M
molnibalage
Guest
Szerintem "méret" és hasonló sztereotip dolgok helyett esetleg az utánatölthető mennyiségeket kellene megnézni. Egy A319 teljes üzemanyag készlete mennyi és abból mennyi adható át? 24,210–30,190 L közötti értékeket találtam az A319-re, de az a saját készletéből ad át. Reálisan ennek max. a fele-a adható át, ha kicsit fent akarod tartani az a gépet is. Ha direktbe felzavarod tankolni és haza, akkor úgy 2/3-a. Tehát úgy 20000 liter.Akkor minek vannak?Meg minek 3?Sleppnek mindig kéznél legyen 1,ha nyaralni akarnak menni?
És nem csak tankergépek lennének igy,hanem többcélú szállitók.Amik légi itatásra is képesek.
Különben nem olyan nagy dolog amit javaslok.Technológia megvan hozzá.Hogy ont A319böl még nem csináltak ilent?Amig nem készült el az első,a B767böl se.Hogy kicsi?Amihez nekünk kell,elég nagy.És készült ennél kisebb utántöltő gép is.És az sem seciálisan annak készült tipusbol
Amit én javaslik sokkal egyszerübb.Csak szárnyalatti függeszthető konténereket javaslok.De tőlem lehetnek fixek is.Ahogy egyszerübb.Hogy módositani kell hozzá az üzemanyagrendszert?Igen.És a kolumbiai B767ek,vagy az angol VC10ekét nem kellet?A310ét nem kellett,hogy MRTT lehessen?Najó,azt eleve annak gyártották,de a VC10t nem.Azok kivont utasszállitó géek voltak.Viktorok meg kivont bombázókbol lettek utántöltők
A Victor K2 még méretben se de hűde nagyobb gép volt
A KA-6 Intruder alatti 4 db pótosba 9000 liter keró fér és a saját belső kapacitásával elég jól el van. Fegyverzettel volt ugye a 600 nm bomber. Tehát vígan kirepül akár 200-ra, kicsit köröz, tankol és haza is megy.
Namármost a Gripen az hol visz el ekkora kapacitást? Sehol.