Hirtelen de megvaltozott a velemenyed.A nagy büdös lófaszt!
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Hirtelen de megvaltozott a velemenyed.A nagy büdös lófaszt!
A motorral pont nincs baj azon kívül, hogy kurva gyenge. A váltó, a felfüggesztés meg a fékek viszont nagyon szarok.Ha azt allitod hogy motorikusan szar a btr konstrukcio uzemkepesseg teren. Akkor igen...
Lehet szidni a btrt a pancelzat miatt lehet az ergonomia miatt lehet az allulmuszerezetseg miatt lehet hogy a motorba nincs le tartalek sok minden miatt lehet szidni... De amikor 4-5 eve leallitott csillaghangarba tarolt vasakhoz oda megy az ember kapasbol 10 et kivalaszt berakjak az aksikat es 10-10 a random kivalasztott vasakbol a sajat laban atmegy a telephejre majd ra ket napra a gyakorloterren lenyom 2 napot... Az minden csak nem rossz uzemkepesseg tekintetebe. /es ez az igaz a btr re ezt te is tudod.../ se a fekekkel se a motorral /uzemkepesseg teren/ se az elektronikajaval nincs gond ahogy a valtoval se... Btr nem nagyon volt meg bevontatva nem csak tatan mashol se a gyakterrol /es ezt nem en allitom./ nem a szivem csuvske a btr rengeteg hianyossaga van de az uzemkepesseg pont nem tartouzik a hatranyokhoz... /a motor a valto mind mind olyan elem ami teherautobol szarmazik amik 1000x nagsobb elettartamra lettek tervezve uzemorara mint amit a mi btr jeink a mai napig elertek.../
Akkor mi jó benne?A motorral pont nincs baj azon kívül, hogy kurva gyenge. A váltó, a felfüggesztés meg a fékek viszont nagyon szarok.
A motorral pont nincs baj azon kívül, hogy kurva gyenge. A váltó, a felfüggesztés meg a fékek viszont nagyon szarok.Ha azt allitod hogy motorikusan szar a btr konstrukcio uzemkepesseg teren. Akkor igen...
Lehet szidni a btrt a pancelzat miatt lehet az ergonomia miatt lehet az allulmuszerezetseg miatt lehet hogy a motorba nincs le tartalek sok minden miatt lehet szidni... De amikor 4-5 eve leallitott csillaghangarba tarolt vasakhoz oda megy az ember kapasbol 10 et kivalaszt berakjak az aksikat es 10-10 a random kivalasztott vasakbol a sajat laban atmegy a telephejre majd ra ket napra a gyakorloterren lenyom 2 napot... Az minden csak nem rossz uzemkepesseg tekintetebe. /es ez az igaz a btr re ezt te is tudod.../ se a fekekkel se a motorral /uzemkepesseg teren/ se az elektronikajaval nincs gond ahogy a valtoval se... Btr nem nagyon volt meg bevontatva nem csak tatan mashol se a gyakterrol /es ezt nem en allitom./ nem a szivem csuvske a btr rengeteg hianyossaga van de az uzemkepesseg pont nem tartouzik a hatranyokhoz... /a motor a valto mind mind olyan elem ami teherautobol szarmazik amik 1000x nagsobb elettartamra lettek tervezve uzemorara mint amit a mi btr jeink a mai napig elertek.../
Azt en nem vitatom hogy gyenge a motor /de uzemkepesseg teren nincs gond vele /egyszeruen nincs bennuk annyi km hogy tonkremennyenek nemelyik meg szinte bejaratos.../van amelyikbe nincs 10000 km se./A motorral pont nincs baj azon kívül, hogy kurva gyenge. A váltó, a felfüggesztés meg a fékek viszont nagyon szarok.
SemmiAkkor mi jó benne?
Szedjük ki és tegyük teherautóba ahova való...Azt en nem vitatom hogy gyenge a motor /de uzemkepesseg teren nincs gond vele /egyszeruen nincs bennuk annyi km hogy tonkremennyenek nemelyik meg szinte bejaratos.../
Hirtelen de megvaltozott a velemenyed.
Ha azt allitod hogy motorikusan szar a btr konstrukcio uzemkepesseg teren. Akkor igen...
Lehet szidni a btrt a pancelzat miatt lehet az ergonomia miatt lehet az allulmuszerezetseg miatt lehet hogy a motorba nincs le tartalek sok minden miatt lehet szidni... De amikor 4-5 eve leallitott csillaghangarba tarolt vasakhoz oda megy az ember kapasbol 10 et kivalaszt berakjak az aksikat es 10-10 a random kivalasztott vasakbol a sajat laban atmegy a telephejre majd ra ket napra a gyakorloterren lenyom 2 napot... Az minden csak nem rossz uzemkepesseg tekintetebe. /es ez az igaz a btr re ezt te is tudod.../ se a fekekkel se a motorral /uzemkepesseg teren/ se az elektronikajaval nincs gond ahogy a valtoval se... Btr nem nagyon volt meg bevontatva nem csak tatan mashol se a gyakterrol /es ezt nem en allitom./ nem a szivem csuvske a btr rengeteg hianyossaga van de az uzemkepesseg pont nem tartouzik a hatranyokhoz... /a motor a valto mind mind olyan elem ami teherautobol szarmazik amik 1000x nagsobb elettartamra lettek tervezve uzemorara mint amit a mi btr jeink a mai napig elertek.../
Szedjük ki és tegyük teherautóba ahova való...
