Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Mondjuk az opcio lehet am nekik, hogy marad a legteruk a magyar Gripenek felugyelete alatt, de nemikepp jobban belecsippentenek a ktgekbe es akar lehet par pilotajuk is rajtuk...Pont akartam kérdezni, hogy tegnap Benkő Papa is elment a közös kormányülésre vagy nem. Hat vagy de.
A Lynxen kívül, mit tudunk a sziovének nyakára sózni??
Cserében remélem a közös tengeri flottáról is tárgyalunk!
A kikötőjüket anno már kinéztük!
Mondjuk az opcio lehet am nekik, hogy marad a legteruk a magyar Gripenek felugyelete alatt, de nemikepp jobban belecsippentenek a ktgekbe es akar lehet par pilotajuk is rajtuk...
Viszont, ha jól emlékszem, szlovén gyártású sisaknak, ruhának, cipőnek nagyon örülnének...Ne tévesszen meg senkit az, hogy politikailag nagyon jó a két ország között a kapcsolat, de katonai szempontból Krisss és Dudi nem lenne kisegítve század szinten sem, ha valamelyikük kapna erősítésként egy dd-t Szlovéniából.
A egész Koperi kikoto csak egy kis lyuk, ahová már kb. semmi nem fér. csak arra szolgál, hogy a slovénoknak legyen valami hozzáférésuk a tengerhez:Pont akartam kérdezni, hogy tegnap Benkő Papa is elment a közös kormányülésre vagy nem. Hat vagy de.
A Lynxen kívül, mit tudunk a sziovének nyakára sózni??
Cserében remélem a közös tengeri flottáról is tárgyalunk!
A kikötőjüket anno már kinéztük!
Mit nem adnánk egy ilyen ‘kis’ lukért!A egész Koperi kikoto csak egy kis lyuk, ahová már kb. semmi nem fér. csak arra szolgál, hogy a slovénoknak legyen valami hozzáférésuk a tengerhez:
Viszont, ha jól emlékszem, szlovén gyártású sisaknak, ruhának, cipőnek nagyon örülnének...
Nem hallgattam meg, nem akarom vesztegetni az időm.Mondott érdemit?
Olykor "vicces" és alibista megoldások születnek, ha meg akar valaki felelni bizonyos nemzetközi jogi/gazdasági/és nem mellesleg politikai követelményeknek,...várjátok csak ki a végét...A egész Koperi kikoto csak egy kis lyuk, ahová már kb. semmi nem fér. csak arra szolgál, hogy a slovénoknak legyen valami hozzáférésuk a tengerhez:
Hat, meg mindig sokszorosa annak, ami nekunk maradt (es akkor azt a landlocked teruletet csehul beszelo magyarokkal tele nem is emlitem. )A egész Koperi kikoto csak egy kis lyuk, ahová már kb. semmi nem fér. csak arra szolgál, hogy a slovénoknak legyen valami hozzáférésuk a tengerhez:
Azon a kis lukon keresztül megy a Magyar export jelentős része. Koperben bonyolítják a magyar tengeri hajós áruforgalom 55 százalékát, csak 2019-ben 160 ezer konténert bocsátottunk vízre 2 millió tonnányi áruval. Bár ez alig tizede a szlovén kikötő forgalmának, de így is a magyarországi kereskedelem a második legnagyobb a terminálnál. Nem véletlenül téma a bővités meg az új vasúti vonal megépitése Koper-Davica között.A egész Koperi kikoto csak egy kis lyuk, ahová már kb. semmi nem fér. csak arra szolgál, hogy a slovénoknak legyen valami hozzáférésuk a tengerhez:
Mindjuk ennek az is az oka, hogy olcsobbak, mint a horvatok, ha jol emlékszem, nem?Azon a kis lukon keresztül megy a Magyar export jelentős része. Koperben bonyolítják a magyar tengeri hajós áruforgalom 55 százalékát, csak 2019-ben 160 ezer konténert bocsátottunk vízre 2 millió tonnányi áruval. Bár ez alig tizede a szlovén kikötő forgalmának, de így is a magyarországi kereskedelem a második legnagyobb a terminálnál. Nem véletlenül téma a bővités meg az új vasúti vonal megépitése Koper-Davica között.
