Ugyanazon a balfi lejtőn teljes más volt lemenni üres meg rakott Avensis-szel, pedig csak 3-400kg különbséget jelentett, nem 30 tonnát.
És mennyivel volt gyorsabb az autó 300-400 kg extrával?
Ne abból extrapronáljunk könyörgöm, hogy ugyanaz az autó mennyivel kezelhetőbb vagy sem egy Sherman-Willys meccsre.
Azt akarod most nekem mondani ismét, hogy a Sherman aminek a futóművét, sebváltó áttételezését NEM tervezhették meg (és nem is tették meg) arra, mégis nála alapjáraton is 2x gyorsabb Jeep-el tartotta a lépést!?
Nem bírta volna el a terhelést, mert nem volt erre tervezve.
Amúgy hallottál arról, hogy a fizika jelenlegi állása szerint - és nincs okom feltételezni hogy az elmúlt pár évtizedben ez drasztikusan megváltozott volna - a testek a tömegüktől függetlenül ugyanarra a maximális sebességgel tudnak a légkörbe felgyorsulni?
Egy diffi van, a gyorsulás mértéke.
De itt még nem is beszéltünk pl a lánctalp-normális terepgumi tapadásra és gyorsulásra való hatásáról.
A fordulatszám limitáló trükk meg nem növeli meg hirtelen több mint 100%-al az elérhetõ és tartható sebességet, gondolom ezt te is tudod!
Nézd, a francia eset okés lehet a rendelkezésre álló adatok alapján, de ugyanúgy lehet egy vadul sörrel töltött este közös legendája is a sebesség tekintetében.
A dán eset meg az akkori technikai lehetõségekkel nem lehetséges.
Vagy ha igen, akkor a Kövér Berta is lehagyna egy LaFerrarit ha lejtõn mennek...