Azt hittem vmi érdekes lesz... De nem.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Esetleg a nagyköveti nyilatkozatot lehet úgy értelmezni, hogy az eddig lebegtetett hivatalos megállapodás a Kaposvári gyártásról megszületett???
Azt hittem vmi érdekes lesz... De nem.
Ahogy olvasom, ez csak a májusi interjú felmelegítése.Esetleg a nagyköveti nyilatkozatot lehet úgy értelmezni, hogy az eddig lebegtetett hivatalos megállapodás a Kaposvári gyártásról megszületett???
Gripen-jellegzetesség, hogy a svédek autópálya-szakaszokról is üzemeltetik.A kizárólag a Kecskeméti szent betonról üzemeltethető híveknek sok szeretettel:
RAF considering operating jets from motorways
Ja véletlenül erre jártak mint a Britek...! Nekik is a Lynx kell?
Augusztusban is végig tesztelni fognak. Lehet hogy igazad lesz, mert a HM Modernizációs Intézet szervezi a teszteket.De ha nincs konkrét infod akkor az lehet valami kezdetleges magyar drón is...!
ASG Bren A1 airsoft replika, volt még KJW P09 meg Cyma CM.057 SzVD-replika is.
Amikor kérdeztem az illetékeseket, hogy miért airsoft van kiállítva valódi fegyverek helyett, azt mondták, hogy "nem akkora gond, ha netán lába kél"
Gondolom kevésbé az érték lebeg a szemük előtt e tekintetben, inkább az effektivitás.Egy 120.000 hufos replikának ha lába kel nem akkora gond! Az szép...
Azt hittem vmi érdekes lesz... De nem.
Lassan eljutnak oda, mint a svedek 70 evvel ezelőtt...A kizárólag a Kecskeméti szent betonról üzemeltethető híveknek sok szeretettel:
RAF considering operating jets from motorways
Ez a Budaörsön bemutatott jármű!Van érdekesség. Igaz fotó, nem élőben látom ,de a festése ennek már a Leopárd 2A4 harckocsik színvilágát idézi, így képen.
Van érdekesség. Igaz fotó, nem élőben látom ,de a festése ennek már a Leopárd 2A4 harckocsik színvilágát idézi, így képen.
Igen itt még stimmelt a sárga,hasonlított a Leopardéhoz, utána már narancsos lett az a sárga...!Ez a tavalyi budaörsi bemutatón készült kép, másmilyen lett a rendszerisités után a festése. És a név is, ezen az Ejder Yelcin felírat szerepel. Sima turné "busz".
A drónok korában már végképp nincs értelme a széttelepítésnek, éppenhogy koncentrálni kell az erőket a minél erősebb helyi légvédelmi ernyő alá!
Az Aero magazin júliusi számában van egy hosszabb cikk a Viggenről (az autópályás üzemelést ennél a típusnál kezdték).Lassan eljutnak oda, mint a svedek 70 evvel ezelőtt...
Hat, a szetszort vészhelyzeti légierő az vagy 60 eves doktrina a svedeknel, erősen téved a cikkíró, guglizz ra, Bas 60 néven indult, 1958ban... szerintem a cikk felreertette és a Bas 90 doktrinat gondolta elsőnek...? Nem igy van, az mar a Bas 60 utodja.Az Aero magazin júliusi számában van egy hosszabb cikk a Viggenről (az autópályás üzemelést ennél a típusnál kezdték).
Le van benne vezetve, hogy az autópályaszakaszok, amikről a gépeiket üzemeltethetik eleve az úthálózatba tervezett és épített szükségrepterek, a pálya mellett kapcsolódó gurulóutakkal, ahol lehetett HASokkla, raktárakal ~1500 főre tervezett kiszolgáló épületekkel.
Szóval nagyon nem az volt, hogy végigautóztak az útjaikon, és itt-ott ráböktek, hogy ez jó lesz leszállópályának.
A gépek széttelepítése akkor működőképes, ha az ellenségnek nincs jól működő felderítése. Különben csak könnyű célpontot csinálsz belőlük.Ja, mert eszrevetlenul dronok ezrei fogjak atkutatni a szigetorszag egeszet, gepek keresve a foldon, a brit legterben szabadon repkedve... szerinted hol van nagyobb sanszuk televagni a legierot, egy-egy borzasztoan megerositett bazison, amire raindithatnak 400-500+ tuzersegi loszert plusz 20-30 loitering dront - mikozben egyelore SPAAG meg manpadok vannak csak, ugye, nyoma sincs a RM Cheetah/Halcon-fele en masse anti-air rakettaknak - avagy szanaszet szorodva az orszagban, minden squadron mondjuk 2-3 helyree szetszorodva (ugye van nekik vagy 200+ gepuk)...?