100-150 db 4x4 es daly le is fedné a tartalékos állomány ezen kategóriás igényeit (100 akár jelenleg közeljövőbe 150 a hosszabbtávú bővüléssel számolva is.)
30-50 db zárt dobozos teherszállító daly
30-50 db zártdobozos személyszállító daly
50-100 db platós kishaszongépjármű (a fenti járművek db számának fügvényébe.)
és 30-50 (akár fiat kisdobozos haszongépjárművel kiegészítve szintén a fenti db számok fügvényében)
kielégítené a tartalékos állomány igényeit. ekkora megrendelési tétel már számítana ellentételezés kapcsán egy (haditechnikai szemmel olasz szemszögből) kisebb olasz megrendelésnek. (magyar szemszögből közepes jelenlegi helyzetben nagy)
ebbe a kategóriába nem fog gyártani a román.
ez unimog és allatta lévő kategória nem kifejezetten katonai célú járművek sokkal sokkal inkább civil és üzleti kategória. Inkább üzleti haszongépjárművek.
Mercedesnek unimog van kategoriába (ami 2X drágább a 4x4 Dalynél kisteherautó.) (román nem gyártja)
A mercedes kisteherautók meg drágák és a hazai piacon nincsenek elterjedve szervízhálozat nincs kiépűlve alkatrészellátás nem biztosított civil piacokról.
Egyedül a zárt dobozos ami jólenne és árba még versenyképes.
A németnek egyébként nem valószínű hogy ellentételezésként elfogadna egy ekkora megrendelést és nem is igen van mit eladnunk a németnek hisz pont vele közös termékeket fogunk gyártani zömében ami export képes.
a 4x4 es dobozos merci egyébként nagyon jó. Az aktív állománynak el is férhetne ég pár db különböző variánsokba (de a fenti tartalékosokra vonatkozó írás ilyen lépést egyáltalán nem zár ki.)
30-50 db zárt dobozos teherszállító daly
30-50 db zártdobozos személyszállító daly
50-100 db platós kishaszongépjármű (a fenti járművek db számának fügvényébe.)
és 30-50 (akár fiat kisdobozos haszongépjárművel kiegészítve szintén a fenti db számok fügvényében)
kielégítené a tartalékos állomány igényeit. ekkora megrendelési tétel már számítana ellentételezés kapcsán egy (haditechnikai szemmel olasz szemszögből) kisebb olasz megrendelésnek. (magyar szemszögből közepes jelenlegi helyzetben nagy)
ebbe a kategóriába nem fog gyártani a román.
ez unimog és allatta lévő kategória nem kifejezetten katonai célú járművek sokkal sokkal inkább civil és üzleti kategória. Inkább üzleti haszongépjárművek.
Mercedesnek unimog van kategoriába (ami 2X drágább a 4x4 Dalynél kisteherautó.) (román nem gyártja)
A mercedes kisteherautók meg drágák és a hazai piacon nincsenek elterjedve szervízhálozat nincs kiépűlve alkatrészellátás nem biztosított civil piacokról.
Egyedül a zárt dobozos ami jólenne és árba még versenyképes.
A németnek egyébként nem valószínű hogy ellentételezésként elfogadna egy ekkora megrendelést és nem is igen van mit eladnunk a németnek hisz pont vele közös termékeket fogunk gyártani zömében ami export képes.
a 4x4 es dobozos merci egyébként nagyon jó. Az aktív állománynak el is férhetne ég pár db különböző variánsokba (de a fenti tartalékosokra vonatkozó írás ilyen lépést egyáltalán nem zár ki.)