Mintha csak tegnap történt volna...2018 felvétel
(most hozta be a youtube és nem láttam a dátumot)
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Mintha csak tegnap történt volna...2018 felvétel
Csak a teszteken. A valós üzemi max inkább olyan 350. De igazából a sebesség attól függ, hogy milyen sűrűn vannak az állomások. Pl. a Shenzhen-Guangzhou vonalon nem megy 316 fölé, mert félúton még Dongguanban is meg kell állnia.Akkor ma 400-al megy?
Nem, de jött azóta még fejlettebb vonatAkkor ma 400-al megy?
Nem, de jött azóta még fejlettebb vonat
CR-450 ez már 450-nel is megy Majd putykót elviszik ezzel is egy körre![]()
![]()
Itt egy 4 hónapos felvétel
Ezért nem áll meg a gyorsvonat sem minden szénaboglyánàl ....Legfeljebb Belső-Mongóliában lehet értelme szerintem a 450-es sebességnek. A sűrűn lakott tartományokban túl sokat nem nyersz vele. Pl. ha két megálló között 15-ről 10 percre csökken a menetidő, az szép, csak éppen az állomáson eltöltött perceken már nem tudsz tovább faragni. Szóval a tényleges megtakarítás nem lesz 33%, ha a sebességet 33%-al emeled.
Az oké, de a példámban a közbülső kis állomás (Dongguan) csak a Guangzhou-Shenzhen viszonylatban kicsi, valójában azért egy 10,5 milliós város. Ezt a szintet már nem hagynám ki a hálózatból.Ezért nem áll meg a gyorsvonat sem minden szénaboglyánàl ....
+ A fogyasztás se lineáris,Legfeljebb Belső-Mongóliában lehet értelme szerintem a 450-es sebességnek. A sűrűn lakott tartományokban túl sokat nem nyersz vele. Pl. ha két megálló között 15-ről 10 percre csökken a menetidő, az szép, csak éppen az állomáson eltöltött perceken már nem tudsz tovább faragni. Szóval a tényleges megtakarítás nem lesz 33%, ha a sebességet 33%-al emeled.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..