"interoperábilisak"Tényleg nem találtatok semmi érdekeset a cikkben, csak a címét?
Ez nekem mindenképp érdekes. Magyarul van?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
"interoperábilisak"Tényleg nem találtatok semmi érdekeset a cikkben, csak a címét?
Oké, de mindenhova autópálya kell? Pest és Pécs között is határeset, de két vidéki nagyváros között sokszor egy autóút is elég lehet.Sugaras az ország pályahálózata. Az, hogy Pécsről elmenj Szegedre autópályán, fel kell menned Pestre. Ugyanez a helyzet a Nyírség, vagy Debrecen-Szeged viszonylatban is.
Mivel Nagyvárad-Arad, Eszék-Szabadka-Szeged utakat és vasútat levágták rólunk nem véletlenül, ezért most kell új infrastruktúrát felhúznunk. Nem véletlenek voltak ezek a határok, és nem véletlen maradtak le a Dunától keletre, és a Balatontól délre lévő régiók a többihez képest. Szóval a keresztirányú összekötések igen is a mai napig hiányoznak Ez egy 1920-óta tartó adóssága a mindenkori kormányoknak.
Amivel nem lehet mit kezdeni....Sugaras az ország pályahálózata. Az, hogy Pécsről elmenj Szegedre autópályán, fel kell menned Pestre. Ugyanez a helyzet a Nyírség, vagy Debrecen-Szeged viszonylatban is.
Mivel Nagyvárad-Arad, Eszék-Szabadka-Szeged utakat és vasútat levágták rólunk nem véletlenül, ezért most kell új infrastruktúrát felhúznunk. Nem véletlenek voltak ezek a határok, és nem véletlen maradtak le a Dunától keletre, és a Balatontól délre lévő régiók a többihez képest. Szóval a keresztirányú összekötések igen is a mai napig hiányoznak Ez egy 1920-óta tartó adóssága a mindenkori kormányoknak.
Nem lenne egyszerűbb visszavenni őket? Ha már unijó.Sugaras az ország pályahálózata. Az, hogy Pécsről elmenj Szegedre autópályán, fel kell menned Pestre. Ugyanez a helyzet a Nyírség, vagy Debrecen-Szeged viszonylatban is.
Mivel Nagyvárad-Arad, Eszék-Szabadka-Szeged utakat és vasútat levágták rólunk nem véletlenül, ezért most kell új infrastruktúrát felhúznunk. Nem véletlenek voltak ezek a határok, és nem véletlen maradtak le a Dunától keletre, és a Balatontól délre lévő régiók a többihez képest. Szóval a keresztirányú összekötések igen is a mai napig hiányoznak Ez egy 1920-óta tartó adóssága a mindenkori kormányoknak.
Dehogy rugnak, orulnek ha valaki meg benn van. Kinek dirigalna a sok brusszelita lehuto ha mindenki lelepne? Britekkel is mi hisztit rendeztek.Mondjuk nincs is ilyen mechanizmus, szabály rendszer. Jelenleg nem lehet kirúgni senkit az EU-ból. Max elmegy önszántából, vagy legrosszabb esetben felfüggeszthetik a szavazati jogát. Ez a jaj úgyis kirúgnak minket az EU-ból, kb annyira primitív, mint a delcsisek a kocsmában akiknek minden kötőszavuk a "bazmeg".
Ha ezek a szerencsetlenek lesznek jovore megvalasztva nem fogjak annyival meguszni mint 2006-ban.Pedig sajnos úgy néz ki ő lesz a következő miniszterelnök.
Tegnap megnéztem a kormányinfót, és azt mondta Gulyás (1:28:33-tól), hogy az autópályák koncesszióba adására szükség van, különben nem lenne 13. havi nyugdíj, családtámogatás és gazdaságélénkítés...
Én ezt nem veszem be. Miért éri meg másnak az autópályákkal foglalkozni, ha az államnak nem elég jó. Pár év alatt elköltik ezt a pénzt, talán 2026-ot is behúzzák, csak azzal nem számolnak, hogy Ovi után is lesz élet. Nem kellene felélni ezt a vagyont, mert a kártékony politikusoknak hála, már így is az értékének többszörösét kifizették érte az emberek. Szerintem sokan leszünk akik emiatt nem fogunk a Fideszre szavazni. Ha ebből a témából kampányt csinál az ellenzék, akkor ez már 22-ben sima bukta lesz.
