....Nyírtelek mellett Budapestet és környékét is bekapcsolnák az elektronikai-, szenzor-, és radargyártásba....!Ezek nem az Elm-2084 Ms kiegészítései lesznek?Mert nagyon gyanus!
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Hát a 390 kw az nagyon nem 440 LE! Kicsit elírtákKözbeszerzési értesítőből...
Részvételi felhívás
Adásvételi szerződés üzemanyag töltőgépkocsik beszerzése, kezelői és karbantartói típusképzés tárgyban, három részben, az alábbiak szerint:
1. rész: 5,3 m3-es repülőbenzin töltő gépjármű
UN 1203 benzin szállítására
Tartálytest farszekrénnyel: bruttó űrtartalom: min. 5 300 liter, nettó űrtartalom az alsótöltéssel megengedett betölthető mennyiség: min. 4300 liter
2 db szivattyús mérőrendszer teletömlős rendszerhez: 2 db hidraulikusan meghajtott szárnylapátos termékszivattyú, útváltó szeleppel és pneumatikus vezérlésű túlfolyószeleppel
Eladó köteles magyar nyelven a (10-10 fő) kijelölt vezető/kezelő és javító-karbantartó állomány részére elméleti és gyakorlati oktatást tartani.
2. rész: 37 m3-es üzemanyag szállító szerelvény
Benzin, gázolaj és könnyű fűtőolaj szállítására nem alkalmas
Tartálytest - önhordó: bruttó űrtartalom: 37 000 liter
Szivattyú: Hidraulikusan meghajtott, önfelszívó szivattyú.
Eladó köteles magyar nyelven a (10-10 fő) kijelölt vezető/kezelő és javító-karbantartó állomány részére elméleti és gyakorlati oktatást tartani.
3. rész: 10 m3-es 3 tengelyes üzemanyag töltő gépjármű
Hajtásképlet: 6x6, Szabad magasság a futómű / osztómű alatt (mm): 340/415
Gázlómélység előkészítéssel [mm]: minimum 1 200 mm
Motor: dízelüzemű EURO 6 környezetvédelmi besorolású, kikapcsolható AdBlue érzékelővel
Motor maximális teljesítménye: Pmax≥ 390 kW (440 LE)
A felépítmény: Legyen alkalmas gázolaj (MSZ EN 590) és az ASTM D 1655-17 szabványnak megfelelő, JET-A-1 típusú repülőpetróleum folyamatos tárolására, kiszolgálására. A szűréssel, kitárolással és kiszolgálással kapcsolatos követelményeknek a teljesítéskor kizárólag a gázolaj vonatkozásában kell megfelelniük,
A részletes műszaki leírást és követelményrendszert a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
Részvételi kérelmek benyújtásának határideje: 16/08/2021
"A DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. (DIGI) egy távközlési és médiaszolgáltató vállalat. A cég tulajdonosa a romániai RCS&RDS konzorcium, mely a holland bejegyzésű Digi Communications N.V. leányvállalata. A cégcsoport többségi tulajdonosa Teszári Zoltán romániai magyar vállalkozó."Lehet attól ez még 100% román banda, román gépekkel és autókkal. Egyik sem tud egy szót sem magyarul.
Majd októbertől lehet szabolcsiakkal ásatják a gödröt meg betonoztatnak, addig megy a digi előfizetők pénze HIMARSra.
Nem csak azt, a 14 eves orditozik mar csak enyhen hitlerjugendes-marcipanos hab a tortan (stilusosan marzipanische kirschtorte )...
Hogy kerul a loterre egy 8 eves gyerek? Elmeroggyant az egesz sztori.
Ha a keltákra gondolsz, nemigen haltak ki még Európából (skótok, walesiek, írek, vallonok, stb.).Identitásválsagban szenvedők képesek bármilyen vélt vagy valós nagy avgy kevésbé nagy múltú (de mindenkép gyakorlatilag kihalt, tehát a történelem próbáját ki nem alló) néppel rokonítani minket!
Tudom.Ha a keltákra gondolsz, nemigen haltak ki még Európából (skótok, walesiek, írek, vallonok, stb.).
Látom már régi a történet, de ha ennyire elkezdjük hasogatni egymás szőre szálát, akkor a „belső égésű röpcsik”-be minden beleszámít a seregnél, mert a repülőkön alkalmazott gázturbinák is belső égésű hőerőgépek. A dugattyús motorost persze motorpróbázzák még civilben is.Belső égésű röpcsik "motorosak" és nem hajtóművezzük őket hanem motorozzuk! Pl: Zlin,Jak-52,Mi-4 stb...
Ez azért érdekes, mert ugye ELVILEG már nincs Rába H.Közbeszerzési értesítőből...
