Ma lett megbeszélve hogy katonai együttműködésről 7-én mindketten diplomatikusan hallgatnak
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
És gondold el,milyen hosszú képzés kellene,ha a szerelés alapjaitol kéne kezdeni.És ne misztifikáljuk túl a dolgot.Én még Avián tanultam vezetni az MHSZben,Roburt vezettem a Postán,Krazt meg 344es Csepelt(is,meg ami éppen volt) a seregben,10évig nem vezettem lkw-t,és most meg agyonelektronizált kamionokat vezetek,.És a mult héten egy 60éves szaki szerelte.Különben a Leo2 motorját még a 60as években tervezték az MBT70 kisérleti hk-hoz.Az elektronika lett sokkal bonyorultabb.Azt meg nemnagyon szerelik üzemeltetői szinten.Hibakeresővel megkeresik a hibás blokkot,és cserélik.Jah csak az egy jóóó hosszú átképzést jelent modern technikánál, minél modernebb annál hosszabb.
Elég népszerű típud, és a Rheinmetall már eléggé összebútorozott az IVECOval, de azt tudjuk, hogy a BAE által átalakított 400db járművet miért akarták eladni az angolok?Én az LMV-t szeretem tőlük, kicsit bonyolítja, hogy a beszállítóik közt ami a részegységeket gyártja van olyan ami igazi olaszosan dolgozik, ezért tud hullámzó lenni a minősége. Viszont minden variációban van ami nekünk kéne.
Hát a szerelők mégis fél évekre mennek németbe...És gondold el,milyen hosszú képzés kellene,ha a szerelés alapjaitol kéne kezdeni.És ne misztifikáljuk túl a dolgot.Én még Avián tanultam vezetni az MHSZben,Roburt vezettem a Postán,Krazt meg 344es Csepelt(is,meg ami éppen volt) a seregben,10évig nem vezettem lkw-t,és most meg agyonelektronizált kamionokat vezetek,.És a mult héten egy 60éves szaki szerelte.Különben a Leo2 motorját még a 60as években tervezték az MBT70 kisérleti hk-hoz.Az elektronika lett sokkal bonyorultabb.Azt meg nemnagyon szerelik üzemeltetői szinten.Hibakeresővel megkeresik a hibás blokkot,és cserélik.
Nem valami hazaira cserélik?Elég népszerű típud, és a Rheinmetall már eléggé összebútorozott az IVECOval, de azt tudjuk, hogy a BAE által átalakított 400db járművet miért akarták eladni az angolok?
Most olvastam
Erdogan nagyon oda volt a kamuvétónkért és nagyon izgul mi lesz a nagy októberi szocialista forradalom budapesti szeánszán.
Sztem sokan itt szomorúak lesznek, mert jönnek a török vasak.
Én nem, főleg ha mellé belenget vmi hadiipari együttműködést is.
Nem tudom. Ezért kérdezem.Nem valami hazaira cserélik?
érdekes hogy milyen jó színész lenne ez az ember , előbb szépen kivonul a törököknek , aztán ejnye , aztán megint "történelmi lépésnek" nevezi az offenzívát , aztán most megint ejnye benye van , zseniálisNa az vicces lenne Trump legutóbbi Twitter bejegyzése fényében:
"....Kurds may be releasing some to get us involved. Easily recaptured by Turkey or European Nations from where many came, but they should move quickly. Big sanctions on Turkey coming! Do people really think we should go to war with NATO Member Turkey? Never ending wars will end!..."
Jó eséllyel még földimogyorót sem fogunk venni a Törököktől, nemhogy fegyvert.
Mert sereg.Ami gömbölű azt viszik,ami szegletes,guritják.Nekem is anno elvileg minden tipusrol kellett volna 2hetes tipusképzést csinálnom,de csak a Kraz255Bjét csináltam meg 3nap alatt,a tbbit meg csak bepecsételték.Polgári életben meg 2-3órás a tipusképzés.Hát a szerelők mégis fél évekre mennek németbe...
inkább azért mert németek és már nem a vsz időket éljükMert sereg.Ami gömbölű azt viszik,ami szegletes,guritják.Nekem is anno elvileg minden tipusrol kellett volna 2hetes tipusképzést csinálnom,de csak a Kraz255Bjét csináltam meg 3nap alatt,a tbbit meg csak bepecsételték.Polgári életben meg 2-3órás a tipusképzés.
