Scott Manley idevágó videója.Tudni nyilván nem tudom, hogy mi fog következni. De (amivel nem kezdünk mondatot) az orbitális indító álláson elég mecerásnak tűnik a hajtómű csere, bár lehet, hogy ez is egy kidolgozandó eljárás, végül is később is lehet, hogy cserélni kell mondjuk statikus teszt után egy-két hajtóművet (a 29-ből!), ami miatt a visszaszállítás már nem tűnik olcsó opciónak. Ráadásul, ha ez egészet mint gyártást nézzük (Elon erről sokat beszél, hogy milyen nehéz), simán lehet, hogy a High Bay már foglalt lesz a következő turnus raketta miatt. Amúgy terveznek építeni egy nagyobb High Bay-t, ami úgy tűnik, hogy nagyobb alapterületű lesz, akár magasabb is.
Mindezt a nagyobb gyártási kapacitás miatt.
Állítólag a hövédő csempékből egyszerűen kifogytak és későn jött az utánpótlás. Egyébként véleményem szerint sajnos ugyanazt az utat fogja bejárni a hővédő csempe történet mint a Shuttle-nél. Minden leszállás után revízió és javítás. Kérdés a költség és a szükséges idő.
Milyen jófejek az Oroszok!A zoroszok felajánlották a segítségüket a Boeingnek, hogy megjavítják a Starlinert
Ez enyhén szólva érdekes!?

Haha, mekkora trollok!A zoroszok felajánlották a segítségüket a Boeingnek, hogy megjavítják a Starlinert
Ez enyhén szólva érdekes!?

Haha, mekkora trollok!![]()

Haha, mekkora trollok!![]()

arstechnica.com
Gondolom, hogy maradéktalanul minden jogdíjat kifizettek a Crew Dragon terveinek maradéktalan felhasználásért!?!Kínai konkurencia van készülőben a BlueOrigine suborbitális rakétájához! LOL!

Csak jelzem, hogy jelenleg ilyen mértékü technológiai forradalom kellős közepén tartunk, és a legtöbb embernek erről fingja sincs.

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..