Ez nem mérnökök kérdése, hanem az ipari lehetőség eke..A legjobb mérnökeinek egyébként is lépnek az óperenciáson túlra
Az igazság meg az,hogy a mi iparunk a cseh iparhoz képest is másodrangú,nemethez z képest még lofax és estifeny
Sajnálom,de ez van.Onamitastol még nem leszünk meg meg kepesek fegyvercsovet gyártani.Ahoz nemesacelmu kell és csogyarto gépsor.
Ugyan, hagyjuk mar ezt. A magyar ipart - ami egyebkent a Monarchian belul joval nagyobb volt, mint a cseheke, hiaba hiszik sokan az ellenkezojet - gyakorlatilag modszeresen szetvertek, eloszor Trianonnal, azutan a ruszkik-komcsik, majd a rendszervaltas utan eloszor az Antallek, majd Hornek, utobbiak az agrariummal egyetemben, pedig azt a teeszesites, majd 1956 utan beken hagytak a komcsik es vilagszinvonalu agrarfejleszteseket dolgokat produkaltak. Mindezt a 10-20 evvel korabban romma lott orszagban. Ehhez kepest a csehek, akiknel szinte semmi nem lett szetverve, az "elsorangu" iparuk ott tart, hogy beletort a bicskaja meg abba is, hogy a T72-esek felujitasat megtervezze, a sajat IFV avagty fegyvertorony hekkelesrol mar nem is beszelve.
Az autoiparuk ugyanugy teljesen nemet, mint a magyar.
Naluk a lengyelek is sokkal elorebb jarnak, ok lassan az ezredik legyartott Patrianal jarnak (Rosomak), es az oregecske 2A4-eket sajat maguk upgradelik 2A5 szintre, megha aranyarba is kerul (vegul is otthon marad.)
Az teny, hogy rengetegen eljottek, viszont joval kevesebben kotottunk ki ideat, a tobbseg Europaban maradt, ami - elarulom - azt jelzi, hogy nem zarta ki, hogy hazatelepul 10-20 utan.
Teremts nekik helyzetet, megfelelo, vonzo korulmenyeket es lesz boven, aki hazakoltozik - mondjuk kezdesnek ehhez el kellene engedni a Meszaros Lol-fele rablokommunizmust, halkan megjegyzem.