És ha ma már megvettük, aláírtuk a szerződést Bakuban. Még nincs szankció...Na az vicces lenne Trump legutóbbi Twitter bejegyzése fényében:
"....Kurds may be releasing some to get us involved. Easily recaptured by Turkey or European Nations from where many came, but they should move quickly. Big sanctions on Turkey coming! Do people really think we should go to war with NATO Member Turkey? Never ending wars will end!..."
Jó eséllyel még földimogyorót sem fogunk venni a Törököktől, nemhogy fegyvert.
Leginkább, főleg hogy ők szabták meg a típusképzési időket, meg a tananyagot is ők adják...inkább azért mert németek és már nem a vsz időket éljük
Bocs,de Ulmban vettem át az akkor legújabb csúcs IVECOT,mert ott gyártják az IVECO nagykocsikat.Augsburgban a MANt,ami 10. forgalomba kerülő E6class kocsija volt a gyárnak,vadi új technika-kiforratlansága miatt rengeteg baj is volt vele.Most meg Mercivel járok(agyonelektronizált szar)Német kocsik.inkább azért mert németek és már nem a vsz időket éljük
és szerelted vagy vezetted ?Bocs,de Ulmban vettem át az akkor legújabb csúcs IVECOT,mert ott gyártják az IVECO nagykocsikat.Augsburgban a MANt,ami 10. forgalomba kerülő E6class kocsija volt a gyárnak,vadi új technika-kiforratlansága miatt rengeteg baj is volt vele.Most meg Mercivel járok(agyonelektronizált szar)Német kocsik.
Bocs,de Ulmban vettem át az akkor legújabb csúcs IVECOT,mert ott gyártják az IVECO nagykocsikat.Augsburgban a MANt,ami 10. forgalomba kerülő E6class kocsija volt a gyárnak,vadi új technika-kiforratlansága miatt rengeteg baj is volt vele.Most meg Mercivel járok(agyonelektronizált szar)Német kocsik.
Vezetem,ritkaság,hogy szerelem-azért van a szerviz.MANnal rengeteget voltam szervibe,rögtön az első utján a 2.napon kezdve.Belgában körbeállták a szerelők,mert még nem láttak olyat.Szerelői utasitásuk se volt hozzá.De megcsinálták.Polgári életben nem iskolázzák be a kiképzett szerelőt fél évre,mert új tipus jön ki.Megkapja a szakszerviz a központi szerelési útmutatót,max pár órás ismertető helyben-azt lehet dolgozni.És különben javitanak polgári szakműhelyek is németben katonai kocsit is.Tavaly a Mercinél a mellettem lévő állásban éppen egy Dingót szereltek.és szerelted vagy vezetted ?
Képzeld,vezettem Kamazt,meg Kamaz motoros Uralt is.Különben az utóbbi egyáltalán nem volt rossz járgány a maga idelyében
A mergákat mi is márkaszervízbe hordjuk mondjuk.Vezetem,ritkaság,hogy szerelem-azért van a szerviz.MANnal rengeteget voltam szervibe,rögtön az első utján a 2.napon kezdve.Belgában körbeállták a szerelők,mert még nem láttak olyat.Szerelői utasitásuk se volt hozzá.De megcsinálták.Polgári életben nem iskolázzák be a kiképzett szerelőt fél évre,mert új tipus jön ki.Megkapja a szakszerviz a központi szerelési útmutatót,max pár órás ismertető helyben-azt lehet dolgozni.És különben javitanak polgári szakműhelyek is németben katonai kocsit is.Tavaly a Mercinél a mellettem lévő állásban éppen egy Dingót szereltek.
Bocs,de Ulmban vettem át az akkor legújabb csúcs IVECOT,mert ott gyártják az IVECO nagykocsikat.Augsburgban a MANt,ami 10. forgalomba kerülő E6class kocsija volt a gyárnak,vadi új technika-kiforratlansága miatt rengeteg baj is volt vele.Most meg Mercivel járok(agyonelektronizált szar)Német kocsik.
Az Euro6 nem sikerült jól se a mergának,se a mancinak.Volvonak is voltak vele gondjai,de kinőtte.IVECO viszont feljött.10 éve határ szarok voltak,most viszont feltörtek,mint a huszár seggeA mergákat mi is márkaszervízbe hordjuk mondjuk.