[BIZTPOL] Magyarország

Sugaras az ország pályahálózata. Az, hogy Pécsről elmenj Szegedre autópályán, fel kell menned Pestre. Ugyanez a helyzet a Nyírség, vagy Debrecen-Szeged viszonylatban is.
Mivel Nagyvárad-Arad, Eszék-Szabadka-Szeged utakat és vasútat levágták rólunk nem véletlenül, ezért most kell új infrastruktúrát felhúznunk. Nem véletlenek voltak ezek a határok, és nem véletlen maradtak le a Dunától keletre, és a Balatontól délre lévő régiók a többihez képest. Szóval a keresztirányú összekötések igen is a mai napig hiányoznak Ez egy 1920-óta tartó adóssága a mindenkori kormányoknak.
Oké, de mindenhova autópálya kell? Pest és Pécs között is határeset, de két vidéki nagyváros között sokszor egy autóút is elég lehet.
 
Sugaras az ország pályahálózata. Az, hogy Pécsről elmenj Szegedre autópályán, fel kell menned Pestre. Ugyanez a helyzet a Nyírség, vagy Debrecen-Szeged viszonylatban is.
Mivel Nagyvárad-Arad, Eszék-Szabadka-Szeged utakat és vasútat levágták rólunk nem véletlenül, ezért most kell új infrastruktúrát felhúznunk. Nem véletlenek voltak ezek a határok, és nem véletlen maradtak le a Dunától keletre, és a Balatontól délre lévő régiók a többihez képest. Szóval a keresztirányú összekötések igen is a mai napig hiányoznak Ez egy 1920-óta tartó adóssága a mindenkori kormányoknak.
Amivel nem lehet mit kezdeni....
Lásd Trianoni diktátum.
Be van szabályozva még a vasútvonalak iránya, és áteresztő kapacitása is...
Most kezdünk építkezni, 100 év mocska után.
Kardigán szerinted miért amperkodik?
Trianonnak vége van.
Most kezd kelet felállni, az eddig fényezett nyugatnak meg kiesik a csecs a szájából.
Nincs ingyen suska...
Nincs kárpótlás...
Nincs több jóvátétel...
Csak a sártenger, ezért készítik elő a cloákájukat.
 
Sugaras az ország pályahálózata. Az, hogy Pécsről elmenj Szegedre autópályán, fel kell menned Pestre. Ugyanez a helyzet a Nyírség, vagy Debrecen-Szeged viszonylatban is.
Mivel Nagyvárad-Arad, Eszék-Szabadka-Szeged utakat és vasútat levágták rólunk nem véletlenül, ezért most kell új infrastruktúrát felhúznunk. Nem véletlenek voltak ezek a határok, és nem véletlen maradtak le a Dunától keletre, és a Balatontól délre lévő régiók a többihez képest. Szóval a keresztirányú összekötések igen is a mai napig hiányoznak Ez egy 1920-óta tartó adóssága a mindenkori kormányoknak.
Nem lenne egyszerűbb visszavenni őket? Ha már unijó. :rolleyes:
 
Mondjuk nincs is ilyen mechanizmus, szabály rendszer. Jelenleg nem lehet kirúgni senkit az EU-ból. Max elmegy önszántából, vagy legrosszabb esetben felfüggeszthetik a szavazati jogát. Ez a jaj úgyis kirúgnak minket az EU-ból, kb annyira primitív, mint a delcsisek a kocsmában akiknek minden kötőszavuk a "bazmeg".
Dehogy rugnak, orulnek ha valaki meg benn van. Kinek dirigalna a sok brusszelita lehuto ha mindenki lelepne? Britekkel is mi hisztit rendeztek. :D
Attol tartok inkabb hogy amilyen a szokasunk mi maradunk az utolso csatlos ebben is.
 
Pedig sajnos úgy néz ki ő lesz a következő miniszterelnök. :(
Tegnap megnéztem a kormányinfót, és azt mondta Gulyás (1:28:33-tól), hogy az autópályák koncesszióba adására szükség van, különben nem lenne 13. havi nyugdíj, családtámogatás és gazdaságélénkítés...
Én ezt nem veszem be. Miért éri meg másnak az autópályákkal foglalkozni, ha az államnak nem elég jó. Pár év alatt elköltik ezt a pénzt, talán 2026-ot is behúzzák, csak azzal nem számolnak, hogy Ovi után is lesz élet. Nem kellene felélni ezt a vagyont, mert a kártékony politikusoknak hála, már így is az értékének többszörösét kifizették érte az emberek. Szerintem sokan leszünk akik emiatt nem fogunk a Fideszre szavazni. Ha ebből a témából kampányt csinál az ellenzék, akkor ez már 22-ben sima bukta lesz.
Ha ezek a szerencsetlenek lesznek jovore megvalasztva nem fogjak annyival meguszni mint 2006-ban.
Biztos vagyok benn hogy meglincselik oket par ev mulva.
 
