K
kamm
Guest
Ezt is kitargyaltuk mar parszor.Ezt max úgy tudom elképzelni, ahogy pöcshuszár írta.
Ha van valami kész alap.
Ha nincs akkor főleg a hibrid hajtásláncot egy fel sem állt tervezőbrigád(magyarok) 2 év alatt nem hoz össze.
A hibrid hajtas nagyjabol keszen lehet: tavaly telen a Mercedes osszeallt a Volvoval kulcsrakesz fuel cell teherautorendszereket gyartani, majd jott a hir, hogy valami RM-os kulcstechnologiat (a hidrogenhez) vettek meg, majd februarban bejelentettek, hogy az egesz teherautogyartasat atallitja erre a fuel cell temara es kulon cegbe vittek ki a haszongepjarmu-gyartast.
Ez nekem elegge ugy tunik, hogy nagyjabol keszen van a hajtas, gondolom, kozben a RM a diesel-fuel cell hibriden dolgozott es dolgozik (ha a Merci es a Volvo beinditja a tomeggyartast jovore, akkor a fuel cell hajtast mar csak tesztelik.)
Max ha annyi a terv, hogy parkolnak bele egy 100kw-os aksicsaomagot, amivel tud majd x km-t megtenni nagyjából hangtalanul, minimál hőképpel.
És már kész járművekból veszik át a többi részt.
Dehogyis. Egeszen biztosan a fenti fuel cell-diesel hibridrol van szo, csak nem beszel rola a RM, amig nem tudjak bemutatni. Ha megfugyeled, Marothek is nagyon osszezart szajjal beszelnek rola, semmi reszlet, csak "forradalmian uj hibrid hajtas" es hasonlok - egy az egyben olyasmi, amit az elso diesel-fuel cell hibridrol mondanal.