[BIZTPOL] Magyarország

Kadhafi szelleme válaszólna tintafestéket nem tűrő szavakkal, hogy mire mész a megvásárolt jóindulattal.
Ott a nyugat jóindulatáról beszélsz? Az elég ciki eset volt, valóban. Tanulni kell belőle. :rolleyes:
Jó ebben van valami.
Előbb nézzetek rá a nyugati mellett az orosz és a kíni vakcinákkal átoltottak számára. Máris megérte velük üzletelni.
Meg kell nézni a környező országok átoltottságát is (Pl. Ukrajna, vagy tényleg bármelyiket), és abból leolvasható, hogy kivel milyen viszonyban vannak.
 
A Huawei beeresztése egy nagyságrenddel kellemetlenebb fejlemény. Nem csak a tengerentúlon nem örülnek, de már szerintem a NER is erősen megbánta, mint a kutya amelyik 10-et kölykedzett. Ugye van egy agyonhallgatott kb. 1 éves lehallgatási botrányunk, kormány és egyéb politikai üzleti körökben.
Itt milyen botrányra gondolsz? Nekem csak az van meg, hogy téma volt a sajtóban hogy a Huawei nem megbízható. Volt nálunk is botrány?
 
Nehogy kitalald hogy a vilagkerekedelembe valo bekotesunk nem gazdasagos mert az agyamat eldobom... Eddig ha valamit a vilag legnagyobb termelojetol venni akartunk 5kezen kellett keresztul mennie. Ezentul az 5 kezbol 4 a mienk lessz/lehet europai szinten is merheto % aranyba de minimum 2. Nyilvan nem eri meg tobb ezer milliardos forgalombol lecsipegetni... Egy szuezi csatorna bibi eseten tobb tizezer miliardnyibol evente...
Az Eu-s hitelért cserébe kezességet vállalnánk másokért, ezért nem veszi fel senki csak olyan Államok akiknek létszükségletük. Hála isten ebből kimaradunk.
Paks pedig a jövőben hidrogént fog termelni a fölöslegből.
Belgrád- Budapest vasútvonal 20% vám illeti meg az Eu-ba beléptető országot,
 
Az Eu-s hitelért cserébe kezességet vállalnánk másokért, ezért nem veszi fel senki csak olyan Államok akiknek létszükségletük. Hála isten ebből kimaradunk.
Paks pedig a jövőben hidrogént fog termelni a fölöslegből.
Belgrád- Budapest vasútvonal 20% vám illeti meg az Eu-ba beléptető országot,
Megint szar üzlet van kilátásba? Geci Lölö megint hogy ilyen hülyeségben részt veszünk.
 
Az Eu-s hitelért cserébe kezességet vállalnánk másokért, ezért nem veszi fel senki csak olyan Államok akiknek létszükségletük. Hála isten ebből kimaradunk.
Paks pedig a jövőben hidrogént fog termelni a fölöslegből.
Belgrád- Budapest vasútvonal 20% vám illeti meg az Eu-ba beléptető országot,
:cool:Vagyis Görögországnak......
 
Csakhogy Belgrád - Budapest kozott hagyományosan ott a Duna, márpedig vasúton 13, míg a belvízi hajózásnál 10 euró az tonnakilométer költsége. :oops::cool:
Ez igaz, csak nem igazán van támogatottsága a folyó hajózhatóvá tételének, mivel, hogy a jelen pillanatban nem igazán hajózható. Van rá terv meg EU forrás, hogy az év 300 napján hajózhatóvá tegyék.


Mondjuk szerintem oltári balhé lesz mikor elkezdik a medret kotorni, meg a felvonulási területen irtani a part-menti erdőt... környezet védők már most támadják a projektet:
“A természetvédők viszont azzal érvelnek, hogy a folyami áruszállítás kibocsátása ugyan jóval kisebb, mint a közúti szállításé, de a vasúthoz képest már nem ennyivel kedvezőbb. Ugyanakkor a hajózás fejlesztéséhez nagyon nagy beruházásokra van szükség, folyószabályozástól a kikötők és oda vezető utak építéséig, és a természeti károk is jelentősek, ezek figyelembevételével már kétséges, hogy megéri-e.”

Azt már megemlíteni is alig merem, hogy az igazi megoldás, több vízlépcső megépítése lenne. Sztem Bős-Nagymaros után sejted ennek a támogatottságát.
Már szinte látom magam előtt ahogy ez éppen aktuális ellenzék, hozzáláncolja magát a part-menti fákhoz...
 
