitás a partnerekre a koreaiknál mint a svédeknél ... főleg amennyi beruházást hoznak most a koreaiak ide , valami 2000 milliárd csak az elmúlt évekbe
 
Kaposvár országgyűlési képviselőjének tegnapi napja...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

(1:56-tól lenne érdekes, de maszk van rajtuk, így nem lehet szájról olvasni sem...)
 
Idén ősszel kezdődik a Rheinmetall Hungary Zrt. hadiipari gyárának építése Kaposváron.

  • Évente 100 vas készül. (!!!!!)
  • Eleinte elektronikával tuningolunk, majd fő elemeket is gyártunk!
  • Kutatás-fejlesztés, jövő technológia = magyar 8x8. Ez lesz a fő profil.
  • 30-50 milliárdos befektetés 300 új munkahely.
  • 20 hektáron indul, de a csillagháborús tervek keretében 170 hektaros ipari parkot alakitanak ki. (fasza!!!)
 
Idén ősszel kezdődik a Rheinmetall Hungary Zrt. hadiipari gyárának építése Kaposváron.

  • Évente 100 vas készül. (!!!!!)
  • Eleinte elektronikával tuningolunk, majd fő elemeket is gyártunk!
  • Kutatás-fejlesztés, jövő technológia = magyar 8x8. Ez lesz a fő profil.
  • 30-50 milliárdos befektetés 300 új munkahely.
  • 20 hektáron indul, de a csillagháborús tervek keretében 170 hektaros ipari parkot alakitanak ki. (fasza!!!)
És az NMS - Yörükkel mi a pék lesz???