Csakis a párhuzamos univerzumok lehetnek a megoldások!
Szeretném jelezni, hogy ABBAN a bizonyos párhuzamos valóságban nálam is szokott otthon lenni gépkarabély. Közvetlenül a kutya mellett tartom. Szóval amikor megfenyegetik a kutyámat, azonnal 2 rövid sorozattal tudok válaszolni.
Sajnos EBBEN az univerzumban viszont ha bekiabál a rendőrség, akkor maximum hülyén nézek magam elé, hogy melyik haverom sz0pat. És nem az az első dolgom, hogy csőre rántom a nem létező AK-mat. Hja és még kutyám sincsen...
Szóval elég hitelesen tudnám magam összef0sni, ha kopogna pár felfegyverzett NNI-s.
Jajj. Na jó, utoljára:
Az NNI-sek saját elmondásuk szerint azért mentek ki, mert illegálisan tartott fegyvert kerestek. Ezt az akciót képesek voltak úgy végrehajtani, hogy hárman bemásztak a hátsó kertbe, aztán fenn is akadtak a kutyán, és nekiláttak keménykedni, hogy lelövik. Valahogy a később lelőtt rendőr bejutott a hátsó ajtón, akkor találta magát szembe Győrkössel. Az ajtó környékén álló rendőrnő összeszarta magát, célzás nélkül kitárazott. Lelőtte a társát, meg lőtte Győrköst, aki ez után engedett el egy hármas sorozatot, amúgy másik irányba.
A két állva maradt NNI-s meg kimenekült, hátrahagyva az akkor még elő társukat.
Ja, hogy a hivatalos változat nem ez? Hát kérlek, a rendőr az olyan, hogy hazudik.
Ha valóban tudták, hogy az öreg fegyvert rejteget, akkor a TEK-nek kellett volna kimennie, nem hárman vigéckedni. Ha viszont a fegyveres dolgot utólag hazudták, akkor mi a péket kerestek ott?
Pálvölgyi fegyvere az oldalán volt, amikor a lövés érte, nem vette elő. Az AK-ból kilőtt három skullón nem volt DNS. Az idegösszeomlást kapott rendőrnő maroklőfegyverrel tüzelt, és egyel kevesebb lövedéket találtak meg, mint amennyit kilőtt. Az "akció végén" azt hajtogatta, hogy megöltem (lelőttem?). A lelőtt rendőr még kb. fél óráig élt. Mit gondolsz, mi marad abból, akit közvetlen közelről AK-val fejbe lőnek? Felvétel állítólag nincs az akcióról. Az meg hogy lehet? Sokkal kisebb esetekben is van felvétel. Az utólagos színi előadás közben cserélegtni kellett a szakértőket, mert visszaadták az ügyet. Vajon miért?
Győrkös illegálisan fegyvert tartott? Igen.
Rendőrgyilkos? Valószínűleg nem, hanem baráti tűz volt, mert ezek ennyit tudnak. Mentálisan nem értek fel Aprajafalva nyugdíjba vonult obersturmbannführerénél.
És nem ez volt az első ilyen eset. A sosem létezett Magyarok Nyilai elleni nyomozás közben is ment a keménykedés, hogy lelövik a kutyákat, meg falhozverik a csecsemőt. Szintén NNI.
Ja, és el ne felejtsem. Volt egy
Terrorizmus és
Extrémizmus Elleni Osztály az NNI-ben. Megszűnt, miután a TEK elvitte az egész osztályt. Vizoviczki László zsebében voltak mind. Nem véletlenül keményített be annak idején a kormány a rendőrök másodállásával kapcsolatban, mert a Hajógyárin zsaruk szekuztak, így egészen jól lehetett drogot teríteni. Beszélgess pár emberrel, aki annak idején mondjuk a Coronitába járt.
Hogy ki a szélsőséges, és a társadalomra veszélyes? Hááát...
Minden titkos!
Egyetlen darabbal semmire sem mész.
Ez konkretan epuletes hulyeseg.
Nem tudom, hany gepet terveznek ezekbol venni es milyen konfigban, de $10-15M kozotti arban ezekbol 6-8 gepbol sem jonne ki egyetlen Gripen E sem.
De első sorban nem is új vadászokra van szükségünk. Mondjuk nem is Albatroszokra.
