A II. világháború (1939 - 1945)

Erről jut eszembe
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Különben a szovjet kiskatonák minden tekinteben jobbnak tartották a Shermant a T34/76-nál.T34/85nek is csak a tűzereje volt jobb,de egy kifejezetten rosszul üzemeltethető,megbizhatatlan gép volt.76 milis ágyús Shermant a szovjetek már nem kaptak.De Koreában a 76 milis ágyús Sherman jobbnak bizonyult a T34/85nél...
A román átállás után mire a szovjetek elérték a Román-Magyar határt Dél-Erdélyben, nem volt üzemképes T-34-esük (én úgy emlékszem nem volt, de mindjárt utánanézeka pontos számoknak), csak Sherman-ek annak ellenére, hogy mindkét típus lábon tette meg a Dél-Erdélyig vezető utat.
 
A román átállás után mire a szovjetek elérték a Román-Magyar határt Dél-Erdélyben, nem volt üzemképes T-34-esük (én úgy emlékszem nem volt, de mindjárt utánanézeka pontos számoknak), csak Sherman-ek annak ellenére, hogy mindkét típus lábon tette meg a Dél-Erdélyig vezető utat.
Ezzel szemben a BT-k,amikből kifejlesztették a T34est,de amerikai liszensz gépek,megbizhatóak voltak.Csak a II.vh idejére már elavult.
Nagyon sok a falsh legenda,a T34 szupersága az egyik közülük.
 
  • Tetszik
Reactions: reich_und_roll
Ezzel szemben a BT-k,amikből kifejlesztették a T34est,de amerikai liszensz gépek,megbizhatóak voltak.Csak a II.vh idejére már elavult.
Nagyon sok a falsh legenda,a T34 szupersága az egyik közülük.
Új konstrukció, sebtében áttelepített gyárak, nyersanyag és munkaerőhiány. A mindent túlélő szovjet cuccokat nem a világháború idején gyártották.
 
Ha igaz, hogy a gyárból egyenesen a frontra gurultak a harckocsik, akkor el lehet képzelni a "minőségbiztositást."
 
Ezzel szemben a BT-k,amikből kifejlesztették a T34est,de amerikai liszensz gépek,megbizhatóak voltak.Csak a II.vh idejére már elavult.
Nagyon sok a falsh legenda,a T34 szupersága az egyik közülük.
A T34 legnagyobb pozitívuma és szupersége a legyártott majd 55 ezer darab és, hogy abból is 19400 körül volt a 34/85. Hogy ez mennyire meleg szám az mutatja a németek legyártott 8500 körüli Pz IV-e például.
 
  • Tetszik
Reactions: Giskard
A T34 legnagyobb pozitívuma és szupersége a legyártott majd 55 ezer darab és, hogy abból is 19400 körül volt a 34/85. Hogy ez mennyire meleg szám az mutatja a németek legyártott 8500 körüli Pz IV-e például.
Az az össz legyártott mennyiség volt,a háború utáni gyártás is benne van.
Hatalmassak is voltak a veszteségeik.
 
Az össz számot tekintve nem teljesen vagyok biztos, de 34/85-ből csak a háború alatti számot írtam. Összesen valami 26000-et gyártottak amúgy.
Fejböl meg nem mondo m pontosan,de azt hiszem,40valamennyi ezret gyártottak a háború végéig a T34böl.de rengeteget ki is lőttek.A háborúban legyártott mennyiség több mint 90%-kát.
 
Sturmtiger.
Szépen látszik a rakéta meghajtású lövedéke
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Imádom
Reactions: Flamand
A román átállás után mire a szovjetek elérték a Román-Magyar határt Dél-Erdélyben, nem volt üzemképes T-34-esük (én úgy emlékszem nem volt, de mindjárt utánanézeka pontos számoknak), csak Sherman-ek annak ellenére, hogy mindkét típus lábon tette meg a Dél-Erdélyig vezető utat.

500km volt az átlag élettartama a meghajtási láncnak. Ennél többet nem is vártak el, mert úgy kalkuláltak ennyi alatt kilövik (németek is 2 héttel számoltak a fronton az összes harckocsinál).
+a románokat továbbra is ellenségként kezelték a szovjetek, fegyverrel a kézben masíroztak át az országon, közben 160.000 román katonát küldtek gulágra az új "szövetségesük" soraiból.

++állítólag Budapesten egy M3-as Lee is felbukkant a szovjet másodvonalas csapatok részeként, amerika akkor még világelső volt haditechnikai minőségben.


+++ennyire részletes Pz IV bemutatót még nem láttam, kivesézi az összes altípust.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Arnhem tegnap este
GCI26hUWQAA8_Q2
GCI26hSXwAERn2K
GCI26hTWwAA5qwX
GCI26hSWgAABebP