Elkezdődött a koperi kikötő bővítése
A Luka Koper megkezdte a kikötői I. móló déli részének bővítési munkálatait.iho.huDivaca-Koper Railway Line Track Doubling, Slovenia
Divaca-Koper Railway Line Track Doubling project includes construction of a second track along the Divača-Koper railway line in Slovenia.www.railway-technology.com
Tekintve, hogy soha nem leteztek meg mint ország Csehszlovákia előtt, elég nehéz lett volna a csehekkel izmozniuk azon, mi jár nekik, kb annyit mondtak volna nekik, hogy "oruljetek annak a lopott foldnek, amit most valahogyan megtarthattok"...Szlovákia melyik kikötőt használja tengeri exprtra? Vagy ti nem terveztek ázsiába, afrikába exportálni? Elég nagy hiba volt, hogy hagytátok a Hamburgi kikötőket a Cseheknél mikor szétváltatok he engem kérdezel. A háromból egyet meg kellett volna fognotok...
Csehország felújítja három, húsz éve nem használt hamburgi kikötőjét
1929-ben ítéltek Csehszlovákiának hamburgi kikötőket, Csehország ebből hármat használhat, de húsz éve hozzájuk sem nyúltak.hvg.hu
Ők is vasúton viszik Hamburgig aztán onnan tovább a világ minden részére.
Továbbra is a hamburgi a legfontosabb kikötő a cseheknek
Jelenleg hetente körülbelül száz konténervonat közlekedik a csehországi, szlovákiai konténerterminálok és a hamburgi kikötő között.iho.hu
És a csehek maguk mire mentek vele ezidáig? A néhai csehszlovák kereskedelmi flotta széteset és a mai nagy hájók már nem igazán jutnának ahoz a kikotohoz. Nem beszélve, hogy nemsokára lejár az egyezmény, ami csak 100 éve volt kotve. Ezután a cseheknek is ugyan olyan szerzodést fog kelleni kotniuk, mint a magyar.Azon a kis lukon keresztül megy a Magyar export jelentős része. Koperben bonyolítják a magyar tengeri hajós áruforgalom 55 százalékát, csak 2019-ben 160 ezer konténert bocsátottunk vízre 2 millió tonnányi áruval. Bár ez alig tizede a szlovén kikötő forgalmának, de így is a magyarországi kereskedelem a második legnagyobb a terminálnál. Nem véletlenül téma a bővités meg az új vasúti vonal megépitése Koper-Davica között.
Elkezdődött a koperi kikötő bővítése
A Luka Koper megkezdte a kikötői I. móló déli részének bővítési munkálatait.iho.huDivaca-Koper Railway Line Track Doubling, Slovenia
Divaca-Koper Railway Line Track Doubling project includes construction of a second track along the Divača-Koper railway line in Slovenia.www.railway-technology.com
Szlovákia melyik kikötőt használja tengeri exprtra? Vagy ti nem terveztek ázsiába, afrikába exportálni? Elég nagy hiba volt, hogy hagytátok a Hamburgi kikötőket a Cseheknél mikor szétváltatok he engem kérdezel. A háromból egyet meg kellett volna fognotok...
Csehország felújítja három, húsz éve nem használt hamburgi kikötőjét
1929-ben ítéltek Csehszlovákiának hamburgi kikötőket, Csehország ebből hármat használhat, de húsz éve hozzájuk sem nyúltak.hvg.hu
Ők is vasúton viszik Hamburgig aztán onnan tovább a világ minden részére.