Számolgasd, hogy mennyi repült óra jön ki a meglévő gépeken.
Szükséged van 3 század Gripenre.
Na, ennyit arról, hogy ki él párhuzamos univerzumban. A meglévőkre sincs elég műszaki.
Jaja, aztán meg jön a pingvinezés, ha földön dekkoló kiképzett pilótáid meg mennek majd a légitársaságokhoz Airbus-t repülni.
Ha jól emlékszem Majerik nyilatkozta annak idején, hogy neki pl. gyakorlatilag elölről kellett kezdenie a kinti tanfolyamot, mert sajnos nem volt üresedő hely a Gripen beosztásba. Mire meg lett, addigra meg már kifutott az időből.
Gondolj bele, ha fenn tudsz tartani egy kiképző századot, akkor onnan azonnal van tapasztalt, felkészült alapanyagod, ha éppen meggondolja magát ez egyik kiképzett Gripen pilótád. Arról nem is beszélve, hogy a kiképző században már elválik, hogy ki az akit érdemes küldeni kiképzésre. És nem odakint derül ki, hogy akkor az aktuálisan kiküldött 4-5 emberből 0 Gripen-alkalmas ember lesz, vagy mondjuk jobb eresztésből 4.
1 embert kell pótolni. A maradék 4-gyel mit csinálsz?
És hidd el, egy 40-50M-ós Master fenntartása sem az NG szinvonalán lesz!
Még mindig a párhuzamos univerzum.
Azért nem jutott Gripenre, mert a rendszerben nem volt plusz idő. A gépekben lett volna, de ha nincs, aki felkészítse...
Viszont nagyon szükség lenne egy állami repülőgép karbantartó központra, mert hamarosan lesz az államnak kb. 100 repülőgépe...
45 Airbus helikotere (2 Mókus+20 H145M+16H225M+7EC135), 3 Airbus repülőgépe (2 A319, 1 A330), 2 Falcon repülőgépe, 2 Embraer KC390-ese, 14 SAAB Gripen C/D-je és 6-8-12 Aero L-39NG-je, 13 MD helikoptere a rendőrségnek, 8 Zlin.
Ebből jelenleg talán az A319-est tudja az állami kézben lévő ACE javítani, karbantartani. Az összes többi külsős cég. Az Aero-nak valószínűleg egyszerűbb a szükséges papírokat megszerezni a katonai gépek karbantartására, mint egy polgári repüléssel foglalkozó cégnek. Az összes többit meg valakinek el kell majd végezni. Főleg a sok helikoptert.
Szerintem nem egyre.
A szállítókat az ACE-ra bíznám. Ha jól tévedek a V-2500-at ismerniük kell amúgy is. Egy nagyobb hangárral, amibe már A-330 méretű gép befér, meg kb. most végeznek.
A két mókusra volt valami kis maszek Kft. eddig. Na most vagy arra önteném rá az összeset, aztán vagy elbírják, vagy nem, vagy esetleg a gyulai gyárhoz csatolnám hozzá, hiszen az alkatrészek előállítása mellett szerintem elsőrangú tapasztalatszerzési lehetőség lenne a használat közbeni alkatrészekkel történő találkozás. Bár a román határ meg zavaróan közel van.
A Zlinekre meg a Gripenekre megint mást keresnék, illetve csak a Zlinekre. De azt meg simán rábíznám megint csak valami kisebb karbantartó cégre. Bárkinek jól jön egy ilyen megrendelés, de a honvédségnél ekkora flottára meg nem hiszem, hogy megérné.
Ja, és amúgy ezekhez mind-mind másik szakszó kellene a civil életben, mivel totál más gépet szolgálsz ki. A PART-nál négy kategória van, mindegyiknél követelmény, hogy az utolsó két évedben legalább fél évig folyamatosan, igazolhatóan egy kategóriában. Na most vagy nem gyűjtöd be az összeset, vagy külön személyzetet tartasz fenn, vagy lehet állandóan sakkozni, vagy szarsz az EASA-ra.
Végezetül pedig lehet, hogy az MD-ket nem is ugyan oda vinném, mint az Eurocoptereket. Teljesen más logisztikai lánc, más filozófia is. Ki kell számolni, hogy mi éri meg jobban, vagy mi a fő szempont. Mondjuk akár le is lehetne szép lassan cserélni azokat is.