Persze ez egy magyar HTKA fórumban nyilvánvalóan blődségnek tűnik, de azért vegyük hozzá, hogy ez egy - jelenleg még - szűk szegmens.
Mert ez eredetileg nem normál "rajkocsinak" készül, hanem légideszant/légiszállítású csapatok alap logisztikai járművének.
És amellett, hogy tényleg úgy néz ki mint egy lecsupaszított G Merci (ugyebár kivették a bubit a bubis vízből), ettől ez még egy egyedi tervezésű gép.
Bár lehet, hogy G-Merci alapokra épül, és van egy csomó alkatrész, amit onnan vettek át, azért ezzel van bőven meló (merevítések tervezése, beépítés), hogy amellett, hogy könnyű maradjon, még bírja a strapát is. Ráadásul mindezt nem a megszokott nagy példányszámú gyártósorról emeled le, hanem úgy pakolod össze kis példányszámban.
Az
ISV sikere/sikertelensége lesz a döntő ennek a szegmensnek a terjedésében és a jóárasodásában. Ha nagyobb példányban rendelik a haderők, akkor jóval olcsóbb lehet. AZ ISV-t eddig 2000+ példányban rendelték le.
Én nagyon kíváncsi vagyok.