A magyar haderő lehetséges fejlesztési irányai

K-2+K-21+K-9 kombó szerintem is jobb lett volna mint a Leo+Lynx+PZH
Szerintem azért nem, mert ugye az alap amire épülnek, innen indulnak, ahonnan vesszük a holmikat. Ha nem bannolnak minket politikai felfogásból, minden jó hamarabb elérhető hozzájuk a szomszédból. Fejlettebb lőszer, fejlettebb löveg, új generációs termál eszközök. Nem rosszak a koreai cuccok, de nem is jobbak, csak könnyebbek.
 
x607bd86c1aa3b975971441.JPG.pagespeed.ic.U2j7t0QByr.webp

5f519c68459cb288213294.jpg

168150_source.jpg


Van itt minden. Mint a búcsúban. De néhányan nem értik, mért rendeltek a csehek 1200 Toyotát.

Tehát akkor most jó hogy vannak a seregnél Toyoták és vitarák is?

Szerintem is. Ezek a Vitarák Astrákat meg hasonlókat váltottak.
Most gondolj bele, ilyen böhöm Hiluxokkal furikázni folyton...
 
Szerintem azért nem, mert ugye az alap amire épülnek, innen indulnak, ahonnan vesszük a holmikat. Ha nem bannolnak minket politikai felfogásból, minden jó hamarabb elérhető hozzájuk a szomszédból. Fejlettebb lőszer, fejlettebb löveg, új generációs termál eszközök. Nem rosszak a koreai cuccok, de nem is jobbak, csak könnyebbek.
Nem tudom mennyire jó ötlet a fokozatosan iszlamizálódó, full liberális szemléletű Németországhoz kötni a fegyveres erőink haditechnikával való felszerelését
 
Szerintem azért nem, mert ugye az alap amire épülnek, innen indulnak, ahonnan vesszük a holmikat. Ha nem bannolnak minket politikai felfogásból, minden jó hamarabb elérhető hozzájuk a szomszédból. Fejlettebb lőszer, fejlettebb löveg, új generációs termál eszközök. Nem rosszak a koreai cuccok, de nem is jobbak, csak könnyebbek.
KC390 brazil.Az sincs a szomszédban,K2ben német hajtáslánc, ágyú és francia toltogep van.
 
  • Tetszik
Reactions: Ocses
Valamit félreértetek. Nem kifejezetten a Vitara ellen van kifogásom, hanem párhuzamosan üzemben tartani UAZ-t, Mercedest, Land Rovert, Suzukit és Toyotát.
UAz gyakorlatilag már nincs használatban. A mercik átlagos életkora 20 év nem sok sót esznek már meg azok sem meg enyhén szólva fapadosak. A landik ingyen voltak alkatrészekkel együtt de azok sem lesznek olyan sokáig (nem is sok van belőlük) . A suzukik lettek a skoda felícia meg astra helyett futkusós kocsinak de ha embert akarsz levinni valahova valamennyi felszereléssel akkor bukik a dolog illetve nem 4x4-es szóval enyhe terepen sem túl effektívek.
Hilux határfeladatra lőtérre kijárni lőgyakorlatvezetőknek stb meg nagyon fasza mivel pont jó a terepjáró képessége a puttonyba tudsz pakolni és komfortos. A ponyvás merci nagyon nem az főleg télen.
Igazából 3 típus üzemeltetése a jövő.
1 futkosó. (jelen esetben vitara)
2 egy mindenes terepes (jelenleg hilux) de félig meddig civil
3. Egy általános modulárisan páncélozható terepjáró (valszeg NMS 4x4) ami műveleti területen is jó de ha leszeded a páncélt akkor nem túl nehéz.
 
UAz gyakorlatilag már nincs használatban. A mercik átlagos életkora 20 év nem sok sót esznek már meg azok sem meg enyhén szólva fapadosak. A landik ingyen voltak alkatrészekkel együtt de azok sem lesznek olyan sokáig (nem is sok van belőlük) . A suzukik lettek a skoda felícia meg astra helyett futkusós kocsinak de ha embert akarsz levinni valahova valamennyi felszereléssel akkor bukik a dolog illetve nem 4x4-es szóval enyhe terepen sem túl effektívek.
Hilux határfeladatra lőtérre kijárni lőgyakorlatvezetőknek stb meg nagyon fasza mivel pont jó a terepjáró képessége a puttonyba tudsz pakolni és komfortos. A ponyvás merci nagyon nem az főleg télen.
Igazából 3 típus üzemeltetése a jövő.
1 futkosó. (jelen esetben vitara)
2 egy mindenes terepes (jelenleg hilux) de félig meddig civil
3. Egy általános modulárisan páncélozható terepjáró (valszeg NMS 4x4) ami műveleti területen is jó de ha leszeded a páncélt akkor nem túl nehéz.
Logikus, amit írsz. Ennyi típusnál nem kell több, ezt még lehet bírni logisztikailag.