Mivel már a sokadik hozzászólást kapom. Nem, nem azt írtam, hogy maradjanak napi szolgálatban, csak azt, hogy karban lehet(ett volna) tartani (szerintem nem nagy összeg és nagy feladat lenne az üzemképes állapotban tartás, akár tartalékosokkal is, a fogyasztás meg van, amikor mindegy) és letárolni, hisz ha olyan szituáció lesz jövőben, amiért magát az MH-t is fenntartjuk, akkor igen nagy számban lehet szükség szállító kapacitásra és igen jól jöhet olyan, ami az aszfaltról is le tud menni. Már a 68-as felvidéki bevonulás is megmutatta, hogy a MN eszközállománya sem volt elegendő egy ilyen korlátozott, és alapvetően békés akcióhoz. Ma pedig hiába van több közúti szállítójármű az országban, de egyrészt külföldi tulajdonú, de mindenesetre nem állami, mint anno; másrészt ezek legjelentősebb része csak szilárd útburkolaton tud közlekedni és -szerintem- sokkal kisebb számban és arányban vannak olyan járművek, amik a terepen tudnak közlekedni (ugye a mezőgazdasági szállítás is a régi terepes-platós járművekről a traktor vontatásra és a kamionos szállításra tevődött át). Mindezek mellett igaz, hogy kerültek honvédségi beszerzésre teherautók, de ez valóban elég-e és másik kérdés, hogy mennyi idős is a legidősebb Rába is?