K
kamm
Guest
Ahhoz hogy megfelelő minőségű lemezt gyártsál ahhoz a jelenlegi nehéz ipari háttér nincs meg hozzá.
Ez nem így működik hogy hasra ütünk oszt vásárolunk technológiát. Bár így menne. Teljes technológia transzfer kellene hozzá. Magyarán új modern kohó,kohók. Hengersorok,Szakemberek és így tovább..... Na az ember talán még akadna is itthon hozzá. De háttér. Most ne a Dunafferből meg az ózdi hengersorból induljunk ki. Szerinted mennyibe fájna ez így?? Kurva sokba. Ráadásul mire beüzemelnéd az is idő.
Olcsóbban és minőségileg egyenletesebben jössz ki ha a piacról megbízható gyártótól vásárolsz megfelelő alapanyagot. (lemezt) És abból gyártasz. Ja az ipar támogatása. Szerinted csak úgy olyan könnyen ki lehet törni a piacra (páncél lemez stb) Ez nem így megy.
De hát minek itt okoskodni amikor vannak itt akik szerint flottul menne minden. Hát fejben lehet is álmodozni.
Airbus Helicopters SAS disagrees with you...
Majdnem . Amit jelenleg hozzá tudunk adni szerintem az a váltó, függesztés, hajtás és a megfelelő minőségű lemezből történő gyártás (összehegesztés il legozás) majd el ne felejtsem az itthoni autóipari beszállítoktól. Amit szerintem vennünk kellene az a torony beleértve a fegyverzetet és elektronikát és persze a lemezt. Különböző aktív és passzív védelem. Ja és motor. De abban is lenne hazai beszállítói háttér hiába külfi lenne. Pl a német osztrák motoroknál biztos hogy van hazai beszállítás. Belegondolva az a 50-70% os hazai hozzáadott gyártási háttér-érték meglenne.
En 50%-nal mar boldog lennek.