Továbbra is a hamburgi a legfontosabb kikötő a cseheknek
Jelenleg hetente körülbelül száz konténervonat közlekedik a csehországi, szlovákiai konténerterminálok és a hamburgi kikötő között.iho.hu
amilyen áraik vannak szerintem esélytelen.UF PRO | Tactical Gear for Professionals
Browse and gear up with top tier combat uniforms, rain protection, thermal insulation gear and everyday carry tactical gear. Find out more.ufpro.com
Volt szerencsém sok termékükhöz. Nagyon jó minőségűek minden tekintetben.
Van olyan magyar szolgálat, aminél ezt rendszeresítették.
2003-ban irták, hogy 2012-ben már kitermelés lesz. Khm...2021-et irunk...Ja, és Szlovákiának van még 12-ezer négyzetkilométers tengerfeneke: https://svet.sme.sk/c/1047169/slovenska-vlada-kupila-morske-dno.html
Hát az áraik az utóbbi pár évben mentek fel ennyire mert nemzetközileg is befutottak elég jól és jelenleg a clawgear meg crye mellett ők az egyik legjobb prémiumkategóriás katonai ruházatot gyártó cég.amilyen áraik vannak szerintem esélytelen.
És a csehek maguk mire mentek vele ezidáig? A néhai csehszlovák kereskedelmi flotta széteset és a mai nagy hájók már nem igazán jutnának ahoz a kikotohoz. Nem beszélve, hogy nemsokára lejár az egyezmény, ami csak 100 éve volt kotve. Ezután a cseheknek is ugyan olyan szerzodést fog kelleni kotniuk, mint a magyar.
Szlovákiána megmaradt a Dunához való hozzáférés, abból azért sokkal tobb volt kihozva, mint a tengeri kikotóbol.
...
Ja, és Szlovákiának van még 12-ezer négyzetkilométers tengerfeneke: https://svet.sme.sk/c/1047169/slovenska-vlada-kupila-morske-dno.html
Egy időben gondolkodott rajta a tek is. 3 éve olyan 1,3 millió/fő volt egy szett.amilyen áraik vannak szerintem esélytelen.
Exportáljunk nekik egy szállítmány rohambilit meg szimatszatyort a ruháért cserébe! Tuti biznisz!Hát az áraik az utóbbi pár évben mentek fel ennyire mert nemzetközileg is befutottak elég jól és jelenleg a clawgear meg crye mellett ők az egyik legjobb prémiumkategóriás katonai ruházatot gyártó cég.
Évtizedeken át csak fuvet kaszáltak ott. Csak mostanában nyitódot a lehetoség a nagy óceánjáró hajók kikotésehez: https://refresher.sk/47713-Cesko-zi...u-do-noveho-pristavu-prichadzat-aj-velke-lodeAzt hiszem nem igazán vagy képben. A Csehek Hamburgba évente félmillió kénténert visznek.
Továbbra is a hamburgi a legfontosabb kikötő a cseheknek
Jelenleg hetente körülbelül száz konténervonat közlekedik a csehországi, szlovákiai konténerterminálok és a hamburgi kikötő között.iho.hu
Minek kéne erre tengeri flotta? Ott vannak a szállítmányozó cégek. Alapvetően nem érted azt, hogy miért stratégia kérdés ha van egy saját kikötőd azt hiszem. Pedig a mai globalizált világban a legfontosabb az infrastruktúra.. Csővezetékek, utak, vasút vonala, kikötők, 4G hálózat minden erről szól. Nem mindegy hogy a tied bagy fiszetsz a használatért, ez meghatározza a versenyképességed. Nosza próbáljátok vinni a Dunán de folyami hajózás igazándiből csak ömlesztett áruknál éri meg. Ahogy nézem igazándiból ti is mindent Hamburgba visztek pont a Cseheken keresztül:
Hamburg most important port for Czech Republic
The Czech Republic is located in the middle of Europe and is one of the fast-expanding growth markets, following the enlargement of the EU. Due to its short distance to the Czech Republic,…www.freshplaza.com
Gondlom szépen keresnek rajtatok.