Mondjuk sokat érsz a motorral ha minden más meg beszart benne.
A fegyverek üzemideje viszont lejárt eléggé bennük.
Én kigyulladva is...Én életemben 1szer vezettem btrt.
Elindulásnál beesett a kuplungpedál. Szóltam az oktatónak.
Ő nyugodtan mondta, előfordul. Húzzam ki kézzel.
Ja a kettest 2 kézzel kellett betépni a helyére. A váltója egy rakat szar.
Nem csak annak az 1-nek.
Ebben a gépben akkor 10000 km-volt.
Hogy ennél hosszabb távra tervezték . Még jó.
Ja lenyom a gyaktéren 2 napot? Az igen.még jó, hogy be tud jönni saját lábán.
Ja és saját szememmel többször is láttam vontatva btr-t.
Én életemben 1szer vezettem btrt.
Elindulásnál beesett a kuplungpedál. Szóltam az oktatónak.
Ő nyugodtan mondta, előfordul. Húzzam ki kézzel.
Ja a kettest 2 kézzel kellett betépni a helyére. A váltója egy rakat szar.
Nem csak annak az 1-nek.
Ebben a gépben akkor 10000 km-volt.
Hogy ennél hosszabb távra tervezték . Még jó.
Ja lenyom a gyaktéren 2 napot? Az igen.még jó, hogy be tud jönni saját lábán.
Ja és saját szememmel többször is láttam vontatva btr-t.
Eleve ha hozzá akarnak nyúlni (remélem nem akkor a motorcserével kéne kezdeni, hogy bírja az elektronikát. Erősebb motorhoz kéne új váltó meg felfüggesztés is meg új fékrendszer. Lényegében vehetsz egy újat az árából amit elbasznál rá.Igazabol annak se lenne sok ertelme. a btrt mindig is egy gurulo koporsonak tartottam. Soha nem szerettem mindig nyomorogtam benne bal desszant miatt geppuskaval.... A sok vicek vacak ami csak elakadni jo se szerettem ahogy szinte semmit a jarmuvon. Egyedul a fegyverzet amit tartottam valamire mind a 80 ason mind a /a son /de ott is csak a tuzerot./ mert minden mas teren elegtelen...
Azért ennyire nem szar a helyzet.BTR-ből ha a fele bejön saját lábán két nap után az angy szó
Én életemben 1szer vezettem btrt.
Elindulásnál beesett a kuplungpedál. Szóltam az oktatónak.
Ő nyugodtan mondta, előfordul. Húzzam ki kézzel.
Ja a kettest 2 kézzel kellett betépni a helyére. A váltója egy rakat szar.
Nem csak annak az 1-nek.
Ebben a gépben akkor 10000 km-volt.
Hogy ennél hosszabb távra tervezték . Még jó.
Ja lenyom a gyaktéren 2 napot? Az igen.még jó, hogy be tud jönni saját lábán.
Ja és saját szememmel többször is láttam vontatva btr-t.
Igazabol annak se lenne sok ertelme. a btrt mindig is egy gurulo koporsonak tartottam. Soha nem szerettem mindig nyomorogtam benne bal desszant miatt geppuskaval.... A sok vicek vacak ami csak elakadni jo se szerettem ahogy szinte semmit a jarmuvon. Egyedul a fegyverzet amit tartottam valamire mind a 80 ason mind a /a son /de ott is csak a tuzerot./ mert minden mas teren elegtelen...
En nem tudok olyan tervrol hogy hozza akarnanak nyulni /de szerintem kukazni se fogjak szerintem megy tartalekosoknak./legalabbis en meg semmi konkretat nem hallottam a btr ek jovobeni sorsarol./Eleve ha hozzá akarnak nyúlni (remélem nem akkor a motorcserével kéne kezdeni, hogy bírja az elektronikát. Erősebb motorhoz kéne új váltó meg felfüggesztés is meg új fékrendszer. Lényegében vehetsz egy újat az árából amit elbasznál rá.
Nyáron lőtérre menet kigyulladt kettő is.Akkor neked mas a tapasztalatod veluk.
Folyami atkelesen nallunk semmi gond nem volt veluk /uzemkepesseg teren./ a vizzaras mas kerdes de az se volt olyan veszes./
Nem akarom vedeni a btrt mert nem szerettem. De en vontatva meg nem lattam.
Mi lenyomtunk egy egy hetes folyami atkelest gyorbe majd lementunk veluk labon a bakonyba ott lenyomtuk az egy honapot veluk majd vasuton vissza egy se esett ki a sorbol kissebb dolgok voltak de nem kellett hozza logz /kezszemes melo volt csak./
En ebbol tudok kiibdulni meg amit az oregek meseltek...
Mind azt mondta hogy kalap szar de motorikusan semmi gond nincs a vasakkal...
Igen ezert irtam azt hogy csak a tuzero...A
Ha voltál lövészeten /A-sal akkor láthattad, hogy folyton elakad.
Ezt megoldani csak az irányzó gép tetejére való kimászása és álltalában több perces szenvedésével lehetett megoldani.
Így ott a tűzerő is bukik.
Ráadásul már a 2. lövedék is messze a cél fölé csapódik sorozatnál hacsak nem 1 panelházat lőssz.