[BIZTPOL] Magyarország

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

zeal

Well-Known Member
2014. április 9.
7 958
22 843
113
Kadhafi szelleme válaszólna tintafestéket nem tűrő szavakkal, hogy mire mész a megvásárolt jóindulattal.
Ott a nyugat jóindulatáról beszélsz? Az elég ciki eset volt, valóban. Tanulni kell belőle. :rolleyes:
Jó ebben van valami.
Előbb nézzetek rá a nyugati mellett az orosz és a kíni vakcinákkal átoltottak számára. Máris megérte velük üzletelni.
Meg kell nézni a környező országok átoltottságát is (Pl. Ukrajna, vagy tényleg bármelyiket), és abból leolvasható, hogy kivel milyen viszonyban vannak.
 

Rferi66

Well-Known Member
2020. február 14.
2 813
5 897
113
A Huawei beeresztése egy nagyságrenddel kellemetlenebb fejlemény. Nem csak a tengerentúlon nem örülnek, de már szerintem a NER is erősen megbánta, mint a kutya amelyik 10-et kölykedzett. Ugye van egy agyonhallgatott kb. 1 éves lehallgatási botrányunk, kormány és egyéb politikai üzleti körökben.
Itt milyen botrányra gondolsz? Nekem csak az van meg, hogy téma volt a sajtóban hogy a Huawei nem megbízható. Volt nálunk is botrány?
 

Gyurma

Well-Known Member
2019. január 30.
949
1 666
93
Nehogy kitalald hogy a vilagkerekedelembe valo bekotesunk nem gazdasagos mert az agyamat eldobom... Eddig ha valamit a vilag legnagyobb termelojetol venni akartunk 5kezen kellett keresztul mennie. Ezentul az 5 kezbol 4 a mienk lessz/lehet europai szinten is merheto % aranyba de minimum 2. Nyilvan nem eri meg tobb ezer milliardos forgalombol lecsipegetni... Egy szuezi csatorna bibi eseten tobb tizezer miliardnyibol evente...
Az Eu-s hitelért cserébe kezességet vállalnánk másokért, ezért nem veszi fel senki csak olyan Államok akiknek létszükségletük. Hála isten ebből kimaradunk.
Paks pedig a jövőben hidrogént fog termelni a fölöslegből.
Belgrád- Budapest vasútvonal 20% vám illeti meg az Eu-ba beléptető országot,
 

Gyurma

Well-Known Member
2019. január 30.
949
1 666
93
Az Eu-s hitelért cserébe kezességet vállalnánk másokért, ezért nem veszi fel senki csak olyan Államok akiknek létszükségletük. Hála isten ebből kimaradunk.
Paks pedig a jövőben hidrogént fog termelni a fölöslegből.
Belgrád- Budapest vasútvonal 20% vám illeti meg az Eu-ba beléptető országot,
Megint szar üzlet van kilátásba? Geci Lölö megint hogy ilyen hülyeségben részt veszünk.
 

Negan

Well-Known Member
2019. november 30.
19 194
33 424
113
Az Eu-s hitelért cserébe kezességet vállalnánk másokért, ezért nem veszi fel senki csak olyan Államok akiknek létszükségletük. Hála isten ebből kimaradunk.
Paks pedig a jövőben hidrogént fog termelni a fölöslegből.
Belgrád- Budapest vasútvonal 20% vám illeti meg az Eu-ba beléptető országot,
:cool:Vagyis Görögországnak......
 

Shadow

Well-Known Member
2018. október 29.
1 327
4 534
113
Csakhogy Belgrád - Budapest kozott hagyományosan ott a Duna, márpedig vasúton 13, míg a belvízi hajózásnál 10 euró az tonnakilométer költsége. :oops::cool:
Ez igaz, csak nem igazán van támogatottsága a folyó hajózhatóvá tételének, mivel, hogy a jelen pillanatban nem igazán hajózható. Van rá terv meg EU forrás, hogy az év 300 napján hajózhatóvá tegyék.


Mondjuk szerintem oltári balhé lesz mikor elkezdik a medret kotorni, meg a felvonulási területen irtani a part-menti erdőt... környezet védők már most támadják a projektet:
“A természetvédők viszont azzal érvelnek, hogy a folyami áruszállítás kibocsátása ugyan jóval kisebb, mint a közúti szállításé, de a vasúthoz képest már nem ennyivel kedvezőbb. Ugyanakkor a hajózás fejlesztéséhez nagyon nagy beruházásokra van szükség, folyószabályozástól a kikötők és oda vezető utak építéséig, és a természeti károk is jelentősek, ezek figyelembevételével már kétséges, hogy megéri-e.”

Azt már megemlíteni is alig merem, hogy az igazi megoldás, több vízlépcső megépítése lenne. Sztem Bős-Nagymaros után sejted ennek a támogatottságát.
Már szinte látom magam előtt ahogy ez éppen aktuális ellenzék, hozzáláncolja magát a part-menti fákhoz...
 

