Kár, hogy egyszerre nem lehet 2 féle smiles like-ot betenni! Így külön:A honvédségi levelezésbe nem tudsz már belépni Huawei eszközről 2 éve.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Kár, hogy egyszerre nem lehet 2 féle smiles like-ot betenni! Így külön:A honvédségi levelezésbe nem tudsz már belépni Huawei eszközről 2 éve.
Ott a nyugat jóindulatáról beszélsz? Az elég ciki eset volt, valóban. Tanulni kell belőle.Kadhafi szelleme válaszólna tintafestéket nem tűrő szavakkal, hogy mire mész a megvásárolt jóindulattal.
Előbb nézzetek rá a nyugati mellett az orosz és a kíni vakcinákkal átoltottak számára. Máris megérte velük üzletelni.Jó ebben van valami.
Itt milyen botrányra gondolsz? Nekem csak az van meg, hogy téma volt a sajtóban hogy a Huawei nem megbízható. Volt nálunk is botrány?A Huawei beeresztése egy nagyságrenddel kellemetlenebb fejlemény. Nem csak a tengerentúlon nem örülnek, de már szerintem a NER is erősen megbánta, mint a kutya amelyik 10-et kölykedzett. Ugye van egy agyonhallgatott kb. 1 éves lehallgatási botrányunk, kormány és egyéb politikai üzleti körökben.
Az Eu-s hitelért cserébe kezességet vállalnánk másokért, ezért nem veszi fel senki csak olyan Államok akiknek létszükségletük. Hála isten ebből kimaradunk.Nehogy kitalald hogy a vilagkerekedelembe valo bekotesunk nem gazdasagos mert az agyamat eldobom... Eddig ha valamit a vilag legnagyobb termelojetol venni akartunk 5kezen kellett keresztul mennie. Ezentul az 5 kezbol 4 a mienk lessz/lehet europai szinten is merheto % aranyba de minimum 2. Nyilvan nem eri meg tobb ezer milliardos forgalombol lecsipegetni... Egy szuezi csatorna bibi eseten tobb tizezer miliardnyibol evente...
Megint szar üzlet van kilátásba? Geci Lölö megint hogy ilyen hülyeségben részt veszünk.Az Eu-s hitelért cserébe kezességet vállalnánk másokért, ezért nem veszi fel senki csak olyan Államok akiknek létszükségletük. Hála isten ebből kimaradunk.
Paks pedig a jövőben hidrogént fog termelni a fölöslegből.
Belgrád- Budapest vasútvonal 20% vám illeti meg az Eu-ba beléptető országot,
Vagyis Görögországnak......Az Eu-s hitelért cserébe kezességet vállalnánk másokért, ezért nem veszi fel senki csak olyan Államok akiknek létszükségletük. Hála isten ebből kimaradunk.
Paks pedig a jövőben hidrogént fog termelni a fölöslegből.
Belgrád- Budapest vasútvonal 20% vám illeti meg az Eu-ba beléptető országot,
igen.,Vagyis Görögországnak......
Csakhogy Belgrád - Budapest kozott hagyományosan ott a Duna, márpedig vasúton 13, míg a belvízi hajózásnál 10 euró az tonnakilométer költsége.Belgrád- Budapest vasútvonal 20% vám illeti meg az Eu-ba beléptető országot,
Igy van ha nem az Mszp irányítja az országot. A LöLö van gond csak hála istennek!Megint szar üzlet van kilátásba? Geci Lölö megint hogy ilyen hülyeségben részt ves
Amúgy egyedül jól elvagy?Igy van ha nem az Mszp irányítja az országot. A LöLö van gond csak hála istennek!
Te ittál?Igy van ha nem az Mszp irányítja az országot. A LöLö van gond csak hála istennek!
Ez igaz, csak nem igazán van támogatottsága a folyó hajózhatóvá tételének, mivel, hogy a jelen pillanatban nem igazán hajózható. Van rá terv meg EU forrás, hogy az év 300 napján hajózhatóvá tegyék.Csakhogy Belgrád - Budapest kozott hagyományosan ott a Duna, márpedig vasúton 13, míg a belvízi hajózásnál 10 euró az tonnakilométer költsége.
Csakhogy Belgrád - Budapest kozott hagyományosan ott a Duna, márpedig vasúton 13, míg a belvízi hajózásnál 10 euró az tonnakilométer költsége.
Jól látjátok.Amúgy egyedül jól elvagy?
Idő a lényeg.Csakhogy Belgrád - Budapest kozott hagyományosan ott a Duna, márpedig vasúton 13, míg a belvízi hajózásnál 10 euró az tonnakilométer költsége.
