An-26 nagyjavításról szkeptikusan.
http://lhsn.hu/oroszok-nagyjavitanak-az-an-26-os-szallitorepulogepeket/
"A Zrínyi 2026 haderőfejlesztési programban hiába szerepel új rámpás szállítórepülőgépek beszerzése, egyelőre konkrét előrelépésről nincs hír, viszont a 406-os lajstromszámú An-26-os üzemideje információink szerint 2020 közepén lejár. A hazai katonai szállítórepülőgépes képesség terén tehát ismét képességvesztés történne, hiszen az elavultnak titulált technikai eszköz üzemidejének kifutásával egy időben, nem történne meg a váltótípus rendszeresítése, így jelen pillanatban az egyetlen ésszerű és költséghatékony lehetőség a meglévő eszközök nagyjavítása, majd tovább üzemeltetése egy új modernebb váltótípus beszerzéséig, rendszerbe állításáig. Úgy tudjuk nem csak a jelenleg működő 406-os An-26-ost nagyjavítanák, hanem plusz egy gépet is, így lehetne biztosítani a honvédség rámpás szállítórepülőgép igényeit.
A tárgyalások szerint a nagyjavítás a moszkvai Orosz Egyesített Repülőgépipari Konzorcium javítóbázisán történne ugyanakkor igen kérdéses a folyamat sikeressége, több okból is, de az első és legfontosabb az, hogy egy ekkora volumenű munka átfutási ideje több, mint ameddig az utolsó An-26-osunk húzza. Még csak az sem lehetséges, hogyha valóban két repülőgép nagyjavítását tervezik, hogy a másik gépet korábban, előzetes átvizsgálást követően átrepüljék az orosz javítóbázisra, hiszen amint azt
nemrégiben megírtuk, egyelőre használhatatlan a kecskeméti repülőtér, és ez jelen pillanatban egy jó darabig így is marad…"