Matróz Kommandó

Well-Known Member
2017. március 21.
1 101
3 815
113
Csakhogy Belgrád - Budapest kozott hagyományosan ott a Duna, márpedig vasúton 13, míg a belvízi hajózásnál 10 euró az tonnakilométer költsége. :oops::cool:
Ez csak ömlesztett árura igaz (vasérc, szén, gabona stb) konténerre nem. Konténerszállító hajót elég ritkán lehet látni, az is inkább ha üresen megy vissza a tengerhez.
 

Matróz Kommandó

Well-Known Member
2017. március 21.
1 101
3 815
113
Ez igaz, csak nem igazán van támogatottsága a folyó hajózhatóvá tételének, mivel, hogy a jelen pillanatban nem igazán hajózható. Van rá terv meg EU forrás, hogy az év 300 napján hajózhatóvá tegyék.


Mondjuk szerintem oltári balhé lesz mikor elkezdik a medret kotorni, meg a felvonulási területen irtani a part-menti erdőt... környezet védők már most támadják a projektet:
“A természetvédők viszont azzal érvelnek, hogy a folyami áruszállítás kibocsátása ugyan jóval kisebb, mint a közúti szállításé, de a vasúthoz képest már nem ennyivel kedvezőbb. Ugyanakkor a hajózás fejlesztéséhez nagyon nagy beruházásokra van szükség, folyószabályozástól a kikötők és oda vezető utak építéséig, és a természeti károk is jelentősek, ezek figyelembevételével már kétséges, hogy megéri-e.”

Azt már megemlíteni is alig merem, hogy az igazi megoldás, több vízlépcső megépítése lenne. Sztem Bős-Nagymaros után sejted ennek a támogatottságát.
Már szinte látom magam előtt ahogy ez éppen aktuális ellenzék, hozzáláncolja magát a part-menti fákhoz...
A Dunát most is kotorják, partvédő műveket is építenek, sarkantyúkat stb. Fákat is vágnak az ártérben. A méregzöldek ígyis-úgyis kiabálnak, nem lehet mit tenni. Duzzasztás meg nem lesz, talán a Tiszán Csongrádnál!
(Bocs az offért)
 

L.O.B

Well-Known Member
2020. július 8.
2 281
8 141
113
Ez igaz, csak nem igazán van támogatottsága a folyó hajózhatóvá tételének, mivel, hogy a jelen pillanatban nem igazán hajózható. Van rá terv meg EU forrás, hogy az év 300 napján hajózhatóvá tegyék.


Mondjuk szerintem oltári balhé lesz mikor elkezdik a medret kotorni, meg a felvonulási területen irtani a part-menti erdőt... környezet védők már most támadják a projektet:
“A természetvédők viszont azzal érvelnek, hogy a folyami áruszállítás kibocsátása ugyan jóval kisebb, mint a közúti szállításé, de a vasúthoz képest már nem ennyivel kedvezőbb. Ugyanakkor a hajózás fejlesztéséhez nagyon nagy beruházásokra van szükség, folyószabályozástól a kikötők és oda vezető utak építéséig, és a természeti károk is jelentősek, ezek figyelembevételével már kétséges, hogy megéri-e.”

Azt már megemlíteni is alig merem, hogy az igazi megoldás, több vízlépcső megépítése lenne. Sztem Bős-Nagymaros után sejted ennek a támogatottságát.
Már szinte látom magam előtt ahogy ez éppen aktuális ellenzék, hozzáláncolja magát a part-menti fákhoz...
Ha a barmok legalább visszaállítanák a mellékágakat az ellensúlyozná a mederkotrásokat és az egyéb káros tényezők hatásait . Már így is alig van szaporodási hely a Dunai halaknak.
Ne felejtsük el hogy Orbán volt az észlény aki latolgatta a Duna kibetonozását.

De persze basszunk tönkre a folyóinkat biztos semmi baj nem lesz belőle :rolleyes: ki a faszt érdekelnek azok a nyavalygó környezetvédők.
 

Shadow

Well-Known Member
2018. október 29.
1 327
4 534
113
Ha a barmok legalább visszaállítanák a mellékágakat az ellensúlyozná a mederkotrásokat és az egyéb káros tényezők hatásait . Már így is alig van szaporodási hely a Dunai halaknak.
Ne felejtsük el hogy Orbán volt az észlény aki latolgatta a Duna kibetonozását.

De persze basszunk tönkre a folyóinkat biztos semmi baj nem lesz belőle :rolleyes: ki a faszt érdekelnek azok a nyavalygó környezetvédők.
Na hát erről beszélek. Ezért tettem be @PavolR -nak. Lehet hogy olcsóbb de marad a vasút.