Ja és anglia azóta is lángokban áll és garázda hordák fosztogatják az unió nélkül...Dehogy rugnak, orulnek ha valaki meg benn van. Kinek dirigalna a sok brusszelita lehuto ha mindenki lelepne? Britekkel is mi hisztit rendeztek.
Attol tartok inkabb hogy amilyen a szokasunk mi maradunk az utolso csatlos ebben is.
de nem fognak nyerni a facebookbol kiindulni csalóka.Ha ezek a szerencsetlenek lesznek jovore megvalasztva nem fogjak annyival meguszni mint 2006-ban.
Biztos vagyok benn hogy meglincselik oket par ev mulva.
De még az sincs. 100 év alatt nem sikerült egy vacak hidat Mohácsra varázsolni, nemhogy autóutat.Oké, de mindenhova autópálya kell? Pest és Pécs között is határeset, de két vidéki nagyváros között sokszor egy autóút is elég lehet.
m60-m6-m9 (M9) biztos hogy megépül kérdés hogy autópálya vagy gyorsforgslmi lessz e? az eredeti terv abból jó volt hogy gyorsforgalmi autópálya átépíthetőségi lehetőséggel (de ugye felülljárók stb épp ez drágította.) szerintem ha már gyorsforgalminak megépülne is sokat jelentene autópályává lehet 50 év múlva sem épülne át csak kidobott pénz lenne arra tervezni (majd ha a felüljárók stb elöregszik és botásra kerülne lehetne gondolkozni autópálya átépítésen) legfeljebb bizonyos szakaszokat lehetne több sávos bővithetőséggel tervezni de nem az egészett csak ahol szükségessé válhat a jövőbe (KI bevezető forgalom)De még az sincs. 100 év alatt nem sikerült egy vacak hidat Mohácsra varázsolni, nemhogy autóutat.
Nem is értem mire akarnak hitelt felvenni, hiszen már alig kell új pályát építeni.
Azt látom, hogy szerencsére csinálják. Tegnap a megtett 90 km-ből vagy 30-on vagy friss aszfalt volt, vagy épp csinálták. Vagy 15-ön meg látszottak a felfestések, hogy hamarosan nekikezdenek. De más megyei utakon is vagy helyi javítások, vagy teljes felújítások és kvázi teljesen új utak vannak a megyében. Habár nyilván vannak még rossz minőségű -jellemzően alacsony forgalmú- utak, de a tendencia jól látszik, és érezhető a minőségi változás.más utakra nem is maradt pénz, és azok nagyon lerohadtak.
Pályát vagy gyorsforgalmú utat elég sokat kellene, illetve van tervbe. Pl. M47, M8, M9, M6 befejezése, M76 stb.Nem is értem mire akarnak hitelt felvenni, hiszen már alig kell új pályát építeni.
Jön Röfi, és már hadsereg se lesz, csak egy LMBTQ egység mindenre: érzékenyítés, simogatás, buzifelvonulás, reprezentáció, tele feketékkel.Nem lenne egyszerűbb visszavenni őket? Ha már unijó.
Ekkora kretént!
Karácsony Gergely: Már elkezdtek pakolni | Mandiner
A Fidesz és az Orbán-kormány bukásra készül.mandiner.hu
Hmmm! Rengeteg vadátjáró fog kelleni. Na mindegy...Azt látom, hogy szerencsére csinálják. Tegnap a megtett 90 km-ből vagy 30-on vagy friss aszfalt volt, vagy épp csinálták. Vagy 15-ön meg látszottak a felfestések, hogy hamarosan nekikezdenek. De más megyei utakon is vagy helyi javítások, vagy teljes felújítások és kvázi teljesen új utak vannak a megyében. Habár nyilván vannak még rossz minőségű -jellemzően alacsony forgalmú- utak, de a tendencia jól látszik, és érezhető a minőségi változás.
Pályát vagy gyorsforgalmú utat elég sokat kellene, illetve van tervbe. Pl. M47, M8, M9, M6 befejezése, M76 stb.