Szóval, ha mondjuk a lehető legrosszabb opcióban a spanyol vasakat nézzük, egyrészt lehet benne ami csak szarabbul néz ki, mint amilyen valójában. A benne levő dolgok jó része, ha nemcsak generál, hanem upgrade is tervben lenne, úgyis megy a kukába, miközben a fémig visszabontják. Ha a vázat rendbe tudják rakni, az jelenthet ezáltal extra költséget. Nekünk kell 32 a 12 mellé tanknak, kb 6 a műszakiaknak, az 38, az 53-ból marad 15 amit lehet flexelni, átrakni a másikba, hogy a repedt/rohadt részre egy jó darab kerüljön, bár olcsóbbnak ezt sem gondolnám mert a szutykot is szét kell szedni hozzá. Persze ezt csak innen mondom, hiszen nem láttam én sem őket, csak a legendát ismerem. Az upgrade költsége úgyis ugyannyi lenne, ha jobb állapotú a4-eseket kell felújítani hozzá, ha nem. Az a költség fix. Itt végülis amin rugózni lehet, hogy 1 m eur a felújítás, vagy 1,5-2(kettőt még így is extrémnek gondolnám).