Nem, de az egyik van és berhelni kell, a másik meg nincs is és berhelni kell és gyengébb annál ami van. Azt nem akarjátok belátni, hogy a t72 azért rossz, mert rajta van az a szar torony a szar elrendezésével meg a szűk terével, meg szar töltőjével. Ha ezt levesszük róla, a váz érték. A maga méretében, teherbírásában, ellenállóképességében olyan holmi, amit hülyeség lenne kidobni. Bármit lehet rá építeni. Én feldobtam egy lehetőséget, nem csak annyival, hogy mit kéne rárakni, hanem, hogy merre kéne pénzért turkálni, hogy a technológia ideköltöztetése is benne lehet a pakliban és akkor megint színvonalas modern dologról beszélünk, amiből tanulhatunk, munkahelyet, fejleszti a hazai ipart és mérnököket és szakembereket. A felvetésemtől még akármi is lehetne, ez csak az amit az én logikám kidobott rá, de ti az egész hetvenkettest olvasztanátok. Nem lenne nehezebb logisztikát találni kiépíteni hozzá, mint a leo 1-et fenntartani a 2 mellett, de erősebb lenne, lehetne.
Ezek a szarok most megvannak nekünk. Azért hoztam fel a Gvozdikát, mert mindenki fájlalja a hiányukat, utólag kellemetlen lenne ezekét is fájlalni. A szovjet technika lecserélésével nem kellene megint elhülyülni és csak azt kirakni aminek nincs ésszerű helye. A 72-est már körbejártam a hetekben, napokban(ez az én szemléletem, értem a tiéteket is mégha egyet nem is értek vele), de vegyük a BTR-t. Ti gondolat nélkül ,kiraknátok szívesen, szőlőbe, kukoricásba, céltárgynak, vagy mehetne vasárban az olvasztóba, pedig ezeket még tudjuk üzemeltetni. Egy kamaz motor van bennük, nem gondolom lehetetlennek az ütemezett cseréjét, ha mondjuk ez a bajotok vele. Persze nem hiszem, hogy ez, hanem a gyengesége a harctérre és emiatt bele sem gondoltok, hogy mit lehetne velük kezdeni.
Én speciel kivágnám a vezetőfülke és a motor közti részen az anyagot ameddig lehet, persze 'befalaznám' a fülke és a motortér adott szakaszát a kivágott anyagból. Kihajigálnék belőle mindent ami harcászati holmi, esetleg ha van rajta köd, az maradhat mert segíthet túlélni, meg egy géppuska anyósülés oldalon akárhogy kivitelezve, ez részletkérdés. Aztán beletennék könnyű keresztmerevítőket a kihasított részbe, szigetelném körben és mehetne egy plató rá. A páncéltest darabjaiból megerősíteném a vezetőfülkét, de üreget létrehozva, hogy segítse a fejnehézség ellen vízben és máris el lehet kezdeni a feleslegessé vált vackokból kialakítani egy terepes, úszóképes, a személyzet védelmére képes logisztikai járműparkot. Ennek úgy vélem megintcsak bőven lenne értelme.