ahol lehetne gyártani az Albatrosok különböző, esetlegesen felturbózott típusait
De mi a péknek?
Még a végén megdobnának egy GlobalEye Airborne Early Warning & Control (AEW&C) géppel is.
Egyetlen géppel tudod, hogy mire megyünk?
Tönkre.
Szerintem kettőt sem lehetne néhány hétnél tovább hajtani folyamatosan. Ahhoz, hogy ne legyen rés, napi 12 órát kellene őrjáratozzanak, ami meglenne legalább napi 13 óra üzemidő. De gyanítom, hogy nem egyhuzamban nyomnák le a 12 órát, hanem mondjuk 6-8 órás váltásokban. Gépenként napi 3-4 bevetés. Egy személyzet napi egy bevetést repül, de kell minimum egy garnitúra tartalékszemélyzet. Franc tudja, hogy meddig bírnák azt, hogy minden nap mennek. Talán úgy lehetne forgatni, hogy az adott napon az adja a tartalékot, aki az előzőn az utolsó bevetést repülte. És így is ki lenne centizve.
És akkor még nem beszéltünk a műszakiakról. Azokat a gépeket valahogy el is kell engedni. Amíg csak üzemeltetés van, meg line maintanence, addig nincs nagy gond, kivéve, ha valami soron kívül szarja össze magát.
Nem ismerem a SAAB típusait, de gondolom azért 200 óra után már meg kell ezt-azt nézni, 400-nál meg pláne. Mondjuk a 400 órát napi 13 óra üzemidővel számolva 30 nap míg eléri. Ennyi idő alatt azért lehet, hogy illene AWACS-al légifölényt kivívni, de tuti, hogy ezt ilyen megfeszítetten nem lehetne húzni ennyi ideig.
(40-45 uj E konkretan infarktust okozna a romanoknak. )
Meg az ország 3/4-e...