Ez csak ömlesztett árura igaz (vasérc, szén, gabona stb) konténerre nem. Konténerszállító hajót elég ritkán lehet látni, az is inkább ha üresen megy vissza a tengerhez.Csakhogy Belgrád - Budapest kozott hagyományosan ott a Duna, márpedig vasúton 13, míg a belvízi hajózásnál 10 euró az tonnakilométer költsége.
A Dunát most is kotorják, partvédő műveket is építenek, sarkantyúkat stb. Fákat is vágnak az ártérben. A méregzöldek ígyis-úgyis kiabálnak, nem lehet mit tenni. Duzzasztás meg nem lesz, talán a Tiszán Csongrádnál!Ez igaz, csak nem igazán van támogatottsága a folyó hajózhatóvá tételének, mivel, hogy a jelen pillanatban nem igazán hajózható. Van rá terv meg EU forrás, hogy az év 300 napján hajózhatóvá tegyék.
Veszélyezteti a Duna élővilágát az új szabályozási terv
A Duna ügyében az uniós kötelezettségek és Nagymaros kísértete kétfelől szorítja a magyar kormányt.www.google.hu
Mondjuk szerintem oltári balhé lesz mikor elkezdik a medret kotorni, meg a felvonulási területen irtani a part-menti erdőt... környezet védők már most támadják a projektet:
“A természetvédők viszont azzal érvelnek, hogy a folyami áruszállítás kibocsátása ugyan jóval kisebb, mint a közúti szállításé, de a vasúthoz képest már nem ennyivel kedvezőbb. Ugyanakkor a hajózás fejlesztéséhez nagyon nagy beruházásokra van szükség, folyószabályozástól a kikötők és oda vezető utak építéséig, és a természeti károk is jelentősek, ezek figyelembevételével már kétséges, hogy megéri-e.”
Azt már megemlíteni is alig merem, hogy az igazi megoldás, több vízlépcső megépítése lenne. Sztem Bős-Nagymaros után sejted ennek a támogatottságát.
Már szinte látom magam előtt ahogy ez éppen aktuális ellenzék, hozzáláncolja magát a part-menti fákhoz...
Ha a barmok legalább visszaállítanák a mellékágakat az ellensúlyozná a mederkotrásokat és az egyéb káros tényezők hatásait . Már így is alig van szaporodási hely a Dunai halaknak.Ez igaz, csak nem igazán van támogatottsága a folyó hajózhatóvá tételének, mivel, hogy a jelen pillanatban nem igazán hajózható. Van rá terv meg EU forrás, hogy az év 300 napján hajózhatóvá tegyék.
Veszélyezteti a Duna élővilágát az új szabályozási terv
A Duna ügyében az uniós kötelezettségek és Nagymaros kísértete kétfelől szorítja a magyar kormányt.www.google.hu
Mondjuk szerintem oltári balhé lesz mikor elkezdik a medret kotorni, meg a felvonulási területen irtani a part-menti erdőt... környezet védők már most támadják a projektet:
“A természetvédők viszont azzal érvelnek, hogy a folyami áruszállítás kibocsátása ugyan jóval kisebb, mint a közúti szállításé, de a vasúthoz képest már nem ennyivel kedvezőbb. Ugyanakkor a hajózás fejlesztéséhez nagyon nagy beruházásokra van szükség, folyószabályozástól a kikötők és oda vezető utak építéséig, és a természeti károk is jelentősek, ezek figyelembevételével már kétséges, hogy megéri-e.”
Azt már megemlíteni is alig merem, hogy az igazi megoldás, több vízlépcső megépítése lenne. Sztem Bős-Nagymaros után sejted ennek a támogatottságát.
Már szinte látom magam előtt ahogy ez éppen aktuális ellenzék, hozzáláncolja magát a part-menti fákhoz...
Nálunk.Rajnán meg .....Ez csak ömlesztett árura igaz (vasérc, szén, gabona stb) konténerre nem. Konténerszállító hajót elég ritkán lehet látni, az is inkább ha üresen megy vissza a tengerhez.
Na hát erről beszélek. Ezért tettem be @PavolR -nak. Lehet hogy olcsóbb de marad a vasút.Ha a barmok legalább visszaállítanák a mellékágakat az ellensúlyozná a mederkotrásokat és az egyéb káros tényezők hatásait . Már így is alig van szaporodási hely a Dunai halaknak.
Ne felejtsük el hogy Orbán volt az észlény aki latolgatta a Duna kibetonozását.
De persze basszunk tönkre a folyóinkat biztos semmi baj nem lesz belőle ki a faszt érdekelnek azok a nyavalygó környezetvédők.
A Rajna más adottságokkal rendelkezik mint a Duna. Alma- körte. Szívesen írok a hajózásról, bár az áruszállítást nem művelem intenzíven, de talán nem ide tartozik.Nálunk.Rajnán meg .....
De a hajózás időjárásérzékeny.