Dehogy rugnak, orulnek ha valaki meg benn van. Kinek dirigalna a sok brusszelita lehuto ha mindenki lelepne? Britekkel is mi hisztit rendeztek. :D
Attol tartok inkabb hogy amilyen a szokasunk mi maradunk az utolso csatlos ebben is.
Ja és anglia azóta is lángokban áll és garázda hordák fosztogatják az unió nélkül...
 
De még az sincs. 100 év alatt nem sikerült egy vacak hidat Mohácsra varázsolni, nemhogy autóutat.
m60-m6-m9 (M9) biztos hogy megépül kérdés hogy autópálya vagy gyorsforgslmi lessz e? az eredeti terv abból jó volt hogy gyorsforgalmi autópálya átépíthetőségi lehetőséggel (de ugye felülljárók stb épp ez drágította.) szerintem ha már gyorsforgalminak megépülne is sokat jelentene autópályává lehet 50 év múlva sem épülne át csak kidobott pénz lenne arra tervezni (majd ha a felüljárók stb elöregszik és botásra kerülne lehetne gondolkozni autópálya átépítésen) legfeljebb bizonyos szakaszokat lehetne több sávos bővithetőséggel tervezni de nem az egészett csak ahol szükségessé válhat a jövőbe (KI bevezető forgalom)
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
más utakra nem is maradt pénz, és azok nagyon lerohadtak.
Azt látom, hogy szerencsére csinálják. Tegnap a megtett 90 km-ből vagy 30-on vagy friss aszfalt volt, vagy épp csinálták. Vagy 15-ön meg látszottak a felfestések, hogy hamarosan nekikezdenek. De más megyei utakon is vagy helyi javítások, vagy teljes felújítások és kvázi teljesen új utak vannak a megyében. Habár nyilván vannak még rossz minőségű -jellemzően alacsony forgalmú- utak, de a tendencia jól látszik, és érezhető a minőségi változás.

Nem is értem mire akarnak hitelt felvenni, hiszen már alig kell új pályát építeni.
Pályát vagy gyorsforgalmú utat elég sokat kellene, illetve van tervbe. Pl. M47, M8, M9, M6 befejezése, M76 stb.
DFBGg17WdGGX9IrLSYnushFLIwbwexc70XH0E3ZopoIF_4yz50Llbfr-SaxydUOtn7SIMBMGPWp5VhuaW7jkvRtj1LkNuZUHgR8etL-8qOY
 
egyébként én a kormány helyébe Szájer incidensét kihasználva ellen elenbtq ztatnák :D Szájer meg pár spanja ha csinálna egy meleg lezbikus pártot. (ami nem is kell hogy valódi lmbtq kapcsolattal rendelkezzen) ami nem áll be a baloldali összefogás sorába. de 10-20.000 szavazót elvesz onnan. föleg az lmbtq baromságból. az szépen visszafognáezt a zavaró mozgalmat. hazánkba. ami valjuk be nem ártana. (és nem a melegek ellen vagyok hanem a külföld által irányított politika ellen ami képviselői tök mindegy milyen sexuális beállítottságuak) a külföldiirányítás a fő gond (pláner hogy azt sem tudni igazán ki irányítja az lmbtq t) de valaki irányítja ez tény max 2 en vagy többen
 
egybként meg ha az unióba nagyon pattognak az lmbtq sok meg kell mondani hogy demokrácia van magyarországon jelenleg.politikai nézetek miatt nem lehet üldözni senkit még az unióba se.... az lmbtq már keményen politika. Politikai üldözést meg tudjuk kik csinálta. van nem kevés pl a történelembe... csak azért mert valaki konzervatív.... itt nem a nem lmbtqbs ujjít hanem az konzervál. itt az lmbtqbs akar újítani.
 
Azt látom, hogy szerencsére csinálják. Tegnap a megtett 90 km-ből vagy 30-on vagy friss aszfalt volt, vagy épp csinálták. Vagy 15-ön meg látszottak a felfestések, hogy hamarosan nekikezdenek. De más megyei utakon is vagy helyi javítások, vagy teljes felújítások és kvázi teljesen új utak vannak a megyében. Habár nyilván vannak még rossz minőségű -jellemzően alacsony forgalmú- utak, de a tendencia jól látszik, és érezhető a minőségi változás.


Pályát vagy gyorsforgalmú utat elég sokat kellene, illetve van tervbe. Pl. M47, M8, M9, M6 befejezése, M76 stb.
DFBGg17WdGGX9IrLSYnushFLIwbwexc70XH0E3ZopoIF_4yz50Llbfr-SaxydUOtn7SIMBMGPWp5VhuaW7jkvRtj1LkNuZUHgR8etL-8qOY
Hmmm! Rengeteg vadátjáró fog kelleni. Na mindegy...
Nem ástam bele magam a témába, de ha minden gyorsforgalmi út kezelését kiszervezik, az azt jelentheti, hogy a jövőben nem csak az autópályák lesznek fizetősek? Nekem ez továbbra sem tetszik. :confused: