Mis
Csaba...mit is írtál most, ami cáfol bármi korábbi állításomat? Azt állítom, h nem egy ördöglakat ezeket előállítani. A gyártott mérettel jössz...oké, de ez megint blődség; igen nem tudunk 12 m széles lemezt gyártani, de minek is?! Itt arról ment a vita, h "hű de high-tech" a páncéllemez gyártás, én meg azt állítom h rohadtúl nem az. Nem osztottam az észt, bár néha lehet, hogy nem ártana...ha mást nem a helyesírást lehet javítaná. Minőségbiztosítási mérnök vagy? Akkor még szerencse, h nem mentünk bele jobban a metalográfiába, tuti megennél reggelireNa akkor fussunk neki!
- Székesfehérvár és Köfém, alu hengermű. Nos itt dolgozom 38 éve, s ebből 25. éve felelek a hőkezelő terület havi 10 000 tonnás mérnöki biztosításáért. Mit akarsz tudni a hengerelt aluminium termékekről???? Az aluminium iparban egy kereskedelmi minőség (közte autóipar is) és a repülőgép ipari gyártás NINCS egy hengerművön belül. Sőt már az öntödei rész sem keveredik. Tehát a Fehérvári részben NEM tudunk beruházás nélkül rep gép iparnak szállítani. Elvileg a tudásunkban meg van hogy mit kell gyártani a repülőgépek készítéséhez, gyakorlatilag meg nincs. Alu páncél lemez minőséget (AlMg5 és AlMg 6-os ötvözeteket már tudtunk gyártani 1985 környékén, de ez meg már nem használatos a jelenlegi harcjármű gyártásban. Ja és bizonyos lemez szélesség felett sem tudunk gyártani.
- A Dunai vasműben a volt szakközepes osztály társam (akivel nem szűnt meg a barátságom) a meleghenger üzem vezetője. Őutána szabadon, Dunaújban ugyan ez a helyzet amit Fehérvárral kapcsolatban írtam.
Értem hogy a fotelből baromi okos vagy, de azt válogasd azért meg hogy kinek akarsz édzt osztani bizonyos témákban.....