BTR- témához:
mivel "tele vagyok( )" műszakis barátokkal, Ők pedig némi honfi szándékkal, tegnap BTR-t upgradeltünk!
A BTR Igenis NAGYON JÓ ALAPNAK: diesel- elektromos átépítéssel +egy 80-120 kg körüli akkuval sokkal job lehet mint az eredeti volt!
Ez eredeti ugyanis alulmotorizált, de ha az eredeti motor generátorral egészül ki, akkor az átlagteljesítménye már(technika "fintora" de) bőven elég, csúcsban pedig az akku kisegíti. Az elektromotor kb. hasonló névleges teljesítményben még a + 4-8 Tonna többletel is jobban mozgatja a BTR-t -ez elektromotor kedvezőbb nyomatékeloszlása miatt- mint a "papír-pánzélzatú" eredetit!(ezen a területen dolgozik 2 csapattag :- )
A 4-8 tonnából jó védettséget lehet kihozni, a szerintünk optimális 30 mm (körüli) gépágyú, +4"konzervnyitó" és 2 igla 2.-3. fegyverzeti mix pedig tudna támogatni, amíg egy modernizált hírtovábbító eszközzel támogatást lehet kérni a "hátul lévő" (például rakétás tüztámogató BTR-től!
Vagy ami kell!
Az elektromotor jobb nyomatékeloszlása miatt nem kell váltó az erőatvitelbe. Ez a súlymegtakarítás kb. kiegyenlíti a plusszba beépített generátor/elektromotor párost(esetleg + 150kg, de ekkora tömegnél az "belefér" még az akku-csomaggal együtt is)!
Az alapvető konstrukciós hibák ugyan úgy meglennének.Kukázni kéne őket.