Részvételi felhívás
Adásvételi szerződés üzemanyag töltőgépkocsik beszerzése, kezelői és karbantartói típusképzés tárgyban, három részben, az alábbiak szerint:
1. rész: 5,3 m3-es repülőbenzin töltő gépjármű
UN 1203 benzin szállítására
Tartálytest farszekrénnyel: bruttó űrtartalom: min. 5 300 liter, nettó űrtartalom az alsótöltéssel megengedett betölthető mennyiség: min. 4300 liter
2 db szivattyús mérőrendszer teletömlős rendszerhez: 2 db hidraulikusan meghajtott szárnylapátos termékszivattyú, útváltó szeleppel és pneumatikus vezérlésű túlfolyószeleppel
Eladó köteles magyar nyelven a (10-10 fő) kijelölt vezető/kezelő és javító-karbantartó állomány részére elméleti és gyakorlati oktatást tartani.
2. rész: 37 m3-es üzemanyag szállító szerelvény
Benzin, gázolaj és könnyű fűtőolaj szállítására nem alkalmas
Tartálytest - önhordó: bruttó űrtartalom: 37 000 liter
Szivattyú: Hidraulikusan meghajtott, önfelszívó szivattyú.
Eladó köteles magyar nyelven a (10-10 fő) kijelölt vezető/kezelő és javító-karbantartó állomány részére elméleti és gyakorlati oktatást tartani.
3. rész: 10 m3-es 3 tengelyes üzemanyag töltő gépjármű
Hajtásképlet: 6x6, Szabad magasság a futómű / osztómű alatt (mm): 340/415
Gázlómélység előkészítéssel [mm]: minimum 1 200 mm
Motor: dízelüzemű EURO 6 környezetvédelmi besorolású, kikapcsolható AdBlue érzékelővel
Motor maximális teljesítménye: Pmax≥ 390 kW (440 LE)
A felépítmény: Legyen alkalmas gázolaj (MSZ EN 590) és az ASTM D 1655-17 szabványnak megfelelő, JET-A-1 típusú repülőpetróleum folyamatos tárolására, kiszolgálására. A szűréssel, kitárolással és kiszolgálással kapcsolatos követelményeknek a teljesítéskor kizárólag a gázolaj vonatkozásában kell megfelelniük,
A részletes műszaki leírást és követelményrendszert a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
Részvételi kérelmek benyújtásának határideje: 16/08/2021
Köszönöm az egyetértést. Nekem az nem tetszett, mikor azt írta, hogy "motorozzák a repülőgépeket". Elég sokáig szolgáltam repülőtéren, ahol "hajtóműveztek", és nem "motoroztak".Látom már régi a történet, de ha ennyire elkezdjük hasogatni egymás szőre szálát, akkor a „belső égésű röpcsik”-be minden beleszámít a seregnél, mert a repülőkön alkalmazott gázturbinák is belső égésű hőerőgépek. A dugattyús motorost persze motorpróbázzák még civilben is.
A légvédelmisnek annyiban igaza van, hogy a „rakétamotor” tényleg idegen a magyar nyelvtől és műszakilag sem igazán helyes kifejezés.
Köszönöm az egyetértést. Nekem az nem tetszett, mikor azt írta, hogy "motorozzák a repülőgépeket". Elég sokáig szolgáltam repülőtéren, ahol "hajtóműveztek", és nem "motoroztak".
De van helyette MAN HX3Ez azért érdekes, mert ugye ELVILEG már nincs Rába H.
Amit sürgősen a Rábában kellene gyártani...!De van helyette MAN HX3
Na attól mentsen meg minket Istenünk!Amit sürgősen a Rábában kellene gyártani...!
Ámen!Na attól mentsen meg minket Istenünk!
Na attól mentsen meg minket Istenünk!
Milyen válogatósok vagytok...! Akkor az RM-el közösen egy vadi új csillivilli gyárban,ami akár lehetve a Kaposvári is pl. ! Így már jó?
Az a cég selejtet termelt százszámra 3x-os áron az elmúlt 20 évben.... Francnak se hiányoznak a Currus Rt-vel egyetemben....Milyen válogatósok vagytok...!
Tökéletes.Annyival egészíteném ki,hogy én nem tanultam rakétamotor kifejezést,vagy rakéta meghajtású hajtóműnek,vagy környező levegőt nem használó hajtóműnek neveztük és így tanították.Látom már régi a történet, de ha ennyire elkezdjük hasogatni egymás szőre szálát, akkor a „belső égésű röpcsik”-be minden beleszámít a seregnél, mert a repülőkön alkalmazott gázturbinák is belső égésű hőerőgépek. A dugattyús motorost persze motorpróbázzák még civilben is.
A légvédelmisnek annyiban igaza van, hogy a „rakétamotor” tényleg idegen a magyar nyelvtől és műszakilag sem igazán helyes kifejezés.
Az a cég selejtet termelt százszámra 3x-os áron az elmúlt 20 évben.... Francnak se hiányoznak a Currus Rt-vel egyetemben....
Elég baj, hogy a Kaposvári gyártásban a BM Heros-t emlegetik....