Csakhogy Belgrád - Budapest kozott hagyományosan ott a Duna, márpedig vasúton 13, míg a belvízi hajózásnál 10 euró az tonnakilométer költsége. :oops::cool:
Ez csak ömlesztett árura igaz (vasérc, szén, gabona stb) konténerre nem. Konténerszállító hajót elég ritkán lehet látni, az is inkább ha üresen megy vissza a tengerhez.
 
Ez igaz, csak nem igazán van támogatottsága a folyó hajózhatóvá tételének, mivel, hogy a jelen pillanatban nem igazán hajózható. Van rá terv meg EU forrás, hogy az év 300 napján hajózhatóvá tegyék.


Mondjuk szerintem oltári balhé lesz mikor elkezdik a medret kotorni, meg a felvonulási területen irtani a part-menti erdőt... környezet védők már most támadják a projektet:
“A természetvédők viszont azzal érvelnek, hogy a folyami áruszállítás kibocsátása ugyan jóval kisebb, mint a közúti szállításé, de a vasúthoz képest már nem ennyivel kedvezőbb. Ugyanakkor a hajózás fejlesztéséhez nagyon nagy beruházásokra van szükség, folyószabályozástól a kikötők és oda vezető utak építéséig, és a természeti károk is jelentősek, ezek figyelembevételével már kétséges, hogy megéri-e.”

Azt már megemlíteni is alig merem, hogy az igazi megoldás, több vízlépcső megépítése lenne. Sztem Bős-Nagymaros után sejted ennek a támogatottságát.
Már szinte látom magam előtt ahogy ez éppen aktuális ellenzék, hozzáláncolja magát a part-menti fákhoz...
A Dunát most is kotorják, partvédő műveket is építenek, sarkantyúkat stb. Fákat is vágnak az ártérben. A méregzöldek ígyis-úgyis kiabálnak, nem lehet mit tenni. Duzzasztás meg nem lesz, talán a Tiszán Csongrádnál!
(Bocs az offért)
 
Ez igaz, csak nem igazán van támogatottsága a folyó hajózhatóvá tételének, mivel, hogy a jelen pillanatban nem igazán hajózható. Van rá terv meg EU forrás, hogy az év 300 napján hajózhatóvá tegyék.


Mondjuk szerintem oltári balhé lesz mikor elkezdik a medret kotorni, meg a felvonulási területen irtani a part-menti erdőt... környezet védők már most támadják a projektet:
“A természetvédők viszont azzal érvelnek, hogy a folyami áruszállítás kibocsátása ugyan jóval kisebb, mint a közúti szállításé, de a vasúthoz képest már nem ennyivel kedvezőbb. Ugyanakkor a hajózás fejlesztéséhez nagyon nagy beruházásokra van szükség, folyószabályozástól a kikötők és oda vezető utak építéséig, és a természeti károk is jelentősek, ezek figyelembevételével már kétséges, hogy megéri-e.”

Azt már megemlíteni is alig merem, hogy az igazi megoldás, több vízlépcső megépítése lenne. Sztem Bős-Nagymaros után sejted ennek a támogatottságát.
Már szinte látom magam előtt ahogy ez éppen aktuális ellenzék, hozzáláncolja magát a part-menti fákhoz...
Ha a barmok legalább visszaállítanák a mellékágakat az ellensúlyozná a mederkotrásokat és az egyéb káros tényezők hatásait . Már így is alig van szaporodási hely a Dunai halaknak.
Ne felejtsük el hogy Orbán volt az észlény aki latolgatta a Duna kibetonozását.

De persze basszunk tönkre a folyóinkat biztos semmi baj nem lesz belőle :rolleyes: ki a faszt érdekelnek azok a nyavalygó környezetvédők.
 
Ha a barmok legalább visszaállítanák a mellékágakat az ellensúlyozná a mederkotrásokat és az egyéb káros tényezők hatásait . Már így is alig van szaporodási hely a Dunai halaknak.
Ne felejtsük el hogy Orbán volt az észlény aki latolgatta a Duna kibetonozását.

De persze basszunk tönkre a folyóinkat biztos semmi baj nem lesz belőle :rolleyes: ki a faszt érdekelnek azok a nyavalygó környezetvédők.
Na hát erről beszélek. Ezért tettem be @PavolR -nak. Lehet hogy olcsóbb de marad a vasút.