Azt hittem, hogy csak alakulattól, legalábbis nekem így mondták katonaismerőseim, hogy a pitbullra katonák mehetnek. Másrészt egy CV-ben jobban mutat, hogy eleve egy eje, vagy felderítő alakulattól léptél feljebb, mert segít orientálni a KMZ akronímát egy külföldi munkaadó számára, mint nyugati rendszerű, a jobbak közül a legjobbakat kiválogató képzési szisztémát alkalmazó helyi elitalakulatot egy NATO tagállamban, ráadásul a felderítőknek még van néhány speciális képzésük is (búvár, stb.) ami szintén hasznos lehet később, akár civil pályán is. Az sem árt, ha e-mellé beújítasz némi nyelvtudást és nem az alap angolra gondolok, hanem olyan a szakmában és működési területen fontos nyelvekre, mint az arab (Közel és Közép-Kelet) vagy orosz (Kelet-Európa, Közel-Kelet) vagy kínai (Afrika).
Ha ezt az irányt nem számítom, akkor talán az EOD jelenthet még tisztességes megélhetést a seregben. Azon kívül meg a pilóták, de ott is az számít, hogy otthagyd a sereget egy idő után. Tehát, az csak afféle előképzés legyen az igazi célod felé félúton, ami a kereskedelmi repülést jelenti. Persze ezek a lehetőségek csak abban az esetben működnek, ha valaki alkalmas, mert akkor van lehetősége a seregre lehetőségként tekinteni a több pénz felé vezető úton, amit a sereg nem tud biztosítani. Szal végső soron a fanatikusokon kívül nem hiszem, hogy bárkit meg tudna fogni a magyar honvédség azok közül, akikre szüksége lenne.